אהבה אחת ❤️
חמש תגובות וממשיכה :) אשמח לדירוגים ותגובות בסיפורים אחרים שלי :)

חיים במחנה קיץ פרק 18

אהבה אחת ❤️ 25/01/2014 1053 צפיות 5 תגובות
חמש תגובות וממשיכה :) אשמח לדירוגים ותגובות בסיפורים אחרים שלי :)

פרק 18
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
״בוקר טוב…״ מישהו אמר לי.פתחתי עיניים,וראיתי את עלמה מעליי.״בוקר…״ קמתי ושפשפתי עניים.״מה השעה?״ ״עשר בבוקר.״עלמה ענתה.״מה?!״ ישר רצתי לשעון. אלכס בטח מחכה לי.אמרתי ביי לעלמה ורצתי לביתן שלי בשביל להתארגן.שטפתי פנים,ציחצחתי שניים,והלכתי להתלבש.רציתי להראות יפה בשביל אלכס,אז שמתי חולצה ורודה עם כיתוב׳נשק אותי׳באנגלית,שורטס יפים,הנעליי אולסטאר השחורות שלי,והשרשרת שאבא שלי קנה לי ליום הולדת.שמתי ליפסטיק ורוד עדין קצת בושם, לקחתי את התיק שלי,ויצאתי לפגוש את אלכס.דפקתי בדלת של הביתן.לואיס פתח לי את הדלת.״היי אני.מה נישמע?״ ״בסדר.אני צריכה ללכת לאלכס,אז ניתראה.״ ישר רצתי לחדר של אלכס.דפקתי בדלת.״כן?״ ניכנסתי וזה היה טיפה מביך.ראיתי את אלכס בלי חולצה,עם תחתוני בוקסר כחולים.״אופס…מצטערת.״ ״לא זה בסדר.״הוא התקרב אליי ונישק אותי.״איך עבר עלייך הלילה עם עלמה?״ ״בכינו את הנשמה.״ הוא התחיל להיבהל.״למה מה קרה?את בסדר,עלמה בסדר?קרה לכם משהו?״ ״תרגע.אנחנו רק ראינו את הטיטניק.״ ״בכיתם בגלל סרט?״ דחפתי אותו.״היי!נראה אותך לא בוכה שמישהו כל כך חתיך מת.״ ״אבל לא בכיתי.״ הוא אמר וקרץ.צחקתי וחיבקתי אותו.״טוב שנייה תני לי להתלבש ונלך.בסדר?״ ״לאיפה תיקח אותי?״ ״זאת הפתעה…״ ״טוב בסדר..״צחקתי ויצאתי למסדרון.חיכיתי בחוץ,ואז…


תגובות (5)

תמשיכי ותעשי יותר ארוך

25/01/2014 13:06

תמשיכי

25/01/2014 13:22

תמשיכיייייי!

25/01/2014 13:25

שלמותתת, תמשיכייי [קוראת חדשה]

25/01/2014 15:08

קוראת חדשהה!! הסיפור שלך ממש יפה את ההתחלה לא כל כך הבנתי אבל ההמשך ממש יפה
ותעשי אותם יותררר ארוכים!!! הרבה יותר ארוכיםםםםםםםםםםםםםםםםםםם ותמשיכייייייייייייייייייייייייייייייייייי

26/01/2014 02:50
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך