אהבה אחת ❤️
תגובות בבקשה! ולא רק תמשיכי, אני רוצה לדעת מה דעתכם ל שתי הפרקים הראשונים

חיים במחנה קיץ פרק 2

אהבה אחת ❤️ 28/12/2013 1465 צפיות 2 תגובות
תגובות בבקשה! ולא רק תמשיכי, אני רוצה לדעת מה דעתכם ל שתי הפרקים הראשונים

פרק2:
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
אני מאוד אוהבת את המחנה שלי. המחנה נמצא בעמק, מוקף גבעות. יש גם אגם, שאפשר לשחות בו, או לשוט בסירה. יש לנו גם יער מלא בעצים ענקיים. לפעמים אנחנו משחקים שם במשחקים כמו משחקי מלחמה כאלה. יש במחנה 12 ביתנים מסודרים בצורת ח׳, מסביב למקום שאנחנו עושים מדורה כל לילה. לכל אחד מהביתנים יש כשרון מיוחד משלו, ושם נמצאים הילדים שמתמחים באותו כשרון. יש ביתן של ספורט, ביתן של אומנות, ביתן של מחשבים, ביתן של מוזיקה, ביתן של דרמה, ביתן של ילדים חכמים,ועוד הרבה ביתנים.אני נמצאת בביתן 6,הביתן של הילדים חכמים.עלמה, החברה הכי טובה שלי, נמצאת בביתן 2,ביתן האומנות.היא מציירת נורא יפה, אבל היא גם לא רעה בתחום המוזיקה. אבל היא מתמחה רק בקטע של השירים. לנגן זה לא הקטע שלה. שנה שעברה היא שאלה חליל מאחד הילדים וניסתה לנגן בו. איכשהו היא פירקה את החליל תוך כדי נגינה. זה היה פשוט קורע. יש לנו גם רחבת אוכל שנמצאת על אחד הגבעות. הקירות עשיות מחלונות שקופים, ככה שאפשר לראות את כל המחנה. יש גם בית גדול,מול רחבת האוכל ששם גרים המדרכים והמנהל. יש גם סטודיו לציור, רחבה לריצה, רחבת חץ וקשת, בית המחשבים, אולפן המוזיקה, אולם הלימוד, הבמה, ועוד מקומות לביתנים שונים. כל שנה, בסוף המחנה, נותנים לנו צמיד,בשביל לזכור את השנה שהיתה. כל קיץ אני באה לשם, וגם רוב הילדים.יש כאלה שנשארים כל השנה, בגלל שאין להם איפה לגור.כמוני שרק הגעתי.
-החופש הגדול-
סוף סוף! הגעתי למחנה האהוב שלי, וראיתי שהיו הרבה יותר ילדים משנה שעברה. ירדתי מהאוטובוס עם המזוודה וישר חיפשתי את עלמה. פתאום מישהו כיסה את העניים שלי. ״מי זה?!״ נבהלתי.


תגובות (2)

לדעתי זה סיפור מאוד נחמד. יש מקום לשיפור אבל אני יותר מבטוחה שתוך כמה פרקים הסיפור הזה ישתפר. תמשיכי.

28/12/2013 11:37

איפה פרק 1?

27/08/2014 16:12
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך