אהבה אחת ❤️
אני יודעת שהפרק הזה הוא לא הכי ארוך שיש, אבל אני רוצה לראות אם אתם יכולים להגיע לשש תגובות (מבנות שונות) אשמח לדירוגים :)

חיים במחנה קיץ פרק 20

אהבה אחת ❤️ 26/01/2014 1097 צפיות 4 תגובות
אני יודעת שהפרק הזה הוא לא הכי ארוך שיש, אבל אני רוצה לראות אם אתם יכולים להגיע לשש תגובות (מבנות שונות) אשמח לדירוגים :)

פרק 20

״מה קרה שחשבת שלואיס בוגד בעלמה?״ שאל אותי אלכס באוטובוס,בדרך לאיפה שהוא רצה לקחת אותי.וגם גוועתי ברעב! לא אכלתי כלום כבר שעתיים!״פשוט זה נישמע כאילו הוא מדבר עם מישהי שהוא מאוד אוהב.וחשבתי שזאת חברה אחרת שלו…״ אמרתי.״טוב אל תיתני לזה לדכא אותך… בשביל ההפתעה שלי,כדי שתהיה שמחה.״ הוא אמר וחייך.החזקנו ידיים כל הנסיעה. שהגענו הוא עצם לי את העניים.״מה אתה עושה?״ שאלתי. לא יכולתי להתאפק להפתעה שלו. ״על תידאגי הכל היה בסדר…״ הוא הוליך אותי כמה צעדים.״עכשיו את יכולה להסתכל…״פתחתי את העניים ולא האמנתי למה שאני רואה. אלכס הביא אותי למסעדת יוקרה,המסעדה הכי טובה בעיר!וזה דווקא טוב כי אני מתה מרעב.״ואוו אלכס..״ הסתובבתי אליו והוא חייך.״אף אחד בחיים לא לקח אותי למקומות כאלה.אבל איך בדיוק תשלם על כל זה?״ ״אל תידאגי,הכל כבר סודר…״ שילבנו ידיים ונכנסנו פנימה.זה היה מקום יפה.היו שם נברשות בדולח ענקיות,וקומה נוספת עם מדרגות שמובילות אליה.היו שם הרבה אנשים,במיוחד זוגות, שאכלו ושתו וצחקו.״שולחן לשניים בבקשה.״ אמר אלכס לאיש שעמד בכניסה.״האם הזמנתם מקום מראש?״ שאל האיש.״כן. הזמנתי מקום מראש. אני אלכס ג׳קסון.״ (ג׳קסון זה השם משפחה של אלכס) האיש הוביל אותנו לשולחן שלנו.אלכס הושיב אותי אותי בכסא שלי,ואז התיישב בשלו. הסתכלנו בתפריט,ואז מלצר בא אלינו ושאל מה אנחנו רוצים.אלכס הזמין סטייק וקולה,ואני הזמנתי אותו דבר. עד שהביאו לנו את האוכל,,דיברנו קצת.אלכס סיפר לי בדיחות, וצחקתי מכל אחת מהם.הוא רצה שאני יספר קצת על החיים שלי.אז סיפרתי לו מה שקרה עד שהגעתי למחנה.שגמרתי הוא החזיק לי את היד.״אני כל כך מצטער.לא ידעתי.״ ״זה בסדר.זה היה לפני הרבה זמן..אבל עכשיו אני צריכה לשמוח.״ אמרתי וחייכתי אליו.האוכל הגיע,והוא ממש טעים.דיברנו עוד,וצחקנו ביחד.פינו לנו את הצלחות ואז…


תגובות (4)

המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך

27/01/2014 02:11

תמשיכי ותעשי יותר ארוך

27/01/2014 06:55

תמשיכייייייייייייי!

27/01/2014 08:13

תמשיכיייייי זה מושלםםם

27/01/2014 11:57
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך