אהבה אחת ❤️
שלוש תגובות וממשיכה :) אשמח לדירוגים
ודרך אגב, ההצעות שלכם איך להמשיך דווקא ממש טובות, אולי אני ישתמש בהם

חיים במחנה קיץ פרק 24

אהבה אחת ❤️ 03/02/2014 1115 צפיות 3 תגובות
שלוש תגובות וממשיכה :) אשמח לדירוגים
ודרך אגב, ההצעות שלכם איך להמשיך דווקא ממש טובות, אולי אני ישתמש בהם

פרק 24
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ואז ראיתי את אלכס מתנשק עם ריי! הלכתי אליו וצעקתי ״איך יכולתה?״ אלכס הסתובב אלי במבט מופתע.״אני! זה לא מה שאת-״ ״אל תגיד לי זה לא מה שאני חושבת! אתה נישקתה מישהי אחרת!בגדתה בי! אמרתה לי שאתה אוהב אותי! שיקרת!״ ואז הלכתי לריי ודפקתי לה בוקס בבטן.״זה מה שמגיע לך!״ היא התקפלה מרוב כאב,ואני רצתי משם בוכה את הנשמה.
נקודת מבט של אלכס
לפני שאני באה,ריי ניסת לעבוד עליי. היא התקרבה אליי.והיא היתה מאוד קרובה.״מה את עושה?״ אמרתי לה וניסיתי להתרחק מימנה,אבל היא שוב התקרבה.״אני סתם רוצה להיות איתך,וטיפה לדבר.״ היא אמרה וניסתה לנשק אותי,אבל התחמקתי מימנה.״זאת את נכון? את גנבת את השרשרת שאני ואני הינו באגם.למה עשית את זה?״ היא נאנחה.״אוי נו באמת! איך אכפת לך מהלוזרית הזאת? זה מגיע לה.״ ״לא זה לא מגיע לה.למה את עושה לה את זה?למה את כל כך רעה?״ שאלתי אותה.״בגלל שבא לי!אני הייתי הכי חכמה בכל המחנה,עד שאני הגיע. היא גנבה לי את התואר שלי! אני רוצה לנקום.״ פתאום היא ראתה משהו מאחוריי.היא נצמדה אליי ונישקה אותי.. ואז אני באה. ניסיתי להסביר לאני מה שקרה, אבל היא לא נתנה לי לדבר. ישר רצתי אחריה,ופתאום עלמה הופיע כאילו משום מקום ועצרה אותי.״תיתן לי.אני ידבר איתה.״ היא רצה אחרי אני.
חזרה לנקודת מבט שלי
שכבתי במיטה שלי ובכיתי. כל הכרית שלי היתה ספוגה בדמעות.פתאום מישהו פתח הדלת. התרוממתי וראיתי את עלמה.היא ישר באה אליי וחיבקה אותי.בכיתי לה על הכתף.״די אני.אל תדאגי.אני יודעת בדיוק מה קרה.״ היא אמרה לי.״מה?!״


תגובות (3)

תמשיכייי

03/02/2014 23:05

המשךךךךךך

04/02/2014 01:56

תמשיכיייייייייייייייייייייי!

04/02/2014 05:41
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך