אהבה אחת ❤️
סליחה שלא המשכתי מוקדם יותר, לקחו לי את הטלפון :( טוב אז ארבע תגובות וממשיכה :) תגיבו מה אתם חושבות על הסיפור עד עכשיו בבקשה :) אשמח לדירוגים :)

חיים במחנה קיץ פרק 26

אהבה אחת ❤️ 06/02/2014 1134 צפיות 4 תגובות
סליחה שלא המשכתי מוקדם יותר, לקחו לי את הטלפון :( טוב אז ארבע תגובות וממשיכה :) תגיבו מה אתם חושבות על הסיפור עד עכשיו בבקשה :) אשמח לדירוגים :)

פרק 26
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
בבוקר התעוררתי,ומצאתי שמלה ליד המיטה שלי. השמלה היתה מהממת.היא היתה בצבע קרם,עם מלמלה,והחלק העליון היה מלא נצנצים כסופים. היא היתה במידה שלי.על השמלה היה פתק. פתחתי אותו והיה רשום שם:׳לאהובתי האחת והיחידה. אני ממש מצטער על אתמול. בשביל סלחתי,הבאתי לך את השמלה,כאות לאהבתי כלפייך. באהבה,אלכס.׳מאוד שמחתי. ראיתי גם שהוא שכח להוריד את התג של המחיר.הסתכלתי במחיר,והפה של נפער. השמלה עלתה 5,000 שקל.זה היה ממש יקר.איך הוא הצליח לשלם על זה? ניסיתי לא לחשוב על זה למשך כל היום. סיפרתי את זה לעלמה,והיא מאוד שמחה בגלל השמלה,אבל גם חשדה שמשהו לא בסדר בעניין הזה. אחרי הצהריים היתי בחדר שלי בביתן,ושמעתי מוזיקה.פתאום עלמה נכנסה עם הלפטופ שלה.ישר כיבתי את המוזיקה.״מה יש?״ שאלתי אותה.״את חייבת לראות את זה.״ היא אמרה והראתה לי. זאת היתה כתבה על שרשרת יהלום יקרה שנגנבה מחנות תכשיטים.״ויש עוד.״ היא אמרה והראתה לי עוד כתבה על שמלה בשווי 5,000 שקל שנגנבה מחנות שמלות יקרה. ״ממתי הכתבה הזאת?״ שאלתי את עלמה.״הכתבה על השרשת מלפני יומים והכתבה על השמלה מאתמול.״זה היה מאוד חשוד.שניי הדברים שאלכס הביא לי היו בדיוק אותם דברים שנגנבו,וגם הוא הביא לי את זה באותו הזמן הזה. ״את חושבת מה שאני חושבת?״ שאלה את עלמה.״שאלכס גנב את הדברים האלה בשבילי?״ עניתי.היא הנהנה.״אומרים שהגנב הזה גנב דברים הרבה יותר יקרים מאלה,ואף פעם לא נתפס על ידי המשטרה.העקבות שלו תמיד נעלמו.הפעם האחרונה שראו אותו זה היה במקום לא רחוק מהמחנה.״ לא האמנתי למה ששמעתי.אלכס גנב?כל השנים האלה שאהבתי אותו,הוא היה פושע מבוקש? ״אני חייבת לברר את זה.״ וישר הלכתי לאלכס.רציתי לשאול אותו כמה שאלות.


תגובות (4)

המשךךךךךךךךךךךךךךךךך עכשיו

07/02/2014 02:20

חח לפני שעה בערך התחלתי לקרוא ופשוט התמכרתייי אומייגד תמשיכיי <3

07/02/2014 04:48

ההמממשךךךך. אוהבוות את הסיפורר

07/02/2014 05:29

תמשיכי! הרגע! דחוף! מיד! עכשיו! זה פשוט -מ~ו~ש~ל~ם-

08/02/2014 09:11
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך