אהבה אחת ❤️
שתי תגובות וממשיכה :) אשמח לדירוגים :)

חיים במחנה קיץ פרק 34

אהבה אחת ❤️ 16/02/2014 869 צפיות 2 תגובות
שתי תגובות וממשיכה :) אשמח לדירוגים :)

פרק 34
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ופתאום גדי ודפנה באו.״מה קורה?״ גדי אמר וחיבק ביד אחת את דפנה.״מה קורה איתכם? זוג?״ שאלתי.שניהים הסמיקו.״אנחנו? מה איתכם,זוג?״׳עכשיו זה היה התור שלנו להסמיק.״אולי נעשה טריפל דייט מתישהו.״ אמר גדי.״טריפל?״ דפנה שאלה.״כן מה עם לואיס ועלמה?״ אמרתי לדפנה. פתאום שמענו ברמקול:״ מה קורה אנשים?״ כולם הריעו.״כולם עכשיו ברחבת הריקודים לאיזה תחרות…״ ״קדימה בוא!״ אמרתי לאלכס, וגררתי אותו אחרי.גדי ודפנה הלכו אחרינו.שהגענו ראינו שתי בנים שרקדו ברייקדאנס. כולם הריעו להם.שהם גמרו לרקוד,הקריין(שהיה בעצם לואיס) אמר:״ועכשיו, מי רוצה לרקוד?״ פתאום עלמה הופיעה לידי.״רוצה לרקוד?״ היא שאלה אותי. ״אפשר גם להצטרף?״ דפנה שאלה.״ברור.״ עלמה ענתה.היינו בדרך לבמה,ואז ראיתי את ריי,יושבת בצד לבד.הלכתי אליה והצעתי לה להצטרף אלינו. היא חייכה והסכימה. אני,עלמה,דפנה וריי, עלינו כולנו לבמה.קבענו על כמה תנועות, והתחלנו לרקוד. כולם הריעו. הינו ממש טובות. שירדנו מהבמה,הבנים באו אלינו.״היתם מעולות בנות!״ אמר גדי וחיבק את דפנה.״כן באמת הינו טובות.״ אמרה עלמה וכולם צחקו.״ גם את היית טובה ריי.״ אמרתי לה.״תודה..״ היא אמרה.ואז שוב שמענו את לואיס.״אוקי אנשים! המכונת קריוקי מחכה לנו,ואנחנו הולכים לבחור עכשיו שני אנשים מהקהל שישירו לנו!״ הזרקור עבר בין כל האנשים ואז עצר עליי ועל אלכס.


תגובות (2)

האאאאאאאאאאאאאא המשך

16/02/2014 22:55

תמשיכיייייייייייייייייי!

17/02/2014 05:27
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך