אהבה אחת ❤️
מצטערת להודיע שאנחנו קרובים לסוף הסיפור :( אבל לכל דבר יש סוף, וזה גם אומר התחלה חדשה של סיפור :) אז בנתיים שהיו כאן שלוש תגובות ואנחנו נמשיך לאט לאט לסוף הסיפור
אשמח לדירוגים :)

חיים במחנה קיץ פרק. 35

אהבה אחת ❤️ 17/02/2014 1053 צפיות 3 תגובות
מצטערת להודיע שאנחנו קרובים לסוף הסיפור :( אבל לכל דבר יש סוף, וזה גם אומר התחלה חדשה של סיפור :) אז בנתיים שהיו כאן שלוש תגובות ואנחנו נמשיך לאט לאט לסוף הסיפור
אשמח לדירוגים :)

פרק 35
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
הזרקור עבר בין כל האנשים ואז עצר עליי ועל אלכס.״אוקי שניכם, בואו תעלו!״ אמר לואיס ברמקול.אני ואלכס ניסינו להתנגד ולא לעלות על הבמה,אבל כולם דחפו אותנו ואמרו לנו לעלות ולשיר,אז בסופו של דבר עלינו. שאני ואלכס היינו על הבמה, כול העניים היו נעוצות בנו. הרגשתי להתחיל פרפרים בבטן,וניראה לי שגם לאלכס היו פרפרים. כולם צעקו לנו״שירו!שירו!שירו!״ לואיס הביא לנו מיקרופונים, ואמר לנו שבחר לנו כבר שיר. הייתי מאוד לחוצה. פתאום מוזיקה התחילה לנגן. אלכס היה ראשון לשיר.הוא שר די טוב. ואז הגיע תורי לשיר. לדעתי שרתי די טוב. זה היה שיר רומנטי, מושלם בשביל זוג נאהבים. בסוף היה חלק שאני ואלכס הינו צריכים לשיר ביחד. ׳ורק רציתי להגיד לך, שאני אוהב/ת אותך.׳ והשיר נגמר. כולם הריעו. אני ואלכס ירדנו מהבמה. ״הייתם מעולים!״ כולם אמרו לנו.״זה בגלל ששרתי אם זמרת.״ אמר לי אלכס.חיבקנו אחד את השני והתנשקנו. עלמה גם רצתה לעלות ולשיר. היא שרה שיר על זה שמישהו שבר לה את הלב אבל לא אכפת לה, והיא ממש אישה חופשיה. כולם הריעו לה ואמרו לה יום הולדת שמח. המסיבה נגמרה, והלכתי לעלמה.שהגעתי ראיתי אותה מדברת עם לואיס. ואז היא ראתה אותי. ״היי אני.רק רציתי להגיד לשניכם תודה וסליחה.״ היא אמרה לנו.״ למה סליחה?״ שאל לואיס.עלמה הסתכלה עליי.״ פשוט כל השבוע הזה, אתה ואני בילתם הרבה זמן ביחד. וחשבתי שאתה בוגד בי איתה…״ היא אמרה במבוכה.״ אל תידאגי עלמה.אני ואני בחיים לא נעשה לך משהו כזה.״ אמר לה לואיס.״טוב אני צריכה ללכת,אז ביי.״ אמרתי להם והשארתי אותם לבד.


תגובות (3)

המשךךךךךךךךך

17/02/2014 12:27

תמשיכייייייייייי!

17/02/2014 12:35

בבקשה תמשיכיי

18/02/2014 11:46
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך