אהבה אחת ❤️
טוב אז אנחנו לקראת סוף הסיפור. מה חשבתם עליו עד עכשיו? אשמח לדירוגים :)

חיים במחנה קיץ פרק 36

אהבה אחת ❤️ 18/02/2014 1044 צפיות 2 תגובות
טוב אז אנחנו לקראת סוף הסיפור. מה חשבתם עליו עד עכשיו? אשמח לדירוגים :)

אני מזהירה מראש, הפרק הזה טיפלה׳ מטריד. אפילו בקושי. טוב זאת היתה האזהרה הקטנה שלי, תהנו מהמשך הסיפור :)
פרק 36
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
הייתי בדרך לביתן שלי ואז ראיתי את אלכס מחכה לי.״היי.״ אמרתי לו והוא נישק אותי.״תקשיב אלכס,אני מאוד עייפה ואני רוצה ללכת לישון.״ אמרתי לו.״יש לי רעיון. נישן ביחד.מסכימה?״ חשבתי לרגע והסכמתי.אלכס הלך להחליף בגדים,ובינתיים חיכיתי לו בחדר שלי. אחרי כמה דקות הוא בא,לבוש במכנסיים קצרים וסווטשר כחול. ״היי.״ הוא בא והתיישב ליידי.״נו אז מה אתה רוצה שנעשה?לא באמת התכוונתי שנישן,נכון?״ הוא נראה טיפה מופתע.״ברור שהתכונתי שנישן.מה חשבת שהתכוונתי?״ הסמקתי קצת.״כלום.״ ״טוב אז בוא נלך לישון.״אני ואלכס נישכבנו ביחד והתכסינו בשמיכה.כיבנו את האור.אלכס חיבק אותי.אחרי כמה דקות התנשקנו.״נו אז מה חשבתה על השיר שלנו ביחד?״ אמרתי לו.״את שרה טוב.״ הוא אמר לי.״גם אתה לא רע.״ אחרי שתיקה של כמה שניות דיברתי.״אתה באמת התכוונותה לישון?״ שאלתי אותו. ״רוב הבנים מתכננים דברים אחרים.״ ״כן אני כן התכוונתי. מה בדיוק חשבת שרציתי לעשות?חשבת שאני רוצה לשכב איתך או משהו כזה?״ הוא שאל.״ דווקא כן. פשוט, אני שמעתי פעם על מישהי שחבר שלה רצה ״לישון״ איתה. היא באמת חשבה שהוא רוצה לישון, אבל הוא לא חשב אותו דבר. בסופו של דבר, בגלל שהיא לא רצתה, אז הוא… אה… אנס אותה.״ אלכס שתק.״ אני, אני בחיים לא יכריח אותך לעשות משהו שאת לא רוצה לעשות. אני מבטיח.״ התחבקנו עוד והתנשקנו.״אלכס…״ לחשתי.״מה?״ הוא לחש בחזרה. ״נראה לי שאני כן רוצה לעשות את זה…״ ראיתי אותו מחייך בחושך. ״בטוחה?״ הוא שאל.״כן.״ ובסופו של דבר עשינו את זה. זאת היתה הפעם הראשונה שלי,וזה היה כיף. נרדמנו ביחד,מחובקים (וכמובן שגם לבושים).הכל היה מושלם,עד שהיה לי את החלום.


תגובות (2)

תמשיכיייייייייייייייייי!

18/02/2014 22:33

מהמםםםםםםםםםם מושלםםםםםםםםםםםם
תמשיכיייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי

19/02/2014 05:28
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך