אהבה אחת ❤️
בבקשה תגיבו ותדרגו!

חיים במחנה קיץ פרק 5

אהבה אחת ❤️ 01/01/2014 1265 צפיות תגובה אחת
בבקשה תגיבו ותדרגו!

פרק 5:
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ופתאום מצאתי תמונה ממוסגרת במסגרת לבנה ודקה.תמונה שלי,עלמה,גדי ואלכס בבגדי ים. זכרתי את התמונה הזאת.זה היה בקיץ שעבר,אחרי מלחמת המים הגדולה.
בקיץ שעבר,היה יום אחד ממש חם,ולי ולעלמה לא היה מה לעשות אז לבשנו בגדי ים והלכנו לאגם.שיצאנו מהביתן ,עלמה קפצה.״חכי!שחכתי משהו!״ היא רצה לביתן שלה ואז חזרה עם מצלמה בידיים שלה.״בשביל מה את לוקחת אותה?״שאלתי אותה.״אני לא עוזבת את המצלמה שלי לבד!היא בודדה.״ צחקתי והמשכנו ללכת לכיוון האגם.שהגענו,ראינו שם את גדי ואלכס.״מעתיקנים!״ צעקה להם עלמה.״מה את רוצה?חם היום!״ החזיר לה גדי.״נכנסות?״ שאל אלכס. אני ועלמה החזקנו ידיים וקפצנו ביחד למים. שעליתי מהמים,מישהו השפריץ עליי מאחורה.הסתובבתי וראיתי את אלכס מחייך.״אז אתה רוצה להתחיל מלחמת מים?״ שאלתי אותו.״אולי.״ הוא אמר לי וחייך חיוך שובב.״תזהר!אני יטביע אותך!״ ״אני אקח את הסיכון.״ הוא צחק.״שלא תגיד שלא הזהרתי אותך!״ ואז התחלנו להשפריץ אחד על השני. גדי ועלמה הצטרפו גם למלחמה. השפרצנו,דחפנו,והטבענו אחד את השני. איכשהו,אני ואלכס הגענו להיות אחד מול השנייה,והיינו קרובים.ממש קרובים. לאט לאט הוא התחיל לשהישען בכיוון שלי וכמעט נישק אותי. לא רציתי שהרגע הזה יגמר,אבל הוא נגמר.גדי השפריץ מים על אלכס,והם התחילו להשפריץ אחד על השני.פספסתי את הנשיקה הראשונה שלי.אבל אני לא מוותרת.בסופו של דבר אני יקבל אותה.יצאנו מהמים והתנגבנו. ״עלמה,הכנסת לי מים לאף!״ התלונן גדי. ״זה מגיע לך!ניסת להטביע אותי!״ ״אז מה?״ עלמה גלגלה עניים ״אי אפשר איתך!״ אז עלמה ראתה את אחד הילדים ליד האגם וביקשה מימנו לצלם אותנו.״למה לצלם?״ שאל גדי.״צריך להנציח את מלחמת המים הגדולה בכל הזמנים לא?״ ענתה לו עלמה.״תשובה מספיק טובה.״ ״מוכנים?״ אמר הילד. ״מוכנים!״ ענינו לו ביחד ואז הצטלמנו.
התנערתי מהזיכרון. אני אף פעם לא אשכח את היום הזה.סידרתי את שאר הדברים שלי,ויצאתי לפגוש את עלמה.
פגשתי את עלמה והלכנו לאכול צהריים.הזכרתי לה את הקיץ שעבר,במלחמת המים.״אני זוכרת את היום הזה!זוכרת איך הכנסתי לגדי מים לאף? אח,זה היה יום טוב…״ צחקנו.החלטתי שאני יספר לה על הכמעט-נשיקה שלי ושל אלכס.אני אף פעם לא סיפרתי לה את זה.״למה אף פעם לא סיפרת לי?״ שאלה עלמה.״פשוט לא רציתי שתדעי…״ הגענו לחדר האוכל והתיישבנו אחת ליד השנייה.אכלנו ארוחת צהריים,ואז קובי,המנהל שלנו,הודיע הודעה מפתיעה…


תגובות (1)

תמשיכייייייייייייייייייי

01/01/2014 13:31
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך