אהבה אחת ❤️
בבקשה תגיבו ותדרגו! :)

חיים במחנה קיץ פרק 9

אהבה אחת ❤️ 09/01/2014 1169 צפיות אין תגובות
בבקשה תגיבו ותדרגו! :)

פרק 9:
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ופתאום שמענו רעש.״זה רק אני או שגם אתה שומע את זה?״שאלתי את אלכס.״כן אני גם שומע.״ הקשבנו.״זה בא מהשיחים.״ אמרתי.הלכנו לשיחים,ומצאנו שם את גדי ועלמה.״ומה אתם עושים פה?״ שאלתי.עלמה התחילה להמציא איזה תירוץ.״פשוט..נפל לי ה… המטבע,וגדי בא…לעזור לי למצוא אותו… ו-״ ״פשוט תלכו מפה.״ אמר אלכס והם התחילו לרוץ לכיוון הביתנים.״הם ממש כמו ילדים קטנים…״ אמרתי לאלכס.״כן,פשוט אי אפשר איתם…״ הוא אמר וצחקנו.״טוב כדי שאני יתחיל ללכת לישון,אז לילה טוב.״ התחלתי ללכת,וכמו פעם שעברה אלכס תפס לי את היד.״חכי! אולי..אולי אני יכול..ללוות אותך לביתן?״ זה קצת הפתיע אותי.״כן בטח.״ אמרתי והתחלנו ללכת.הלכנו בשקט ואף אחד לא דיבר.שהגענו לביתן שלי כל הביתנים האחרים היו חשוכים .היה שקט מאוד.״טוב אז הגענו…״ אמרתי במבוכה.״תקשיבי רציתי להגיד לך משהו..רציתי לדעת..אם…״ ״אם מה?״ שאלתי.הייתי בלחץ ממה שהוא הולך לומר. שמעתי רעש קטן אבל חשבתי שזה סתם בדמיון שלי.״רציתי לדעת אם… את מסכימה להיות הדייט שלי לנשף…״ כמעט צרחתי מרוב שמחה! ״כן!אני מאוד ישמח!״ אני לא מאמינה שהוא הזמין אותי!עלמה צדקה. ״באמת?את רצינית?״ הוא אמר וחייך. ״ברור!למה שאני לא היה?״ ״יש!זאת אומרת,איזה יופי..״ אני חושבת שהוא הסמיק טיפה. ״טוב אז לילה טוב…״אמרתי.ואז פשוט לא יכולתי להתאפק.נישקתי אותו בלחי,ורצתי לביתן שלי.הצצתי מהחלון וראיתי אותו מחייך וקופץ משמחה.
-נקודת מבט של אלכס-
אני לא מאמין! היא הסכימה! הייתי ממש מאושר.לא יכולתי להאמין שזה קורה! ועוד דבר שלא יכולתי להאמין זה,שהיא נישקה אותי.חשבתי שזה חלום. אבל זה היה אמיתי. קפצתי מרוב שמחה. הסתכלתי לאחור וראיתי את אני מציצה מהחלון.זה היה מאוד מביך היא ראתה שאני ראיתי אותה. היא חייכה ונופפה לי להתראות. נופפתי לה בחזרה והלכתי לביתן שלי לישון.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך