פרק 9:)

אשמח לתגובות והערות..

מקווה שאהבתם...:)

חיים חדשים- "הבגידה??"

29/03/2012 879 צפיות 3 תגובות
פרק 9:)

אשמח לתגובות והערות..

מקווה שאהבתם...:)

הגענו לאולפן, שאלתי את אבא מה זה המקום הזה ? הוא אמר לי שהוא שכר את המקום ללהקה שלנו שנוכל לעשות חזרות כל יום.
נורא שמחתי והלכתי לספר את זה לעומר, אני, יעל, ונועם.. הלכנו לראות את המקום, לארגן אותו, עשינו את החזרה הראשונה שלנו שם. גמרנו והלכנו הבייתה.

~בבוקר~
הגעתי לבית ספר ואפילו שיש לנו את המקום הוא לא יכולנו לוותר על המרתף.
בהפסקה הודיה גילתה שאני ועומר חברים והיא התעצבנה כי היא מהיום הראשון אהבה את עומר, היא רצתה לעשות הכול בשביל להפריד ביננו, אני ועומר גילינו את זה ונורא פחדנו כי לא ידענו מה היא עומדת לעשות, היא מסוגלת לעשות הכול.

~בבית~
הגעתי הבייתה, וקיבלתי הודעה בפאלפון:
"בואי לפאר ב3.." לא ידעתי מי זה ונורא פחדתי..
הגיעה השעה 3 והלכתי לפארק וראיתי את עומר והודיה מחובקים.
אני נורא כעסתי ורצתי הבייתה, התחלתי לבכות ולא ידעתי מה לעשות דיברתי עם נועם והיא אמרה לי שהודיה עשה את זה בכוונה היא יודעת שעומר אוהב אותי ולא אותה.
לא ידעתי מה לעשות והלכתי לישון.

~בבוקר~
הגעתי לבית ספר עצבנית, ועומר לא הבין מה יש לי, לא יכולתי להגיד לו שראיתי אותו אתמול עם הודיה כי אני יודעת שהאו יכחיש הכול.
ישבתי במקום והתחיל שיעור, בשיעור לא יכולתי להתרכז והיתיי עצבנית כל פעם הודיה הסתכלה עליי במבט מאיים ולא ידעתי מה היא רוצה ממני.
הודיה תמיד חשדה שאנחנו עושים משהו בהפסקות איפה שהוא והיא לא ידעה מה, היא רצתה לגלות אבל אנחנו ניסינו להסתיר את זה ממנה כמה שיותר כי אם היא הייתה מגלה המנהל היה מסלק אותנו,
לבסוף ירדנו למרתף לנגן ואז….


תגובות (3)

ואזז מה?!
למה להשאר אותי במתח ?!
קיצר עומר והודיה ביחד ? לא הבנתי למה קראת לפרק בגידה ?!
אין כאן שום בגידה !
תמישכייי ♥
עומר והודיה ביחד ?! מה היא תעשה ?! טם טם טם…
תגלו בפרק הבא D:

30/03/2012 15:21

חחחחחחחחחח אל תדאגי תגלי הכול בפרק הבא..
וקראתי לזה הבגידה ובכוונה שמתי סימני שאלה לא שמת לב חיחיח כי זה לא באמת קרה כאילו…

31/03/2012 10:46

אהה נחמד הרעיון …!

31/03/2012 12:06
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך