חיים חדשים ואמיתיים 4

סוואגית סלינטור 22/11/2013 735 צפיות 2 תגובות

פרק רביעי :
פתאום בא מישהו במונית ואמר :"אמה ותום סטיילס "
"אלה אנחנו " אני ותום ענינו ביחד וחייכנו אחד לשני 
"שלום לי קוראים ליאור ביקשו הזמינו אותי כדי להסיע אתכם לשדה התעופה" אמר וחייך
"אוקי" אמרתי הוא שם את המזוודות שלנו בבגז' ויצא לדרך (לכל אחד הייתה מזוודה אחד שאמורה להספיק לשבועיים שאר הבגדים שלנו יבואו עוד שבוע .
נסענו בערך שעה עד שהגענו לשדה תעופה עשינו את כל העניינים ועלינו למטוס .
"אני ליד החלון" אמרתי לתום .
הוא הסתכל אליי ושנינו צחקנו.
הטיסה הייתה 12 שעות שהגענו אני ותום ירדנו ממטוס היה 6:30 בבוקר הלכנו קנינו לנו משהו לאכול ולשתות תום לקח קולה ואני לקחתי זירו אחר כך הלכנו וקנינו תפוצ'יפס שיהיה לנו לדרך.
הלכנו לכוון הכניסה כדי לחפש את מי שאמור להסיע אותנו (לא סדרנו כלום ארגנו לנו הכל )
מצאנו משהו עם שלט שכתוב עליו 'אמה ותום סטיילס' אלה אנחנו תום אמר וחייך על האיש "שלום" אמר וחייך "בואו הוא אמר הלכנו אחריו עד שהגענו למונית . הוא הכניס את הדברים שלנו ואמר לנו להיכנס לקח לנו שעתים להגיע הנהג עזר לנו להוריד את המזוודות "ביי" אמרנו לו ,והוא נסע.
המקום היה ענק ומפואר החצר הייתה רקה כנראה כולם היו בשיעורים השעה הייתה 8:30 .
הלכנו לכוון המזכירות הסבירו לנו איפה כל חדר ונתנו לנו מערכת שעות אני ותום לא באותה כיתה וגם לא באותו בניין הן אמרו לנו שהשותפות שלי יסבירו לי את החוקים ואיפה כל דבר ובשותפים של תום יעשו אותו דבר .
תום" בהצלחה חיים שלי " אמר וחיבק אותי חיבקתי אותו חזרה ונתתי לו נשיקה (על הלחי כן)
הוא חייך וקרץ אליי.
שמתי את המזוודה בחדר שלי והתקדמתי לכוון הכיתה פתאום …


תגובות (2)

חלוםםםם שללללל פרקקקקקקקק סליחההההנ שלאא הגבתי עדד עכשיו לא ראיתי שהעלתת ועכשיו זה עשה לי את היוםם

24/11/2013 12:57

מושלם ברמות
תמשיכי!!!!!!!!!!!!
מתה על הסיפור
המשך חובה!!!

25/11/2013 05:12
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך