סוואגית סלינטור
החלטתי לא לכתוב לבתוך תוכך את עוד אוהב עונה שנייה זה לדעתי כדאי לסגור את זה ככה וגם אין לי רעיונות לעתיד ובמקום זה היום אני כותבת עונה 4 ואווווווווווו של נירוקית וערס

חיים חדשים ואמיתיים 5+6 (כל הקוראות שלי לקרוא יש הודעה)

סוואגית סלינטור 22/11/2013 636 צפיות 2 תגובות
החלטתי לא לכתוב לבתוך תוכך את עוד אוהב עונה שנייה זה לדעתי כדאי לסגור את זה ככה וגם אין לי רעיונות לעתיד ובמקום זה היום אני כותבת עונה 4 ואווווווווווו של נירוקית וערס

פרק חמישי:
פתאום נתקעתי באיזה ילד חתיך שיער שטני ועיניים חומות דבש .
"סליחה" אמר הנער ועזר לי לקום .
אני" זה בסדר הייתי צריכה להסתכל לאן אני הולכת " .
הנער :"היי אני אוסטין " הוא אמר וחייך היה לו חיוך מדהים הוא היה פשוט …. יפהפייה .
אני:"היי אני אמה "
אוסטין(הנער)"היי , את חדשה פה נכון ?"
אני :"כן".
אוסטין :"אח שלך זה תום נכון?"
אני:"כן , למה אתה שואל ?"
אוסטין :" כי הוא השותף החדש שלי " אמר חייך ושנינו צחקנו .
אני:"אתה יודע איפה כיתה י'1 ?
אוסטין :" כן הכיתה האחרונה במסדרון "
אני :"תודה ,ביי"
אוסטין :"ביי נתראה מתישהו " אמר וחייך .
הסתובבתי מה ר כדי שלא יראה שאני מסמיקה דפקתי על הדלת ונכנסתי לכיתה .
"שלום" אמרה המורה "את בטח התלמידה החדשה נכון "
"כן" עניתי .
המורה:"כיתה תכירו את אמה היא תלמדה חדשה מישראל היא באה לפה עם אח שלה אני בטוחה שתהיו נחמדים עליה ותעזרו לה להסתגל למקום ולמשך זמן מסיום לא לעשות בעיות " אמרה , צחקקתי כאשר אמרה את זה המורה הסתובבה ואמרה :"אני מדברת גם אלייך גברתי ראיתי את התיק האישי שלך וראיתי שאת ילדה בעייתית. את מתאימה בול לכיתה הזאת . נחזור לענייננו את יכולה לשבת ליד ג'וש " אמרה והצביעה על ילד שישב בשורה האחרונה וחייך אליי חייכתי חזרה והלכתי והתיישבתי לידו.
ג'וש היה ילד עם שיער חום בהיר ועיניים כחולות ירוקות גבוהה ושרירי.
ג'וש :"היי"
אני:"היי" עניתי לו .
התחלנו קצת לדבר והגיע הצלצול של סוף הלימודים לפני ארוחת צהריים הלכתי לחדר שלי.
שהגעתי ראיתי שתי בנות …

פרק שישי:
ראיתי שתי בנות. בחדר שלי .

תיאור של הבנות:

האנה :שיער שטני חלק פוני על הצד עיניים כחולות גבוהה ורזה .
אמילי:שיער שחור ממש חלק למעלה בקבוקים למטה עיניים ירוקות גבוהה רזה.

המשך
אני:"היי אני אמה"
האנה:"היי אני האנה וזאת אמילי אז את השותפה החדשה שלנו "
אני:"כן"
אמילי:"את איתנו בכיתה נכון ?
אני :"כן"
אמילי :"אמרו לנו לחכות לך פה כדי שנכיר "
הן ספרו לי על עצמן לאמילי אין אבא הוא עזב לפני שהיא נולדה ואין לאמא שלה כסף לגדל אותה יש לה גם אח תאום שקוראים לו אוסטין.(הנער)
האנה סיפרה לי שאותה ההורים לה שלחו לפה כי הם חשבו שזה ישפיע עליה לטובה כי היא ילדה בעייתית אבל היא שמחה כי ההורים שלה כל הזמן מתעלמים ממנה .
ואני סיפרתי להן על עצמי סיפרתי על תום ועל זה שאני יתומה.
הן קצת רחמו אליי לא רציתי אמרתי להן שזה בסדר כי יש לי את אח שלי ומבחינתי זה מספיק.
הן היו עצובות אז אמרתי:"טוב יאללה אפשר ללכת לאכול אני גוועת"
הן צחקו והלכנו לכוון החדר אוכל .
הלכנו ומזגנו לאכול האנה לקחה פסטה עם רוטב עגבניות אני ואמילי לקחנו סלט ושלושתנו לקחנו קולה.
חיפשנו וחיפשנו עד שלבסוף מצאנו שולחן התיישבנו ופתאום מישהו כיסה לי את העיניים הסתובבתי וראיתי את …


תגובות (2)

תמשיכושששייתת

25/11/2013 08:38

תמשיכי!!!

27/11/2013 12:45
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך