LOVE:)
שבוע טוב יפות שליייייייי♥ אז זו הקדמה לסיפור החדש שלי. מבטיחה שבהמשך תבינו קצת יותר על הסיפור. האמת, הסיפור הזה הולך להיות דיי שונה מהסיפורים הקודמים שלי. יותר בוגר וכתוב בשפה גבוהה לפחות לזה אני שואפת בסיפור הזה. ולא לדאוג, בקשר לסיפור "כל הדרכים מובילות אלייך" אני קצת מתעכבת עם כתיבת החלק האחרון אבל מבטיחה שהוא ייצא יפה ויעלה בקרוב אז תודה על הסבלנות. יש לכן ניחוש אלו דמויות מאחד הסיפורים שלי ייקחו חלק קטן בסיפור החדש? מקווה שאהבתן את ההקדמה אשמח לביקורת. נשיקות ♥

חיים על הקצה – הקדמה

LOVE:) 11/04/2015 2276 צפיות 13 תגובות
שבוע טוב יפות שליייייייי♥ אז זו הקדמה לסיפור החדש שלי. מבטיחה שבהמשך תבינו קצת יותר על הסיפור. האמת, הסיפור הזה הולך להיות דיי שונה מהסיפורים הקודמים שלי. יותר בוגר וכתוב בשפה גבוהה לפחות לזה אני שואפת בסיפור הזה. ולא לדאוג, בקשר לסיפור "כל הדרכים מובילות אלייך" אני קצת מתעכבת עם כתיבת החלק האחרון אבל מבטיחה שהוא ייצא יפה ויעלה בקרוב אז תודה על הסבלנות. יש לכן ניחוש אלו דמויות מאחד הסיפורים שלי ייקחו חלק קטן בסיפור החדש? מקווה שאהבתן את ההקדמה אשמח לביקורת. נשיקות ♥

"אחרי שהתוודעת לאמת, הכול משתנה.
את שומעת משהו שנתקע לך במוח,
את יכולה לסתום את האוזניים, אבל הצליל נישאר.
משתמשים בצבע אדום כדי לצבוע את מה שאסור, מה שמסוכן, כי צבע אדום מושך תשומת לב, תראי אותו גם אם לא תרצי.
הכי מטורף הוא כשאנחנו רואים משהו אדום אנחנו מתקרבים במקום להתרחק, כי אחרי שראינו אדום אנחנו לא יכולים להיתמם ולהסתכל למקום אחר."

"אני לא רוצה!" צרחתי בבכי והדפתי אותו ממני בחוזקה לאחר שניסה לפשוט ממני את בגדיי ללא רצוני. הוא הביט בי במבט אטום והחל להתנדנד מצד לצד.
כיסיתי את פי עם כפות ידיי והתחלתי לפרוץ בבכי.
הייתי מבוהלת כל כך, אף פעם לא ראיתי אותו במצב כזה. שיכור. עצבני. לא מודע כלל וכלל למעשים שלו.
לפתע, בלי שום התראה מוקדמת הוא דחף אותי לקיר. "עוד לא נולדה הבחורה שתגיד לי לא!" הוא צעק עליי והטיח את ידו בקיר. "הבנת?" שאל בצעקה. היה לו מבט של רוצח בעיניים. בחיים שלי לא ראיתי אותו ככה. ידעתי שזה לא הוא, שזה האלכוהול אשר מדבר מגרונו. הרגשתי כאילו בנאדם אחר ניצב מולי. פחדתי ממנו כל כך.
הגוף שלי רעד מרוב פחד, הדמעות זלגו במורד לחיי ללא הרף. רציתי לצעוק. רציתי לברוח, אך לא הייתי מסוגלת. כאב לי כל כך.
כאב לי מהמכה אשר חטפתי מהקיר. אבל יותר מכל, כאב לי בלב.
התיישבתי על הרצפה כשגבי נשען על הקיר ורגליי מקופלות אל חזהי ואני בוכה בכי חרישי.
הוא החל להתקרב וללטף את ראשי. "תתרחק ממני!" צעקתי מבוהלת ונעמדתי. באותו רגע לא ייחסתי חשיבות כלל ליד שלי אשר כאבה כל כך, רק רציתי לברוח משם. ממנו.
אט אט ניסיתי להתרחק ממנו בצעדים זעירים, הוא החל להתקרב אליי. ניסיתי להימלט מחדרו ללא הצלחה.
ניסיתי להתרחק כמה שרק אפשר, עד שכבר לא יכולתי. מצאתי את עצמי עם אפיסת כוחות. דחוקה לקיר ואותו עמד מולי. קרוב כל כך.
ריח חזק של אלכוהול הגיף מפיו. הרגשתי את נשימותיו החמות על צווארי. הרכנתי את ראשי מטה. הוא החל לפרום את הקשר משמלתי. גופי החל לרעוד. פחדתי להתנגד, לא היה לי את האומץ להתנגד לו. פחדתי ממנו כל כך. אט אט השמלה החליקה במורד גופי ונפלה על הרצפה.
זהו זה, הייתה חשופה למולו, הרגשתי מובכת כל כך. הוא העביר את ידו על גופי בעונג ונישק אותי בכל חלק וחלק בגופי.
הרגשתי נורא, הרגשתי הרגשה מגעילה כזאת ממש כמו זיהום. כעסתי על עצמי כל כך. איך עשיתי זאת? הפקרתי את הגוף שלי לידיו. איך בשנייה אחת רמסתי את הכבוד שלי.
הוא השכיב אותי על מיטתו הקרה וליטף את גופי עם ידו. התחלתי לפרוץ בבכי ממש כמו ילדה קטנה. קיוויתי שפתאום תגיע הצלה משום מקום, כשהדלת תיפתח ושהוריו יופיעו בפתח.
"יפה שלי, אל תבכי." ברגע אחת הבעת פניו התרככה. הוא העביר את ידו על פניי, מוחה את הדמעות מעיניי. מגעו עורר בי דחייה וגועל.
"את כל כך יפה." הוא מלמל כשעל פניו פרוס חיוך מרוצה.
"ת…תן לי ללכת, בבקשה…" התחננתי.
"רק עוד קצת." הוא תפס אותי והתחיל לנשק אותי באגרסיביות בניגוד לרצוני. הנשיקה הייתה מגעילה כל כך, טעם האלכוהול בפיו עורר בי בחילה.
"ד…די, בבקשה…" ייבבתי בבכי. הוא התעלם לגמרי מהבכי ומהיבבות שלי והמשיך במעשיו. מכאן כבר לא הייתה דרך חזרה. מכאן כבר אף אחד לא יציל אותי.
שכבתי על מיטתו הקרה, הוא ליטף את גופי בידו והחל לנשק את צווארי בעונג. "כל כך הרבה זמן חיכיתי לזה." הוא מלמל אל תוך צווארי. הדמעות זלגו במורד לחיי ללא הרף.
אט אט עצמתי את עיניי ושקעתי בשינה בעודי מפקירה את גופי לידיו.


תגובות (13)

מזעזע, הדברים האלה תמיד מחרידים אותי. ( האונס מזעזע, שלא תביני לא נכון חח)
הכתיבה שלך ממש טובה לדעתי, את מעבירה את הרגשות בצורה מעולה!
מחכה להמשך :)

11/04/2015 19:44

היי מאמי, הקשבתי להמלצתך לקרוא את ההקדמה של הסיפור החדש.
הפסקה הראשונה עוררה בי סקרנות. היא פתחה לי כל רצון להמשיך לקרוא.
ההקדמה מנוסחת טוב אפילו טוב מאוד. היא לא מלאה בתוכן וכך צריך להיות.
הפסקה קשורה מאוד להמשך ההקדמה והייתי מרותקת כשקראתי את זה.
מקווה שהתוספת של דמות אחרת מסיפורים שלך לא תסבך אותי או קוראים אחרים שלא קראנו את הסיפורים האחרים שלך.
אני מאחלת לך בהצלחה ומשתוקקת לקרוא כבר את הפרק הראשון.

11/04/2015 19:47

קראתי והרגשתי כאב , פחד , דמעות , עצב , מעניין לראות איך הדברים התפתחו .את כותבת מקסים ומחכה לפרק הראשון :-)

11/04/2015 20:39

וואוו אל תחרפניי אותייי
תגידי כבר מי ישתתף בסיפור החדש שלך אני במתח!!.
ההקדמה כול כךךך יפהה
אני מחכה להמשךךך ❤️

11/04/2015 22:56

סקרנת אותי , מחכה לפרק הראשון !

11/04/2015 22:59

תמשיכיי !! מדהים, זה פשוט מדהים :)
התיאורים מזעזעים, אמינים. ( מה שקורה מזעזע, לא איך שאת מתארת.)
מחכה להמשך בקוצר רוח ;-)

11/04/2015 23:42

ממש אהבתי את הדרך שבה כתבת את הפרק הזה! טאי מחכה להמשך

12/04/2015 00:47

הכתיבה שלך כל כך יפה… כשקראתי את הקטע צמרמורת עברה בגוף שלי… כל כך עצוב שדברים כאלה קורים…

12/04/2015 11:23

העברת את הקטע כל כך טוב. הכתיבה שלך התשפרה ממש! (שלא תביני לא נכון, היא תמיד הייתה יפה, אבל הקטע הזה עלה על הכל!) כל כך אהבתי את התיאורים, את הרגשות ואת המחשבות של הנערה. זה הרגיש כל כך אמיתי, כאילו אני אשכרה רואה סרט, ולא כאילו אני קוראת ספר. זה מושלם! את חייבת להמשיך בדחיפות אני כבר מתה לדעת איך הסיפור יתפתח! ואם את יכולה אשמח אם תכתבי לי את המייל שלך שוב כי אני רוצה להתייעץ איתך לגביי משהו. תמשיכייייייייי!!❤️

12/04/2015 12:01

יש לך כתיבה כל כך יפה!! הסיפורים שלך פשוט ממכרים אין סיכוי שאני הפספס סיפור אחר שלך
קראתי את כל הדרכים מובילות רק אליך ונכון שלא הגבתי אבל קיוותי להגיב בסוף
הסיפורים שלך פשוט מדהימים שזה משהו!
מחכה להמשך בקוצר רוח
❤️

12/04/2015 12:59

יואו מדהים עם הקדמה כזאת הסיפור חייב להיות מעניין! אבל תאמת שקצת התאכזבתי שזה לא הפרק האחרון כי אני מכורה לסיפור הזה ואני מחכה לו בשקיקה. אני בטוחה שהפרק שיצא יהיה מושלם בהצלחה ❤️

12/04/2015 13:31

הכתיבה שלך מהממת. היא מדהימה. עברה בי צמרמורת בגוף. אני כבר מחכה להמשך.
אוהבת המון, טולי♥

12/04/2015 15:43

וואו ספיר את כותבת מושלם ,התגעגעתי לקרוא את הסיפורים שלך !!!
הכתיבה של הסיפור הזה נראת מרשימה ובשפה גבוהה ,תותחיות !!! ❤️

12/04/2015 19:07
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך