טולי
מקוווה שאתן אוהבות :) צהריים טוביים

חיים פעם אחת- פרק 11

טולי 09/03/2014 1991 צפיות 2 תגובות
מקוווה שאתן אוהבות :) צהריים טוביים

נקודת מבט של דור:
ישבתי במחששה עם אביאל ליד הכיתה של ניקי ונוי
שמעתי את ניקי ושני רבות אני ואביאל פשוט נקרענו מצחוק וואי כמה זמן לא צחקתי ככה רואים שניקי אחותי.
פתאום מישהי שמה לי ידיים על העיינים… נוי
"יפה שלי" אמרתי וסובבתי אותה לנשיקה
"דור…" רגע זה הקול של נוי אז מי זאת שאני… כוסעמק!!!

נקודת מבט נוי:
הוא נישק אותה או שהיא נישקה אותו רק ידעתי שבאותו שנייה לא הפסקתי לבכות הרגשתי כמו בפעם הקודמת שהיא ורון היו ביחד אבל הפעם כאב לי יותר רציתי למות לא יכולתי לזוז מהכאב דור ישר רץ אליי עם דמעות רק שאצלי הדמעות הפכו לזרם כמו שפותחים ברז ולא סוגרים לא יכולתי להפסיק ניקי חיבקה אותי חזק.
אביאל ודור הסבירו לי הבנתי הוא חשב שאני היא אבל עדיין הוא נישק אותה, הוא נישק את עדן!!

נקודת מבט דור:
סעמקק ערס!!!
נישקתי את הילדה הדפוקה הזאת ועכשיו נוי בוכה בא לי להרוג את עצמי!!!
החיים שלי האושר שלי בוכה בגללי כל דמעה שיורדת לה הלב שלי נשבר יותר ועוד היא מאשימה את עצמה היא לא מבינה בכלל שהיא הכל בשבילי שהיא היחידה שגרמה לי להבין ולגלות מזה אהבה היא היחידה שגרמה לי להתמכר לנשיקה מילדה אחת למגע שלה שרק אותה אני צריך והיא שואלת אותי מה לא בסדר בה?!!!! בחיי לא כאב לי ככה אני שונא את עצמי בגלל זה. אם לא יהיה לי את נוי אין לי כלום. נוי הכל בשבילי. היא החייםשלי.
כואב לי רק מהמחשבה שאני מאבד אותה!!!

נקודת מבט של ניקי:
"נוי זאת היא נכון? הילדה שבגדה עם האקס שלך נכון?" שאלתי ידעתי שהיא מוכרת לי. נוי הנהנה לכן. וואייי עלייה היא הופכת למסכנה!!!!!!
"חתיכת זונה!!!" צעקתי באמצע המחששה כל הערסים והפרחות שהיו שם הסתכלו עליי דור ואביאל שהיו עם נוי לא הבינו מה עובר עליי.
"מה את רוצה?" אמרה בקול מזלזל
"תקשיבי מאמי לא יודעת מה יש לך בראש אבל עם תפגעי בנוי את מתה קפיש?" שאלתי
"חתיכת מסכנה אני לא מפחדת ממך" היא אמרה. וואי הדפוקה הזאת ממש לא מכירה אותי טוב עכשיו היא תכיר
"לא יודעת מה כואב לאמא שלך ולא אכפת לי פעם קודמת פגעת בנוי אבל עכשיו אני פה תתקרבי לנוי תפגעי בה ואני יפגע בך הפעם אני כאן בשביל נוי אז תתרחקי מובן?!" איימתי עליה אבל התכוונתי בחברה הכי טובה שלי אף אחד לא יפגע!!!
"משתגידי" היא אמרה עם הקול הציפציף שלה ואני הסתובבתי לנוי שהייתה בהלם שזאת אני חחח

נקודת מבט אביאל:
לא הבנתי למה ניקי אמרה כמו בפעם הקודמת או למה עדן מנסה לפגוע בנוי אבל אני יודע שעם מישהו יפגע בנוי או בניקי יש לו עסק איתי!!
נוי נרגעה ואני סימנתי לדור שזה הזמן בדרך כלל מישהו אחר הייתי מפוצץ אותו אבל הייתי שם ראיתי ואני יודע כמה הוא מאוהב בנוי אז אני יעזור לו לכבוש אותה עכשיו זה הזמן המתאים!!!

נקודת מבט דור:
נוי בכתה ניקי התקרבה קצת לאביאל והוא סימן לי עם הראש שעכשיו.. הבנתי
הוצאתי מהכיס קופסא קטנה ישבתי מול נוי ונשמתי עמוק. נוי נלחצה מהקופסא אבל אני נלחצתי מהתשובה
"נוי בן שבת …. " התחלתי אז על החיים ועל המוות!!!

נקודת מבט נוי:
אמאאאא O_O


תגובות (2)

אווווומייייגאאאאאאאד
איעאעאעאעאעאעאעאחחהלגחאחדלחזצמגלםקךמגחבםאמחגלגחגחבלדתחםג
יאווווו תמשייכייי

09/03/2014 14:06

תמשיכיייייי

09/03/2014 15:36
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך