חיים פעם אחת- פרק 13

טולי 10/03/2014 2269 צפיות 2 תגובות

נקודת מבט של תהל:
עברו שבועיים מאז הריב עם ניקי ונוי.
את האמת כואב לי קשה לי בלי ניקי היא צדקה אני באמת לא קשורה למגעילות האלה אני לא אחת מהן הן אוהבות להציק ולהשפיל ילדים זה שונה ממני אני נגד זה ועכשיו בגלל שלא הסכמתי להשפיל ילד כי הוא שונה מהן, הן משפילות אותי.. הן השפילו עד שבא הנסיך שלי זה ששומר עליי בשבוע האחרון.. מאור אח של אביאל ונוי.
הוא מושלם יש לו עיינים שאפשר לשקוע בהן אני יכולה להסתכל עליו שעות בלי להשתעמם הוא מצחיק אותי אני לא חושבת על אף אחד אחר איתו כל טיול של 10 דקות הופך ל10 שעות.
מאור שומר עליי הוא לצידי הוא חושב שאני צריכה לספר לניקי אבל אסור לי היא שונאת אותי אחרי מה שאמרתי לה שכולם חברים שלה בגלל אח שלה למרות שזה שקר אני יודעת כמה זה כואב לה כמה זה שבר אותה במיוחד בגלל הביטחון שלה הבולמיה.. אני חרא של חברה כלפייה!!
חשבתי על מאור מה שאני עושה רוב שעות היום במיטה. לין הפכה לחברה של הילדה החדשה עדן היא הפכה את לין למגעילה אי אפשר לדבר איתה יותר. לין התחילה לעשן ולשתות היא השתנתה ברמות על!!
פתאום שלחו לי הודעה.. בשעה 10 בבוקר מי זה יכול להיות ועוד ביום שישי?!
"ערה?" מאור שלח
"חחח ככה אתה מתחיל עם כל הבנות?" שלחתי לו בחזרה
"לא.. רק אם אלה שמעניינות אותי ושהן חשובות לי" איזה חמווד אני חשובה לו למרות שאני יודעת שהוא לא ירצה שום דבר איתי אף פעם כלומר מי ירצה להיות חבר של ילדה בלי חברות נתנאל נעלם לא שומעים ממנו בחודש האחרון זה מפחיד אותי אבל מאור אמר שנתנאל דיבר איתו ושהוא אמר שהוא יחזור בקרוב אז אני סומכת עליו.
"אז כן אני ערה" שלחתי לו בחזרה
"ציפיתי ליותר…" הוא שלח
"ליותר?" בתור מה ליותר באמת עכשיו הוא מצמצם את אוצר המילים שלו?!
"את יודעת לאתה חשוב לי גם או אני אוהבת אותך" הוא שלח
"למה אתה אוהב אותי?"
"אם לא הייתי אוהב אותך לא היה אכפת לי ולא הייתי שולח לך הודעה..
אז אחרי שגיליתי שאת ערה מה באלך לעשות היום?"
"לישון לאכול גלידה ולישון" שלחתי אני הפכתי לדיכאונית אני יודעת אבל מה אני יכולה לעשות?
"או שתבואי איתי לסופרלנד?"
"אני לא יכולה" מה אני יבוא ואיך אני יכנס נגמר הכסף ואמא נסעה לנסיעת עבודה בבאר שבע ונתנאל לא נמצא אני לא יכולה ליפול על מאור.
"למה לא?"
"אין לי כסף הוא נגמר עד שאמא תשלח לי שוב" אני פדחנית שאני מספרת לו אבל הוא היחיד שיש לי :(
"אני ישלם עלייך ימצחיקה יאללה חצי שעה אני אצלך"
טוב אני לא הולכת להתווכח איתו כי אז זה לא יגמר הלכתי להתקלח אחרי רבע שעה יצאתי שמתי איילינר חולצה נופלת עם רשת וגינס קצר, נעליי אולסטאר אספתי את שערי לקוקו גבוה ויצאתי החוצה למאור.

נקודת מבט מאור:
הצחיקה אותי תהל הזאת עלק בגלל שאין לי כסף אני לא באה למה נראה לה באמת שהיא הייתה משלמת?!
חחחח ממש!!
היא יצאה מהבית היא הייתה מושלמת, מה אלוהים אתה מתכנן להרוג אותי שאתה מלביש אותה ככה?!
"אני מכוערת? להחליף? אמרתי לך מאור אני לא הולכת עזוב אין לי כוח לזה אני לא במצב רוח?" תהל התחילה לשאול
"את מדברת יותר מידי" אמרתי לה והשתקתי אותה בנשיקה.
בהתחלה היא לא זרמה ואחרי זה כן, אחרי כמה דקות היא התנתקה ונתנה לי סטירה
"אחח למה?" אמרתי כשהחזקתי את הלחי עם היד
"מה נראלך?! מאור אני לא אחת מהזונות שלך שתזיין ותזרוק!!" היא באמת חושבת שזה מה שהיא בשבילי זיון?!
"תהל זה ממש לא…"
"אל תתקרב אל תדבר ואל תנשום לידי" היא אמרה וברחה לביתה בחזרה
רצתי אחריה ועליתי לחדרה היא בכתה ובגללי.. סעמק!!!
"תהל אני נשבע שזה לא ככה" אמרתי לה פעם ראשונה שאני מתחנן.
וואה וואה מה אשדוד עשתה ממני ומאביאל סמרטוטים אנחנו אומרים דברים קיטשים קולטים?!
"זה כן אתה תשכיב ותלך אתה ערס סטוציונר כמו כולם" היא אמרה בבכי. אלוהים אתה בטח נקרע מצחוק מלמעלה נכון?!
"חיים שלי תהלי אני ממש לא רוצה להשכיב אותך או לעשות אותך או כל דבר אחר אני אוהב אותך בהתחלה לפני חודשיים נדלקתי עלייך אבל כולם ראו שלא היית בקטע שלי ואחרי זה נעלמת ואז רבת עם כולם ולפני שבוע התקרבנו והכרתי אותך ונראה לי התאהבתי בך" אמרתי את זה אני מאוהב בה.
"נראה לך? זה בא לך בתקופות?" היא שאלה וואי כמה היא אוהבת לעקוץ
"לא פשוט אני אף פעם.." ועצרתי איך אני יגיד לה את זה?!
"עוף מפה לך ביי להתראות!!" היא עמדה וצרחה עליי ליד הדלת
"אף פעם לא התאהבתי והאחרונה שאמרתי לה שנראה לי שהתאהבתי בה הלכה ושכבה עם החבר הכי טוב שלי ומאז הפכתי לסטוציונר" אמרתי לה סיפרתי לה את האמת שרק אמא שלי נוי ואביאל יודעים.
"אני לא ידעתי" היא אמרה בשקט והתיישבה על הספה
"רק אמא שלי נוי ואביאל יודעים" אמרתי כשהתיישבתי לידה
"מה אתה מרגיש כלפיי?"
"לא יודע.. את גורמת לי לחייך לא משנה כמה חרא היה לי היום את נותת לי להרגיש מאושר יש לי פרפרים רק מלראות אותך אני חושב עלייך תמיד בגלל זה אני לידך תמיד שלא יפגעו או ישפילו אותך כמו שהזונות ההן עשו לך אני אשמור עלייך לנצח תהל אני מעדיף למות ולא לאבד אותך וגם עם את לא סומכת על האהבה שלי לפחות תני לי הזדמנות להראות לך להוכיח לך שאני פה ושאני אוהב אותך" אמרתי והחזקתי לה ביד
"אני חושבת שאני מתאהבת בך אבל.."
"בלי אבל תהל אבל מת נעלם מה שחשוב שאת אוהבת אותי ואני אותך." אמרתי והיא התקרבה ונישקה אותי
"אני כבר לא חושבת אני בטוחה אני מאוהבת בך" היא אמרה כשהתנתקנו היא חייכה אלי ואני אליה ונישקתי אותה ווואי לייי מה עשתה לי הנשיקה הזאת!!!!!

נקודת מבט ניקי:
הגענו לאילת ואז קיבלתי שיחה "אחותי האחת והיחידה".. תהל לא דיברנו מאז הריב היא פגעה בי אבל עם קרה לה משהו אז אני צריכה לענות נכון? טוב אז על החיים ועל המוות.
"לפני שאת מנתקת אני רוצה לבקש סליחה על הכל על הריב על זה שנעלמתי תביני הייתי מאוהבת בדור ואז לראות אותו עם נוי הרגשתי כאילו היא לקחה לי אותך ואותו זה שבר אותי אז חשבתי להיות חברה של המכשפות אבל אחרי הריב הבנתי כמה הן רעות וכמה אני שונאת את ההתנהגות הזאת אחרי שלא הסכמתי להשפיל ילד כי הוא שונה אז הן השפילו אותי מלא עד שיום אחד קים ועדן החדשה שהצטרפה לחבורה שלהן הן באו להרביץ לי.." היא נשמה ובאה להמשיך אבל הבנתי אותה לאבד את החברה הכי טוב ואת הילד שאת אוהבת זה קשה ואני בכלל לא מאמינה על זה שהן איימו עליה כאילו תהל נסיכה איך אפשר?!!
"הם הרביצו לך?!!" צעקתי לא הזיז לי בכלל שאני באמצע הטיילת באילת היה אכפת ל רק מתהל. אביאל דור ונוי הסתכלו עליי במבט שואל הם לא הבינו מה קרה.
"לא כי הוא הציל אותי." היא אמרה ידעתי שיש לה חיוך עכשיו היא התאהבה אבל במי??
"מי זה הוא?"
"מאור" היא אמרה
"מאור מאור מאור מאור!" שאלתי להיות בטוחה ששמעתי נכון
"חחח כן מאור מאור מאור מאור" היא אמרה אחריי
"אח של אביאל ונוי?!" חכוווו תנוו לי לעכל את זה שתהל מאוהבת במאור!!!!
"חחחח כן מה יש לך קליטה איטית?" תהל אמרה והתחילה לצחוק וכולם הסתכלו עליי ואביאל עצבני מסכן הוא לא יודע שמדובר על אח שלו…
" וזה לא הכל.." היא אמרה פתאום
"מה לא הכל??" שאלתי כאילו רציני יש עוד אומנם עבר חודש אבל זה לא מספיק כדי לעכל?!!
"חחח כן יש עוד משהו קטן שלחתי לך תמונה"
"טוב חכי" אמרתי לתהל נכנסתי לוואטסאפ וראיתי אותם תמונה שלהם הם…
"אוומיייגדדד!!!!!!!!" צעקתי הכי חזק שיכולתי תהל ומאור צחקו בלי הפסקה וכולם הסתכלו עליי חח אין פדחנית ממני איןןן!!!
"מזל טווב אהבה שלייייי!!! בואנה שמור עלייה למה אני יודעת איפה אתה גר!!!" אמרתי למאור
"אל תדאגי ניקי אני שומר עלייה כמו על העיינים שלי" הוא אמר
"טוב יפה שלי נדבר כבר ותהני באילת" תהל צעקה לפלאפון
"תודה אהובתייי נשיקות!!" אמרתי לה וניתקתי וואי איך התגעגעתי אליה!!!
"מה יש לך? מי זה מאור הזה?" אביאל ישר שאל חח
"שחרר י'לחץ תקשיבווו…" התחלתי לספר להם את כל השיחה והם היו בהלם מוחלט חחח
"ועכשיו הם זוג איזה חמווודיים" הראתי להם את התמונה שתהל שלחה לי בוואטסאפ כשסיימתי
"וואו" דור אמר בהלם חח
"קרה הרבה בחודשיים האלה והאח הזבל שלי לא סיפר לי והכל הוא יודע עליי!!" נוי עשתה את עצמה נעלבת
"שיחק אותה הוא מאוהב… רגע מזה סיפרת לו הכל למה לא את לא מספרת הכל?!!" אביאל שאל את נוי
" ברור שכן אביאל ברור שכן" נוי אמרה
"חחח שקרנית למה את קורצת" אמרתי לנוי
"מה קורצת?! נוי חסר לך!!" אביאל אמר עצבני
"טוב שחרר מחברה שלי יאללה יפה שלי בואי לים" דור התערב ולקח את נוי לים
אני ואביאל ישבנו בחוף
"אני אוהבת אותך" אמרתי לו כשהסתכלנו על הים
"אני נשבע לך מול הים הכחול שאני ואת עד הסוף ושאין גבול לאהבה שלי כלפייך" אביאל אמר לי ונישק אותי

נקודת מבט אביאל:
-21 בערב-
"נוווו נוי נו ניקי יאללה כברררר!!!" צעקתי כבר שעתיים שהם מתארגנות
"באות באות" נוי אמרה ומצאתי את עצמי מחכה עוד חצי שעה.
בתשע וחצי הן ירדו נכנסו לאוטו עם דור ונסענו לישיבה אצל חבר טוב אלירן כמו אח בשבילי.
נכנסנו לבפנים ראיתי את ניקי כבר מתוחה אז נתתי לה יד אף אחד לא מאמין שלי יש חברה.
אז כן אני אביאל בן שבת ויש לי חברה ואני לא נושם בלעדייה!!!!


תגובות (2)

ואוו, את ממש ממש משקיע ורואים !
תמשיכי את כותבת מעלף, היי היתי שמחה אם היית קוראת את הסיפור החדש שלי, אני רק התחלתי אבל אולי תוהבי, מוזמנת להגיב ולקרוא 3>
ותמשיכי לכתוב ממש יפה !

10/03/2014 23:41

תודה רבה <3
ואני מתחילה לקרוא את שלך :))

11/03/2014 12:20
15 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך