חיים פעם אחת- פרק 16

טולי 16/03/2014 2070 צפיות תגובה אחת

נקודת מבט ניקי:
התעוררתי בחדר לבן ואביאל ישב ליד המיטה עם הראש למטה, ידו החזיקה בידי ולא הסכימה לשחרר.
"אביאל.." אמרתי בלחש.
"יפה שלי.." הוא חייך חיוך ראיתי בעיינים שלו את הכאב את השמחה הן החלו להתמלא בדמעות הוא מחה אותן ישר רץ החוצה צעק וחזר פנימה.
"אביאל איפה אני?" שאלתי לא מבינה
"בבית החולים… התעלפת… את לא זוכרת?" אביאל מלמל
"אני זוכרת כאבי ראש חדים טשטוש ואז קיבלתי מכה חזקה וזהו מפה שמעתי צעקות היסטריות בכי ומישהו שצועק בשמי" אמרתי למרות ששמעתי שמעתי את מה שאביאל אמר לי שמעתי הכל..

-נקודת מבט אביאל כמה שעות לפני כן-
אין שינוי היא עדיין שוכבת מחוסרת הכרה על המיטה הלבנה מחוברת למכשירי החייאה כשכל כמה דקות תהל ונוי בוכות וצועקות על ניקי שתתעורר לא יכולתי לסבול את זה ואמרתי לדור ומאור להוציא אותן ושלא ייכנסו.
הבנים הוציאו אותן ישבתי למיד מיטתה של ניקי השלתי את הראש והחזקתי בידה.
"מי בכלל היה מאמין שנגיע לזה? שתשכבי פה במיטה ואני ישב יבכה את נשמתי וידבר אלייך. אני מקווה שאת שומעת כדי שתתעוררי כי אני לא רואה את החיים שלי בלעדייך את מבינה מה עשית ללב שלי?! שיגעת לי תחיים בלבלת אותי טירפת לי החושים. אני לא אגיד שאת האהבה הראשונה שלי כי את לא אבל את כן האהבה האחרונה שלי אף אחת לא יכולה להשכיח לי אותך אפילו הוודקה שהיא משכיחה הכל גם בדיכאון הכי עמוק שלי גם את הפחד הכי גדול שלי הוודקה לא מעלימה את הפחד לאבד אותך. לדעת שיום אחד תהיי של מישהו אחר בזרועות שלו שיקרא לך אהובתי אני לא יודע עם אני אי פעם יוכל להתמודד עם זה.
חח אני נשמע לך בטח שיכור שאני יבוא וידבר על זה ועוד למישהי שלא שומעת שלא בהכרה. אבל זה אני ואני שפוי ונקי הדבר היחיד שלקחתי זה את סם האהבה הכי קטלני להתאהב בך.
וואה וואה להתאהב בך זה משימת התאבדות בדיוק כמו שלהתאהב בי כי אני יכול לבגוד ולשכוח מי אני בכלל כשאני שותה אבל את קפצת למים נגד כל הסיכויים שאפשר גרמת ללב שלי לעשות סלטות באוויר רק מלראות אותך להתמכר לנשיקות ולמגע שלך את הסם היחיד שלקחתי ואני מאושר.
אז ניקי אני מפציר בך אני מתחנן בפנייך תתעוררי" אמרתי וזלגו מעייני כמה דמעות בוגדניות.

-נקודת מבט של ניקי הווה-
"את לא שמעת את ה…?" אביאל אמר לא מבין אבל הבנתי הוא מתכוון למה שהוא אמר שמעתי.
"כן שמעתי" אמרתי לאביאל בחיוך הוא השפיל את הראש.
"אני אוהבת אותך יותר מכל דבר אחר בעולם הזה אתה היחיד שיקרא לי אהובתי אתה היחיד שמשגע לי תחושים אתה היחיד שכל חיוך הופך יום רע ליום מושלם זה אתה ולא א, אחד אחר!!"אמרתי לאביאל ונישקתי אותו.
"חיים שלי הקטנה הזאת" אביאל אמר ונישק את קודקוד ראשי
"אביאל סליחה על היום לא התעצבנתי עליכם פשוט אני כבר בדקתי על המחלה עם אני יקבל טיפול זה יהיה כמה מפגשים אצל פסיכולוג אבל בגלל שיש בנות שפגעו בעצמן אז זה יכול להגיע גם לאשפוז ואז מה… מה יהיה איתנו? אתה תפרד ממני ?" אמרתי בנשימה אחת והרגשתי את גרוני מתמלא בדמעות ניסיתי לשמור אותן אבל דמעה בוגדנית זלגה לה ואביאל מחה אותה.
"אני אחכה לך כל חיי עם צריך. ועם את בקטע של סליחה אז זה מנוי כי היא לקחה את זה הכי קשה." אביאל אמר
"היא בטח לא רוצה לראות אותי" אמרתי בעצב
"כן אל תבני על זה" אביאל אמר
"מה? לאן אתה הולך?" שאלתי את אביאל ושוב הוא יצא ונכנס
"שלוש.. שתיים.. אחת.. ו.. " אביאל אמר ואז התחילו צעקות
"דור אני נשבעת שזה נגמר עם לא תתן לי להכנס עכשיו" שמעתי את נוי צועקת.
"מאוווררר אני יעשה אותך עקר זוז לי מהדלת" שמעתי פתאום את תהל.
"לאא אביאל אמר שלא אביאל הצילוווו!" מאור צעק לאביאל.
אני ואביאל התחלנו לצחוק כששמענו את הצעקות
פתאום הדלת נפתחה נוי ותהל נכנסו בחיוך ואחרי כמה שניות מאור ודור נכנסו מקופפים כשהם נאנחים מכאב.. אביאל לא הפסיק לצחוק ונוי דפקה לו מבט עצבני.

נקודת מבט נוי:
מהבוקר ניקי לא התייחסה אליי אבל למרות זאת אני ותהל ניסינו לדבר איתה ללא הצלחה :/
לקראת השעה השישית בערך אביאל שלח לי ולתהל הודעה שניקי בבית חולים אני ותהל יצאנו מהשיעור לא הזיז לנו בכלל שהמורה עמדה מאחורה וצעקה עלינו משהו.
הגענו לבית חולים אני ותהל צעקנו על ניקי שהייתה מחוסרת הכרה להתעורר עד שדור ומאור הוציאו אותנו. ראיתי את אביאל מדבר לניקי כשהוא מחזיק בידה דור ישב על הרצפה חסר אונים מאור על הכיסאות מחזק את תהל חזק.
התיישבתי ליד דור וחיבקתי אותו כל כך הייתי צריכה את החיבוק שלו הנשיקה שלו.
הוא חייך חיוך שהכל בסדר למרות שידעתי שזה חיוך מזויף אף אחד לא יכל באמת לחייך כשניקי שוכבת שם עם כל המכשירים הללו.
במילה אחת הרגשתי אשמה בכל מה שקרה לה הרגשתי שהיא שם באשמתי!!
אחרי כמה שעות אביאל יצא החוצה ולקח כוס מים.
אחרי 10 דקו הוא יצא צעק שניקי ערה וברח לבפנים… רגע מההה?!!!
אני ותהל הסתכלנו אחת על השנייה והתחלנו לצעוק על דור ומאור שיזוזו הם נעמדו כמו שומרי ראש ליד הדלת. אחרי כמה דקות פשוט נתנו להם ברכייה ונכנסו לחדר.
אביאל צחק על המראה של דור ומאור דפקתי לו מבט עצבני והוא שתק חח.
אני ותהל קפצנו על ניקי.
"נסיכות ממש סליחה על ההתנהגות שלי היום באמת" ניקי אמרה
פשוט חיבקנו אותה החיבוק שאומר הכל כשהתנתקנו חייכנו אחת לשנייה והתחלנו לצחוק סתם ככה.
דור מאור ואביאל הסתכלנו עלינו כאילו נפלנו מעולם אחר.

נקודת מבט ניקי:
אחרי שהשלמתי עם הבנות ישבנו וסיפרתי להן על המחלה על מה שגיליתי הן אמרו שהן יתמכו בי ויעזרו לי.
לקראת הערב שלחתי אותן הבייתה שינוחו קצת ויביאו לי בגדים בושם והכל כי מחר אני משתחררת
אביאל לא הסכים ללכת אז הוא נשכב לידי במיטה הקטנה כשהוא מחבק אותי והפנים שלי מופנים לפנים שלו.
חייכתי רק מלראות את החיוך שלו.
הייתה שתיקה בינינו אבל שתיקה טובה נעימה מידי פעם נישקתי את אביאל.
"את הסיבה שלי שאני קם כל בוקר את הסיבה שאני עדיין בסדר ולא הסתבכתי כמו תמיד, תודה לך שאת שומרת עליי ואוהבת אותי. " אביאל אמר
נוי סיפרה לי בקצרה שהוא היה מאוהב ושברו לו את הלב כי חברה שלו בגדה עם הילד שהיה החבר הכי טוב שלו.. אבל לא ביקשתי מאביאל לספר לי הוא יספר בזמן שלו למרות שזה עבר זה לא משנה כל כך הכי חשוב זה ההווה שלנו והעתיד שלנו.. יחד <3
"אני אוהבת אותך ואני לא אפגע בך אני נשבעת" אמרתי ושילבתי את ידי בתוך ידו.

-כעבור שלושה חודשים (כמה ימים לפני היומולדת של ניקי)-
נקודת מבט אביאל:
התחלתי לארגן הכל לקראת היום הזה עוד שלושה ימים בדיוק אני וניקי 5 חודשים וגם יש לה יומולדת 17 חח ולי יהיה שבועיים אחרייה אז החלטתי לעשות לה הפתעה אנחנו נחגוג פעם אחת בבית שלה עם כולם ושבוע לאחר מכן אנחנו נחגוג רק אני והיא בצימר של דוד שלי בצפון.
כבר יומיים שאני מסנן את ניקי היא לא מבינה למה אני ונוי כל כך עסוקים.
קניתי לניקי צמיד כמו שדור קנה לנוי.
מקדימה כתוב ,"האחת של חיי" ומאחורה A+N= <3
קניתי לה גם שרשרת מזהב עם האות A ולי קניתי עם האות N כאילו שלכל אחד יהיה אות של השם של האחר לי יהיה של ניקי ולה יהיה את שלי.
קניתי לה גם את הבושם שהיא רצתה ודובי ענק כתוב I LOVE YOU .
חחחח נודר שפינקתי אותה הכל בשביל הקטנה הזאת <3


תגובות (1)

תמשיכיייייייייי

17/03/2014 07:52
12 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך