חיים פעם אחת- פרק 17

טולי 17/03/2014 1918 צפיות תגובה אחת

נקודת מבט נתנאל:
כבר חצי שנה שאני לא בבית חצי שנה שאני רחוק מאחותי וממנה.
אם הייתם אומרים לי לפני חצי שנה שאני יהיה מאוהב בניקי הייתי צוחק כי הייתי בטוח שיש לי משהו ללין.
אבל אז באותו היום במועדון שראיתי איך אביאל מסתכל עלייה יכולתי להרוג אותו נשבע.
אחרי כמה ימים נעלמתי.
חזרתי לעבודה הקודמת שלי בבאר שבע לעולם התחתון מי היה מאמין שאני יחזור בגלל שקשה לי לראות את ניקי ליד מישהו אחר ?
אני בקשר עם תהל ודור, תהל חושבת שאני אצל בנות אבל דור יודע איפה אני אבל אין לו מושג מה הסיבה.
לפני שלוש שנים בגיל 14 אני ודור הסתבכנו אבל בזכות תהל וניקי יצאנו מזה ועכשיו אני נכנס לזה שוב.
נכנסתי למשרד של הבוס הגדול אני נחשב למחסל הכי טוב אני מוריד בלי להשאיר עקבות.
התגעגעתי לזה לאדרנלין לפרק מישהו בשנייה שאני מתעצבן.
אבל זה גם מסוכן יכולים לפגוע בי בתהל בדור בניקי ובאמא שלי.
מאור שומר ומחזיק את תהל וגם דור הוא שומר עליה כמו על ניקי.
אני ודור נחשבים לטובים ביותר אבל בגלל שעכשיו זה רק אני אז אני הכי טוב.
לדעת שכל יום שעובר ניקי ליד מישהו אחר וזה לא אני הורג אותי כל פעם מחדש.
"מה אתה רוצה ברוך דבר כבר" אמרתי לברוך הבוס הגדול
"קצת הרבה כבוד נתנאל דבר יפה" ברוך אמר. אלוהים איך האיש הכי מסוכן שכולם רוצים להוריד לו את הראש יכול להיות אדיש?!
"ברוך דבר כבר כוסעמק" אין לי ראש אליו עוד אחד שחושב שיכול לחנך אותי לשלוט בעצבים שלי.
"אני רוצה שתחזור הביתה" הוא אמר כאילו כלום כאילו כל החצי שנה המזדיינת הזאת לא עשיתי כלום לא שלחתי אנשים לטיפול נמרץ לא הורדתי כאילו כלום.
"מה? אני הבייתה? ברוך נודר שאתה דפוק וחולה" מה הוא חושב שאני אלך בשביל מה..?!
"נתנאל אחותך צריכה אותך חברים שלך הכל פה מתחיל להיות מסוכן יש לך חיים משלך" ברוך אמר באדישות
"ברוך באמא שלך אל תזיין לי בשכל" מה יש לו למען השם?!
"נתנאל אתה כמו בן בשבילי אני דואג לך" הוא אמר.
"ברוך חצי שנה עכשיו נזכרת לדאוג לי נו בחייאת ראבק דבר מה אתה רוצה?"
"טוב אבל נתנאל דיר באלק שמישהו ידע" הוא אמר
"לפני 20 שנה הייתי נשוי למישהי אהבתי אותה היינו יחד התחתנו ולבסוף היא נכנסה להריון אבא שלי זכרונו לברכה התחיל לחלות ואני הייתי צריך להוריש את מקומו אבל לא הסכמתי לעזוב אותה אהבתי אותה בכל נשמתי." ברוך החל לספר לי
"לאחר שנה הוא נולד הבן שלי ואישתי נכנסה להריון שוב הייתי חייב לעזוב אותה רצו לפגוע בה אבל היא לא הייתה מוכנה אז הרבצתי לה נתתי לה סטירה ידעתי שהיא תשנא אותי וכמו שחשבתי היא התגרשה ממני וילדה בת. אתה מכיר אותם את הילדים. אתה בעצמך החבר הכי טוב של הבן שלי עבדתם פה חצי שנה ואז העפתי אותכם זוכר?" ברוך אמר…
"הילדים שלך הם… לא זה לא יכול להיות.." אמרתי בהלם.
"כן נתנאל הילדים שלי הם דור וניקול אמסלם" הוא אמר בחשש מהתגובה שלי.
"איך אבא עוזב אישה עם שני ילדים קטנים?!!!" צעקתי עליו
"אבא עושה הכל כדי לשמור על הילדים שלו אני שולח להם כסף כל חודש יש לי אנשים בבצפר שלכם הייתי בהכל במסיבות סיום של הגן בית הספר הכל יש לי תמונות שלהם מחו"ל תמיד הייתי שם בלי שהם ידעו פשוט" הוא אמר כאילו זה כלום אבל ראו בעיינים שלו שהוא מתרגש הוא הוציא אלבומים מהמגירה והראה לי הכל.
"בתמונה הזאת אה ונתנאל הכרתם כשהצקת לאחותו והוא רצה להרביץ לך וניקי ותהל עצרו אותכם" אמר והצביע אל התמונה.
"ניקול בשבילך זה ניקול אתה עזבת אותם אתה יודע כמה ניקי הייתה צריכה דמות אבהית כמה דור היה צריך כמה היה להם קשה להתגבר ניקי האשימה את עצמה בזה שעזבת אתה חייב להם אתה חייב להם לפחות רק תספר להם" אמרתי לו בעצבים הוא חייב את זה לדור וניקי!!!
"אני אחשוב ועכשיו לך הבייתה ושמור על הילדים שלי אני מבקש ממך" הוא אמר בקול שבור כשהוא מסתכל בתמונות מהילדות שלהם.
קמתי ויצאתי החוצה… מסתבר שאני חוזר אבל הפעם עם האמת.
מה אני הולך לעשות אלוהים?!!?!?!?!!!


תגובות (1)

תמשיכיייייייי

17/03/2014 12:02
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך