טולי
תגיבו :) ושבת שלוםם נסיכות שליי

חיים פעם אחת – פרק 22

טולי 21/03/2014 1927 צפיות תגובה אחת
תגיבו :) ושבת שלוםם נסיכות שליי

נקודת מבט אביאל:
הלכנו עם נוי הבייתה. בערב דיברתי עם ניקי רציתי לדעת עם היא לא כועסת עליי, עם הכל טוב בינינו והיא אמרה שכן.
יצאתי עם מאור ועוד כמה למועדון בהתחלה התרחקתי מבנות כמו שילד קטן מתרחק מאש.
אבל אז אחת מהבנות שם כל שנייה דחפה לי כוסית ליד. שתיתי כמו לא יודע מה. אני זוכר שאמרתי משהו על ניקי ודור אבל לא יודע למי הוא היה שמן קצת קירח והיה לו צלקת ליד העין .
התעוררתי בבוקר בחדר שלא שלי היה לי הנגאובר חזק. ואז היא פתחה את הדלת.
"אתה חיה. נהנתי" היא אמרה וקרצה לי. נגעלתי ממנה ומעצמי.
"ביי" אמרתי בקרירות והתקדמתי לדלת.
"תשכחי מזה" הוספתי לפני שיצאתי מהדלת.
"יהיה קשה" היא אמרה. איכס.
"אז תגרמי לזה להישכח" אמרתי ויצאתי החוצה.
כוסעמק ערס!!! יומיים לפני היומולדת של ניקי אני בוגד בה!! אני מגעיל את עצמי. איך אני יספר לה שבגדתי בה ככה?!!!!

נקודת מבט של ברוך (אבא של ניקי ודור):
ישבתי בחדר הישיבות שלי. חשבתי על הכל. על ניקי ודור שהיו קטנים כל הכל.
" יש לך אורחים" גורילה אמר כשהוא נכנס וקוטע את מחשבותיי . גורילה בסביבות גילי של אמצע ה-50 . הוא נאמן חבר טוב.
"תכנס אותם" אמרתי.
"אבא" היא אמרה הרמתי את הראש וראיתי את ניקי נתנאל דור ותהל חברה שלהם.
"ניקי.. אמ.. ניקול" אמרתי וכיחכחתי בגרוני.
"זה בסדר ניקי זה מושלם" היא אמרה בחיוך ופתחה את המקרר שבחדר.
"מה אבא יש לך משהו טעים לאכול?" דור אמר כשהוא פותח את הארונות.
"תהלוש מה בא לך במבה או בסלי?" ניקי צעקה
"מזה משנה?!" תהל אמרה. ניקי הוציאה את כל המתקים ודור את השתייה.
"ממש מפגש של החבר'ה " אמרתי בציניות.
"מרגישים בבית אתם" הוספתי.
"ברור זה הבית שלנו אבא" ניקי אמרה בהתגרות. חחח היא באמת דומה לי. שמחתי לשמוע אותה קוראת לי אבא כשהיא מתרגשת היו לי דמעות עוד שנייה אבל אני חזק בשביל שהם יצאו.
"ברוך קוד אדום " גורילה צעק כשהוא נכנס לחדר בפתאומיות.
"איך זה קרה?!!!" צעקתי
"אבא מזה קוד אדום?" דור שאל
"זה אומר שמישהו גילה שאתם הילדים שלי. שצריך לדאוג שלא יאמינו ועם יגלו שזה נכון לשמור עליכם" אמרתי. פחדתי עליהם אין לי בעיה שיפגעו בי אבל לא בילדים שלי ובאישה שלי.
"תמצאו את מי שסיפר" אמרתי לגורילה
"כבר יודעים מי זה" הוא אמר.
"דבר גורילה מי זה?" ניקי צעקה
"אביאל בן שבת מכירים?" גורילה אמר. כולם השתתקו.
"אתמול הוא היה במועדון של בוסקילה. הוא שכב עם הבת שלו. והיא הוציאה מידע." גורילה אמר. לניקי היו דמעות ודור היה עצבני.
"הוא כאן בחוץ להכניס?" גורילה אמר. הסתכלתי על ניקי ודור. הם הנהנו בראש
גורילה יצא והכניס את אביאל.

נקודת מבט של ניקי:
הוא לא רק בגד בי הוא גם חשף אותנו. כאילו הרגו אותי פעמיים.
התאהבתי בו והוא שבר את הלב שלי. הוא שיחק בו. ואז הוא נכנס לחדר.
אף אחד לא דיבר לא ידע מה להגיד.
"ניקי" אביאל אמר ושבר את השתיקה.
"סיפרתי לאויב של אבא שלי עלי ועל דור. בגדת בי למרות שידעת את מה שקרה לי את הכאב של הבגידה ידעת הכל ולמרות זאת עשית את זה. אני לא יאשים אותך שסיפרת לו כי לא ידעת אבל כן אני יאשים אותך בבגידה בזה שזיינת מישהי אחרת יומיים לפני יום הולדתי. שבוע לפני החצי שנה שלנו. שברת את הלב שלי ואתה לא הולך להסביר או לנסות לתקן אותו" אמרתי בדמעות.
הוא בא לפתוח את הפה אבל התחרט.
"אביאל אני יודע שאתה חשוב לבת שלי לכן רק בגללה אני לא יהרוג אותך ולא יגרום לך לסבול. אבל אתה הולך לספר לי הכל על איך הוא נראה כדי שאני אדע הכל." אבא אמר.
"ניקי את רוצה שנצא לסיבוב?" נתנאל אמר לי. ראיתי את מבטו של אביאל הוא מת מקנאה אבל הוא לא העיז לדבר.
"כן בוא" אמרתי החזקתי בידו ויצאנו החוצה לחצר.

נקודת מבט של נתנאל:
החלטתי לספר לה. עכשיו אני יספר לה על הרגשות שלי כלפייה.


תגובות (1)

תמשיכיייייייייייייייייי

21/03/2014 15:08
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך