טולי
אני יודעת שהזנחתי טיפה כי היו לי מלא מבחנים ומתכונות ועשיתי בגרות אחת נשאר לי עוד 6 :( אבל אני ינסה להתחבר ולהעלות פרקים כמה שיותר :))

חיים פעם אחת- פרק 24

טולי 06/04/2014 1855 צפיות תגובה אחת
אני יודעת שהזנחתי טיפה כי היו לי מלא מבחנים ומתכונות ועשיתי בגרות אחת נשאר לי עוד 6 :( אבל אני ינסה להתחבר ולהעלות פרקים כמה שיותר :))

נקודת מבט ניקי:
אז כן ככה עבר לו חודש…
חודש שאביאל מנסה לגרום לי לסלוח לו על הבגידה חודש שאני ונתנאל ביחד בלי שידעו חודש שלם שאני דור ותהל עובדים קשה בחדר האימונים של אבא.
חודש שלם שכולם יודעים עליי ועל דור חודש שלם שמנסים לחסל ולהתנקש בנו חודש שלם שאני ותהל מתחננות כל לילה שדור ונתנאל יחזרו מה"עבודה" שלהם בשלום. מי היה מאמין שאחרי חודש שלם הכל עומד להשתנות.

נקודת מבט אביאל:
לפני חודש ניקי גילתה על הבגידה גיליתה שאני זה שסיפר מי הם ומאז היא שונאת אותי. היא משקיעה את כל כוחה באימונים כדי לדעת לשמור על עצמה. משקיעה את כל כוחה בלשכוח ממני מה שהורג אותי.
נוי ומאור עברו לגור אצל ברוך באחוזה הענקית שלו מיליון ואחד שומרים מלא חיישנים מצלמות אזעקות.
נוי לא מצליחה להתקרב לתהל וניקי אחרי מה שקרה הן מתרחקות ממנה כמו מאש כאילו היא לא שייכת זה הורג אותי כי אני אשם!!!
היום מגיע חייל חדש בשם אלירן ואחותו שיר לפי מה שהבנתי הוא חבר טוב של נתנאל ודור.
ברוך שכר פסיכולוג בשבילנו חחח מצחיק אותי שהוא חשב שאני יספר למישהו מה עובר עליי ואז אני נכנס לחדר של הפסיכולוג ומספר לו הכל בעיקר על ניקי ועל הדבר שהכי שובר לי את הלב לראות אותה צוחקת עם נתנאל לראות אותו מגניב לה נשיקות קטנות אבל מה שהכי הורג אותי זה שזה היה אמור להיות אני!!!

נקודת מבט נתנאל:
וווואיייי!!!! החודש הכי טוב שיכל להיות לי בחיים. להרגיש את השפתיים של ניקי בכל יום ולדעת שהיא שלי ורק שלי.
היא מדהימה אותי !! אבל עם כל זה אוכל אותי הידיעה שהטוב הזה עומד להיגמר עוד היום כי שיר מגיעה לחודש עם אלירן. עם אלירן אין לי בעיה אחלה גבר אבל שיר סרבאק ערס ילדה מפתה כל אחד שונא את זה ויותר שונא שכולם נופלים בפח שלה ולצערי גם אני.

נקודת מבט דור:
לפני חודש… בהתחלה ניסיתי באמת להתקרב לנוי שוב להתאהב בה הכל עשיתי הכל ניסיתי לא הצלחתי!!!
תהל כל היום מתרוצצת לי במחשבות, מטריפה את דעתי, משגעת את חושיי, אני רוצה אותה שאפילו את נוי לא רציתי כל כך הרבה.
אבל מאור חבר שלה ולפי מה שניקי מספרת יש להם הרבה ריבים בגן העדן ומי שם כדי לתמוך בתהל???? אניי!!!! כפרה עליי אני גאון! :)

נקודת מבט תהל:
צרות בגן עדן???? כלוםם ביחס למה שבאמת קורה ביני לבין מאור כל הזמן ריבים וצעקות. ועם לא דור אני לא יודעת איך הייתי שורדת בתקופה הזאת.

נקודת מבט ניקי:
בוקר חדש קמתי בחדר החדש שלי חדר ענקי!!
הרגשתי כמו נסיכה שהייתי הולכת בחדר ובכלל בבית או שהייתי לובשת את בגדי היקרים אבל עם כל הפאר הזאת הייתי הכי מאושרת באימונים של האיגרוף.
לבושה בטייץ שחור וגוזיית ספורט שכשיערי אסוף לקוקו מרושל אהבתי את האדרנלין שזרם לי בדם אהבתי את התחושה שעברה לי בגוף כשהייתי מצליחה להפיל את המורה מבמת הקרב. אהבתי את זה.
לעומת זאת תהל סבלה חחח טוב תמיד אני הייתה זאת שאהבה את שיעורי הספורט בעוד שתהל הייתה מתלוננת שקשה לה אבל בקניון היא שורפת לפחות 5 שעות ולא מתעייפת. אני מתה עלייה!!!
דור ואני כמו תמיד אחים קרובים שרבים בלי הפסקה עד שמישהו מקבל כאב ראש ומאיתנו וקורא לאבא שיגרום לנו להיות בשקט חח.
נתנאל ? מושלם טוב לא הכל מושלם אבל הוא גורם לי להרגיש טוב מאושרת ואני מרגישה שאני מתאהבת בו… זה טוב נכון? זה לא פשע
אביאל? חרא.. כמו שאמרתי חודש שהוא מנסה לגרום לי לסלוח כשאני מנסה לשכוח אבל איך לעזאזל אפשר לשכוח מישהו שנתן לך כל כך הרבה סיבות לזכור אותו?!?!?!?!?!!!!

נקודת מבט של שיר:
יש לו חברה????? טוב בוא נראה כמה זמן הם יחזיקו מעמד ביחד…


תגובות (1)

תמשיכייייייייייי

06/04/2014 11:50
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך