טולי
לילה טוב

חיים פעם אחת- פרק 25

טולי 06/04/2014 1308 צפיות 3 תגובות
לילה טוב

נקודת מבט של ניקי:
הנה הגיע הבוקר של אלירן ושיר החדשים אבא עושה מבחנים לבדוק את הנאמנות של כולם בעבודה.
לפי מה שציפי העוזרת שלי ושל תהל סיפרה שיר כמו זונה אוהבת להימרח על בנים מה שאומר שאני לא יכולה להתחבר אליה ולעומתה אלירן ערס סטוציונר אבל איש סוד אין לו בעייה עם נאמנות אז הוא בא לעזור לאבא לערוך את המבחנים.
אני ותהל היינו באימון היומי שלנו.. יותר נכון אני התאמנתי ותהל הצטלמה עם כל המכשירים העלתה לאינסטגרם ורשמה " אין כמו לפתוח את הבוקר עם ספורט" ותייגה אותי
חחחחחחח
אחרי שלוש שעות של אימונים עלינו לחדר של אבא יותר נכון למשרד היינו רעבות למשהו מתוק חח ואבא מחביא את השוקולדים בשידה שליד שולחן העבודה והמפתח זה המפתח שפותח את כל דלתות הבית מפתח אפס כמובן שרק אני תהל וציפי יודעות על זה :)))
"אבא? אתה פה?" שאלתי כשפתחתי את דלת חדרו.
"כנסי נסיכה שלי " שמעתי את קולו.
אני ותהל נכנסו אבא ישב בראש השולחן מציד ימינו דור נתנאל ולבסוף אביאל לפי מידת הנאמנות הגורילה עמד מצד ימין ומשאל היה בחור בגיל של נתנאל אני מניחה שזה האלירן שכולם מדברים עליו.
"ניקי למה את בגוזייה עדיין את תתקררי וגם מסתכלים עלייך" נתנאל נעמד ושם עליי את הגקט השחור שלו.
" אני אחרי אימון היינו רעבות אז באנו לאבא" אמרתי בתמימות
"היינו?" ניקי את לבד." דור אמר
"מה פתאום תהל מאחוריי" הסתובבתי ואז הבנתי שהיא לא שם יופי תהל תנטשי אותי :(
"כמו שאמרתי אני לבד אני אמ…באתי.." וניסיתי למצוא תירוץ בראשי אבל אין כלום נאדה ראשי היה ריק.
"באנו לשאול עם אנחנו יכולות לחזור ללמוד בבית הספר אנחנו מוכנות לקבל שומר ראש העיקר לחזור באמת כל האימונים האלה מקשים עליי" תהל צצה לה משום מקום.
"מקשים עלייך אה?! ממש קשה לך לשבת להסתכל עליי מתאמנת?" שאלתי בהתגרות
"ברור אהובתי זה החלק הכי קשה עם לא ה-!!" היא אמרה בחיוך
"אווקיי הבנו קשה לא קשה כולכם חוזרים לבית הספר גם אתם" אמר והסתכל על דור נתנאל ואביאל.
"ותכירו את החברים לכיתה שלכם שיר ואלירן" אבא אמר
"שאלום לבנות הכי יפות שיש אני אלירן כהן האחד והיחיד עם מי יש לי הכבוד?" אלירן קם מהכיסא ובא לחבק אותי ואת תהל.
"ניקול אמסלם השם והאגדה הבת של ברוך" אמרתי בחיוך מנצח מה שגרם לאלירן להשתעל.
"הבת של… ברוך?" הוא אמר לא מבין
"ואו קושי הבנה? הבת של ברוך חברה שלי אחות של דור. זאת תהל אחותי הקטנה תתרחק מהן קפיש?" נתנאל נעמד והתקרב אליי ולתהל.
לפי מה שציפי סיפרה לנו אלירן חבר של נתנאל ודור עד שזה מגיע לעניין אישי.

*אלירן כהן- בן 17 שזוף מארינס קוביות קעקוע של נוצה ביד אחד הנדירים.
אני ערס , שותה מעשן מזיין וזורק . אבל ישלי כבוד לבנות אל תראו אותי ככה?!
אחותי שיר היא כמו זונה זה אוכל אותי אבל היא לא מקשיבה כי אנחנו לא אחים בדם היא מאומצת.
שמעתי הרבה שמועות על הבת של ברוך אבל שום שמועה על היופי שלה לא משתווה לדבר האמיתי.

נקודת מבט אלירן:
"אל תדאג נתי אין לי כוונה לא בניקול ולא באחותך. אני לא עושה משהו שהן לא יסכימו לי" אמרתי וחייכתי חיוך מתגרה.
ביני לבין נתנאל תמיד הייתה יריבות בגלל מי החבר הכי טוב של דור או מי משיג את הבת היותר שווה .
לפי מה שאני יודע שיר מאוהבת בנתנאל והיא כלבה קטנה תעשה הכל בשביל נתנאל בשביל להשיג אותו שהוא יהיה שלה. ואני הולך לעשות הכל כדי להשיג את ניקול.
הבנתי שאביאל הוא האקס שלה נתנאל החבר שלה דור אח שלה זה ידוע ועכשיו יש לה שומר ראש… אני !!

נקודת מבט תהל:
אני וניקי יצאנו מהחדר של ברוך עוד לא הספקתי לספר לנייקי שלי שאני ומאור נפרדנו שקשה לו שאני מוכנה להסמן למענה.
אבל אין מה לעשות ניקי היא אחותי לא בדם אבל עדיין אנחנו עושות הכל למען השנייה אין דבר כזה ולא קיים ניקי בלי תהל והפוך. אני וניקי זה ביחד תמיד!!!
"תהל?"
"כן?" אמרתי
"אני יודע שאת ומאור נפרדתם ואולי זה מהיר מידי אבל את רוצה לצאת איתי לדייט?""
או מיי גד!!!!!


תגובות (3)

מדהים ,
יש לזה המשך?

06/04/2014 22:26

    כן אני ממשיכה מחר<3

    06/04/2014 22:47

תמשיכייייייייייייי

07/04/2014 06:52
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך