טולי
לילה טוב :*

חיים פעם אחת- פרק 36

טולי 19/04/2014 1793 צפיות 7 תגובות
לילה טוב :*

נקודת מבט ניקי:
"שלוווום.. מישהו בבית?" נשמעה צעקה שהדהדה בכל רחבי הבית.
הסתכלתי על דור שהסתכל עליי. חייכתי חיוך ענק בדיוק כמו דור.
"את יודעת מי זאת נכון?" דור שאל
"זאת לא..?" תהל התערבה ונתנאל חייך
"אין אני מלך אני אומר לכם זאת היא" נתנאל אמר בחיוך גאה.
"ימכוער תנחת גם אנחנו זיהינו את הצעקה" תהל סיננה לעבר נתנאל מה שגרם לחיוך שלו לרדת במהירות שבה החיוך עלה.
"מישהו פה?" נשמעה הצעקה שוב.
"אמאא!!!!" אני ודור רצנו לפתח הכניסה וקפצנו עליה בחיבוקים ונשיקות, אחרינו הגיעו נתנאל ותהל. אמא שלי כמו אמא שנייה שלהם ובדיוק ההפך משלהם כמו אמא שנייה שלנו.
"חמודים שלייי התגעגעתי כל כך. נתנאל סוף סוף רואים אותך חתיך הורס כתמיד.
תהלווושיית ממצב נסיכה? אני מקווה שדור מתנהג אלייך יפה אחרת אני יראה לו מזה" אמא אמרה ושלחה מבט מאיים לדור.
"אמא את זוכרת שאני הבן שלך נכון? את החזקת אותי 9 חודשים בבטן" דור אמר בנימה מפוחדת. תהל כמו בת בשבילה תמיד היא שמרה עליה ככה. אנחנו כמו אחיות. אפשר לומר דודות כי גם אמא שלי וגם אמא של תהל חברות טובות.
"אוייש שקט כבר.. ועכשיו ניקי שליי מה שלומך? איך הבולמיה? נתנאל אביאל..? ספרי לי הכל" היא אמרה במבט מתחנן.. כן אמא שלי יודעת על כל מה שקרה פה בזמן האחרון.
אמא שלי מגניבה כזאת שזה מוזר לפעמים כאילו היא בת 35 אבל מתנהגת כאילו היא בגילנו שזה מגניב.
ביני לבין אמא שלי אין הרבה סודות.
"אחרי זה אמא עכשיו בואי נכיר לך את כולם." אמרתי ומשכתי אותה לסלון.
"אוקי תכירו זאת אמא שלי ליאן. טוב את מאור ואביאל את מכירה אז נדלג עליהם..
אלה דניאל, רז, ליאור, אלירן, רוזי, שיר, ליזה אמא של רז, דניאל וליאור, וציפי אמא של רוזי" אמרתי לאחר שעשיתי ביניהם הכרות קצרה.
אמא ציפי וליזה הלכו למטבח, אני התיישבתי ליד כולם, טוב כמעט כולם שיר עלתה למעלה במהירות.
ושוב כל אחד שקע למחשבות שלהם.
צליל הודעה הפר את השקט שהיה.
-אביאל החתיך שלי <3 – הוא כתב את השם. פתחתי את ההודעה.
"אז אני ואת.. מה אנחנו?"
-"לא יודעת תגיד לי אתה.."
"אני שאלתי ראשון"
-"אז תענה ראשון"
חייכתי. הרמתי את ראשי וראיתי שגם הוא ושוב השפיל את מבטו לאייפון השחור שבידו והקליד..
"אז אנחנו זוג?"
-"אתה שואל או אומר?"
"תפסיקי לענות לי בשאלה"
-"זה מפריע לך?"
"כן"
-"אז אני לא מפסיקה חחח"
"הפסקת עכשיו" הוא שלח וחייך חיוך ניצחון.
"אז זוג?" הוא שלח שוב
"כן <3 " שלחתי. אני שלמה עם ההחלטה ויותר מזה אני מאושרת ממנה.
אביאל נעמד פתאום כל המבטים הופנו אליו. הוא התקדם אליי באיטיות והושיט לי את היד.
"אם את רוצה לנסות שוב קחי את ידי אבל תדעי הפעם עם את מנסה שוב אני לא משחרר ואני נלחם עלייך עד הסוף" הוא אמר. בלי לחשוב פעמים אחזתי בידו הוא משך אותי אליו ונישק אותי.
התגעגעתי לנשיקות האלה, לשפתיים האלה, למגע הזה ואליו. הכי הרבה אליו <3

נקודת מבט שיר:
גיליתי על ההתערבות של דניאל וחבר שלו. הוא רוצה את ניקי ואני רוצה את אביאל אז יש לי תוכנית. והיא גאונית!!!

נקודת מבט ניקי:
התיישבתי ליד אביאל כשידינו משולבות אחת בשניה. נהנתי מהמגע הזה איתו. ויותר מזה נהנתי מהידיעה שאנחנו זוג.
הכל היה מושלם. בדיוק היה בלשון עבר. הכל נהרס בגללה!


תגובות (7)

תכחידי את שיר פליזזז

19/04/2014 23:25

דיי נו עד שהם חזרו שלא יפרדו שובב!
ותמשיכיי זה מושלם כרגיל3>

19/04/2014 23:43

תמשיכיייייייייייייײ

20/04/2014 02:31

וואו!
הם חזרו ונפרדו מלא פעמים…
מושלם!
תמשיכיייייייייייי

20/04/2014 07:11

ואו זה כבר לא כיף הם נפרדו 80 פעם אבל הלוואי אמן שיר ודניאל ימותו אמןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןתמשיכיייייייייייייייייייייייייייי

20/04/2014 12:31

    אביאל וניקי בכלל לא נפרדו..
    וגם עם הם היו נפרדים זה כל הקטע כי אחרת הכל יהיה טוב ויפה קיטשי וצפוי..
    אז אני מנסה להוסיף כמה שיותר אקשן ומכשולים בזוגיות שלהם..

    20/04/2014 23:53

אומייגאדדד לא שמתיי לבבב שהמשכתת. כל היום חיכיתי שתעלי פרקקק ובסוף העלת אותו בכלל אתמול בלילה?!
תמשיכיי בדחוףף אהובתיי

20/04/2014 19:39
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך