טולי
אני עושה הפסקה מהאתר ובכללי מהכתיבה... כן אני אוהבת לכתוב אבל עוברת עליי תקופה קשה כמו כל החיים שלי אז אני עושה הפסקה קצרה לכמה ימים שבוע עד שאני יהיה יותר חזקה כי כרגע אני לא ממש טוב

חיים פעם אחת פרק 50+51

טולי 28/04/2014 2002 צפיות 24 תגובות
אני עושה הפסקה מהאתר ובכללי מהכתיבה... כן אני אוהבת לכתוב אבל עוברת עליי תקופה קשה כמו כל החיים שלי אז אני עושה הפסקה קצרה לכמה ימים שבוע עד שאני יהיה יותר חזקה כי כרגע אני לא ממש טוב

נקודת מבט ניקי:
אחרי יום כיף בקניון חזרנו הבייתה עם הבנים אכלנו ארוחת ערב התקלחתי והלכתי לישון. בפעם הראשונה בחיי שנרדמתי אחרי דקה מרוב עייפות.
בבוקר התעוררתי ב6 נכנסתי להתקלח, אחרי חצי שעה יצאתי, מרחתי על גופי קרם גוף של וניל השפרצתי על צווארי מעט בושם ועכשיו לחלק הקשה.. בגדים.
לבשתי חולצת בטן מקושקשת עם מכנס שחור קצר גבוה, ונעלי אולסטאר.
"בוקר טוביק" אמרתי והתיישבתי בשולחן.
"7 וחצי עוד חצי שעה הבנות הולכות איתי והבנים עם ליזה" אמא אמרה ונשקה לראשי.
"אוקיי" אמרתי והתחלתי לאכול.
"אז מה התחנה הראשונה?" תהל שאלה.
"נלך לאסוף את השמלות ששלכן כי שלי כבר בבית ואז נלך לחברה שלי היא מאפרת מהממם"אמא אמרה ואלירן התניע את האוטו. הוא בא ליתר ביטחון… שקרן.. הבנים שלחו אותו כדי לבדוק את האורך של השמלות.
"היי ירדנוש איפה דודה שלך?" אמא אמרה..
"מאחורה מביאה את השמלות אפילו אני לא ראיתי.. ואני כאן מ7" ירדן התלוננה.
"ואוו" אמרתי בהלם כשראיתי את השמלות בידה של נעמי.
השמלות היו מדהימות עם כל הפייטים, הפפיון שנוי ביקשה, הקשירה של האיקס מאחורי הגב הכל פשוט ואוו!!!
"זה מדהים" תהל אמרה ורצה לחבק את נעמי.
"אהבתן?" נעמי שאלה.
"אהבתי מאוד" נוי אמרה
"התעלפתי מאהבה" תהל אמרה
"התמכרתי" לין אמרה
"התאהבתי" אמרתי בחיוך.
אחרי מיליון פעם שהודנו לנעמי יצאנו לארומה ושתינו אייס קפה.. מה לעשות שאנחנו מכורות לזה?!
"התחנה הבאה זה איפור נכון?" לין שאלה.
"כן וירדן את באה בלי שאלות מיותרות" אמא אמרה ולגמה מהאייס קפה שלה.
"חח בסדר" ירדן אמרה.
"זזנו?" אלירן שאל אחרי שהוא סיים לאכול… קבלו תיקון לטחון חצי מארומה.
"והוא מדבר עלינו מבינות?!" לין אמרה ואלירן גיחך.
"יאללה כבר!" אלירן אמר ופתח את דלת המכונית.
אחרי 40 דקות נסיעה.. שבאמת אני לא מבינה למה הכל כל כך רחוק אחד מהשני.. הגענו!!!
"דודי.. לימור?" אמא צעקה ברחבי חנות האיפור הגדולה.. אף פעם לא הייתי פה. תמיד לימור הייתה מאפרת אותי בבית אז ככה המקום שלה נראה…
"שלום…. ואוו איך גדלת ניקי מהממת כמו תמיד" לימור אמרה וחיבקה אותי חיבוק מוחץ.
"חחח כן לא השתנת אותה מהממת שהיית" אמרתי בחיוך. לימור בת 40 אבל ממש לא נראת ככה. היא רזה אבל לא גבוה ולא נמוכה באמצע כזה.. היא מגניבה כזאת.. כמו אמא שלי הן חושבות שהן בגילי חחח אבל אין עליהן.. ללימור יש ילד בגיל 10 חמווד… או בכיוון של קרציה..כן קרציה יותר מתאים לו…
"אז אני צריכה לאפר את כולכן בזמן של שלוש שעות?!" לימור שאלה שוב..
"כן וגם תסרוקת" לין אמרה ללימור שוב… כמו שתי מוגבלות באמא שלי הן תמיד ככה.
"אז את רוצה לומר לי שאני צריכה לאפר אותך ואותן ולעשות לכן תסרוקת ואת צריכה לצאת טוב?!!" לימור שאלה… הטון שלה הרגיש כאילו לין מכוערת למרות שלין מעלפת!
"לימור אני ארביץ לך.. תתחילי" לין אמרה בייאוש.
"אוקיי" לימור אמרה והתחילה לאפר אותנו.
אז ככה.. איפור:
אני הייתי עם סומק ורוד ואודם אדום אבל לא חזק עם איפור מעושן שחור בעיינים שבצד היה מעט נצנצים. לין צללית ורודה כחולה משהו מיוחד עם נצנצים שיהיה דומה לשמלה. תהל עם אודם ורוד איילינר כנף דק וצללית לבנה ורודה. נוי הייתה הכי בעייתית כי הצבע שמלה שלה מוקה אז לבסוף לימור החליטה על צללית לבנה חומה עם אודם אדום וסומק חום ורוד משהו מהממם. ירדן צללית סגולה אבל לא חזקה עם לבן ואודם ורוד.
והאחרונה אמא שלי שהייתה מאופרת כמו דוגמנית.. השמלה שלה לבנה דומה לשלי רק שלי יש פייטים על החלק העליון ושלה ארוכה ושלי קצרה. היא הייתה מאופרת שחור מעושן ואודם חזק אבל יפה. בקיצור היינו נראות כאילו הוציאו אותנו מקטלוג של איפור ושמלות.
תסרוקות… טוב בזה היינו דומות.
אני הייתי עם חלק שבסוף השיער יש בייביליס. לין נוי וירדן רצו חלק. תהל קוקו גבוה עם מעט בייביליס בסוף של השיער. אמא שלי עשתה בייביליס בכל השיער..
בכל הצניעות היינו מהממות!!!
השעה הייתה 16 … קולטים היינו פה יותר משלוש שעות! בשעה 21 המסיבה!!
לבשתי את השמלה בעדינות וזהירות עם הנעלי עקב שקניתי עם הבנות.
אמא שלי נסעה להביא את השמלה שלה ובנתיים סיפרנו ללימור את כל מה שקרה מאז שעברנו לגור אצל אבא.
"ואוו זה מלא.." לימור אמרה בהלם. לא החסרנו כלום. שום פרט.
"זה ואוו השעה כבר 19 וחצי" אמרתי בהלם.
"נזוז בנות?" אלירן נכנס לחדר של לימור שבו התיישבנו.. ואז הוא קלט אותנו..
"אלוהים לא מרחם עליי נכון?" הוא אמר וכולנו צחקנו.
"אלירן אתה בא?" נוי שאלה ונעמדה מולו.
"מה..?"
"שאלנו עם אתה בא?" חזרתי על דברייה של נוי
"אה..מה.. כן בטח.. ואוו" אלירן התחיל למלמל ואני ונוי צחקנו.
"ביי לימור ניפגש עוד מעט" אמרתי ויצאתי לכיוון המכונית.
אחרי 20 דקות הגענו לאולם.. הוא מעלף!!!!!
הכל היה מושלם.. דור ונתנאל חילקו את ההוראות האחרונות.. בטיחותוגם בקשר לאירוע שלא יהיה בעיה.
זה היה נראה כמו ארמון ענק. היה עמדת די.גיי ענקית ורחבה ענקית.
שולחנות וכיסאות לאורחים עם הפרחים הלבנים שהתשלבו נפלא.
עמדת מזון ועמדת אלכוהול… למרות שחסר למי שיגע…
"ואוו" אמרנו ביחד כל הבנות.
"אהבתן?" שמעתי את קולו של אביאל.. הסתובבתי לאט הוא עמד ליד הבנים הם נראו נפלא..נראה לי הסתכלתי רק על אביאל.
הוא לבש חליפה לבנה עם חולצה שחורה. דור היה לבוש בחליפה שחורה עם חולצה לבנה. וכל השאר היו לבוש עם גינס וחולצה של אדידס או לקוסט אבל צבעים שונים.
התקרבתי לאביאל וחיבקתי אותו.
"תודה" אמרתי בשקט
"אין על מה אהובתי. מזל טוב" אביאל אמר ונישק אותי.. היומולדת הכי טוב אבר!!!!
התנתקתי מאביאל וראיתי את תורן ונוי מתנשקים.. זה היה ברור אבל אומייגד!
כולנו חיכינו שהם התנתקו.. טוב עד שאביאל "בטעות" השתעל… פעם קנאי תמיד קנאי!
נוי חייכה בחיוך מבוייש ותורן? חייך כאילו הוא קיבל מיליון דולר ביד.. למרות שנוי שווה פי אלף ממיליון דולר.
"אתם… כאילו..?" ניסיתי לחפש את המילה המתאימה
"זוג מוגבלת אתם זוג?" תהל השלימה אותי.. חצופה זאתי..
"סתומה " סיננתי לעברה וחזרתי להסתכל על נוי ותורן.
"כן אנחנו זוג" תורן אמר ונישק את נוי.
"אוומייגד" אני לין ירדן ותהל צעקנו ורצנו לחבק את נוי.
"חחח עופו ממני משוגעות" נוי אמרה והתחילה לצחוק. הבנים? טוב או מתו מהפדיחה או צוחקים.. וואלה לא בדקתי…
"חחח מזל טוב" אמרתי והמשכתי לצחוק
אחרי חצי שעה התחילו להגיע אורחים… היה לי ערב מדהים.. קיבלתי מתנות למרות שאני לא צריכה.. אביאל אמר שאת שלו הוא ייתן לי לבד אחר כך… הייתי אומרת מלחיץ אבל דור יודע מזה אז הכל טוב חח..
באמת שהכל היה מושלם עד שעולמי חרב עליי בפעם השנייה בחיי!!


תגובות (24)

לא!!!!!!!!!!!!
מושלם!
תמשיכי דחוף!!!!!!!!!!!!!!!!!!

28/04/2014 13:07

רק שאביאל לא בגד בה

28/04/2014 13:47

אני לא ממשיכה בזמן הקרוב לדעתי… אין לי מצב רוח בכלל מצטערת

28/04/2014 14:16

אמאאאאא מושלםם אהובתייייי מושלםםם

28/04/2014 14:16

    שמחה שאהבת…

    28/04/2014 14:17

מושלםם תמשיכי❤️❤️

28/04/2014 14:28

סליחה, אבל אני חייבת לשאול – זו לא נראית לך חוצפה לעלות סיפור כזה ביום השואה?

28/04/2014 14:38

    את רוצה שאני אכתוב סיפורים עצובים אז אני לא..
    אני כתבתי אבל זה שהעלתי לא אומר שאני לא מכבדת אותה השואה. לי קשה לשמוע ולראות סרטים על זה כי אני בוכה אז הייתי חייבת לשנות טיפה תאווירה כדי לצאת מכל מה שעובר עליי…

    28/04/2014 14:45

    גם לי מאד קשה עם יום השואה – אני לא מסוגלת להתרחץ בגלל שאני פוחדת שיצא משם גזים ביום השואה (סוג של פוסט טראומה כי סיפרו לי על מקלחות הגזים בגיל 5) אבל זה לא מכבד בכלל לעלות סיפור כזה ביום השואה. לא ירדתי סיפור עצוב, אבל לדעתי היית צריכה לחכות לערב לפחות. רוצה להשתחרר? תראי סרטים של דיסני במחשב, למרות שגם זה לא מכבד. את לא אמורה להתנער מהאווירה של יום השואה ביום השואה, כל הקטע שלפחות יום אחד בשנה נזכר ונספר לאנשים את הזוועות, לא לשכוח מהם.

    28/04/2014 14:52

    אני לא צריכה יום כדי לזכור אני זוכרת בכל יום!!
    וגם חצי מהמחברים העלו אז למה רק אליי את באה בטענות?!

    28/04/2014 14:55

    כי אני מהטלפון ורק את שלך ראיתי בינתיים.

    28/04/2014 15:00

מ מ מ ש ל א !
את לא עוזבת!!!בבקשה לאא!

28/04/2014 14:48

    אדון תולעת אני אתגעגע אלייך גם!!! אני אחזור עוד מעט

    28/04/2014 14:50

תמשיכייי ובבקשה תפרטי קצת יותר על תהל ודור אני חולה עליהםם וגם אל ניקי ואביאל ממש …

28/04/2014 16:29

אוףףף עד שיש צ'אט..

28/04/2014 16:34

    איפה צאט????

    28/04/2014 17:02

    אוףף יואו!!!את לא מבינה!!!
    הם מחקו כי היה עומס ויחזירו ***כנראה*** מאוחר יותר :( :( :(
    וזה קרה בדיוק כשנכנסי עכשיו לאתר וראיתי שיש ואז נמחק ואז הם הסבירו פשוט אוףף!!!
    אבל הם כנראה יחזירו אז "כולי תקווה"…

    28/04/2014 17:04

    אז אני חוזרת לדיכאון שלי כשיהיה תראה תגיד לי ואז אני אספר לך בגללך כדי שנבכה יחד ואז תעודד אותי… אם תצליח

    28/04/2014 17:05

    אין בעיה ! אשלח לך הודעה למייל…..

    28/04/2014 17:08

    אני צריכה לפתוח אחד כזה חחח אבל סבבה כשיהיה לי אני אשלח לך…

    28/04/2014 17:54

חיים שלייי מה קרה?! דברי איתיי במייל. כל עזרה שאת צריכהה אני פהההה. לא שמתי לב פשוט ל'רציתי להוסיף שלך'.
אני רצינית תשלחי לי הודעה במייל ואני אתן לך את הפייסבוק שלי שנדבר שם.
כל מה שאת צריכה אני פהה

28/04/2014 20:28

    אני פשוט מכורה לדבר היפה הזה!! תודה על הכל חיים שלייי <3

    28/04/2014 23:38

לא דיייי אל תלכי בבקשה אני מאוהבת בסיפורים שלך כל מה שאת צריכה הפייסבוק שלי: Elay davosk תשלחי הודעה אם את צריכה משהו!!(:

28/04/2014 21:55

אימצה למה להלחיץ אותנו בסוף כזה

29/04/2014 14:02
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך