טולי
פרק אחרון לעונה הראשונה

חיים פעם אחת- פרק 60 ואחרון <3

טולי 03/05/2014 2217 צפיות 16 תגובות
פרק אחרון לעונה הראשונה

נקודת מבט ניקי:
אחריה שעתיים וחצי נסיעה הגענו.. וואלה עבר מהר.. ישנתי חח
ירדתי מהגיפ השחור של אביאל והתקדמתי לדלת, אביאל הביא בנתיים את המזוודה והתיק שלי.
עמדתי מול הדלת והסתכלתי עליה פחדתי לפתוח.. לא ידעתי מה מחכה לי שם עכשיו.
אביאל החזיק בידי הסתובבתי אליו והוא חייך אליי, חייכתי גם ופתחתי את הדלת.
היה שקט מתוח, נכנסתי לסלון וכולם ישבו שם עם פרצוף רציני.
חייכתי לתהל נוי לין וירדן ובאותה שנייה הן רצו לחבק אותי.
אמא בכתה וקמה לחבק אותי.. חיבוק אוהב.. חיבוק של אמא.
אחר כך נתנאל מאור ואלירן חיבקו אותי. ולבסוף דור.
אבא ישב שם על הספה הגדולה והסתכל עליי במבט נוקשה. לא ידעתי מה לעשות.. לחייך אליו או לא?
לבסוף החזקתי בידו של אביאל.
"חשבתי שקרה לך משהו. את יודעת מה היה קורה לי עם היית נפגעת באשמתי? מה הייתי עושה בלי הבת הקטנה שלי? בלי זאת שתגנוב לי ממתקים או שתתלונן למה אני גומר לה את המים החמים? בלי זאת שתגרום לכך שיהיה מלחמת אוכל? מי היה השמחה של הבית עם היה קורה לך משהו?" אבא צעק ונעמד מולי עם דמעות.
פעם ראשונה שהוא בוכה, הוא אף פעם לא בכה.
הוא התקרב וחיבק אותי חזק.
"אבא.." מלמלתי לתוך החיבוק שלו. הרבה זמן שהוא לא הראה שהוא אוהב אותנו.
הוא התייחס רק ללינוי כי היא בוכה לו שהוא לא מתייחס וניניניניני!!
"הן עוברות לגור במקום אחר… מחר" אבא אמר לבסוף.
"תודה" אמרתי וחיבקתי אותו. הפעם אני יזמתי את החיבוק.
"אז בתור זה שהתפייסנו מה דעתך על מסיבה?" אבא שאל בחיוך.
"היום?" שאלתי.
"את תספיקי לארגן מסיבה בפחות עד השעה 21?" אבא שאל בחיוך
"השעה 16 כלומר יש לי 5 שעות.. זה מספיק זמן" אמרתי והסתכלתי על כולם.
"אני יזמין את כולם" תורן ונוי אמרו ביחד.
"אוקי אז ככה.. תורן ונוי אחראים על הזמנות, תהל ודור אוכל כיבוד שתייה.. תהל את אחראית, מאור תנקה את החצר עם נתנאל, לין את בוחרת לכולם בגדים, אביאל אתה צריך לעזור לעצב ולקשט את המקום לפי איך שאמא תגיד לך יש?" התחלתי לחלק פקודות לכולם.
"כן המפקדת" כולם ענו לי ביחד, חייכתי.
"רגע מה את עושה?" דור שאל.
"אני אפד עליכם שהכל הולך כמו שצריך. אני אשב ליד הבריכה עם הבלו.. נא לא להפריע" אמרתי בחיוך.
"חיה בסרט.. את עוזרת לכולם" דור אמר. הסכמתי.. בכל זאת המסיבה שלי.
תהל אמרה לציפי מה צריך להיות במסיבה בתור אוכל.. החלטנו לעשות על האש.. הכי שווה שיש ובנוסף היו ממתקים חטיפים ואלכוהול.
מאור ניקה את החצר עם נתנאל וכמה מהחברים שלהם. אלירן איבטח את הבית ליתר ביטחון.
אבא הזמין גם את החברים שלו. אמא התקשרה ללימור שתבוא לעזור בהכל.
בקיצור אחרי 4 וחצי שעות הבית היה מוכן למסיבה!!
"ואוו.. לא הייתי מאמין שתתצליחו" אבא אמר כשכולנו נשכבנו על הדשא הסינטטי שבחצר.
"היינו מארגנים בפחות מזה אז 5 שעות זה מלא" דור אמר כדי להשתחצן.
"מזל שיש מנקה אחר כך כי לארגן זה לא בעיה לסדר אחרי זה.. בעיה גדולה" תהל אמרה בחיוך מתנצל.
"אווקיי נגיד שאני מבין.. תהנו" אבא אמר ונכנס לבפנים.
"שמן.. כרגיל הולך למקרר" דור אמר וצחקנו.
לנוח אי אפשר ובגדים מוכנים רק להתקלח ולהתלבש.
אז נכנסתי למקלחת זריזה ואחרי 5 דקות הייתי בחוץ. לבשתי שמלת סטפלס שחורה שבחזה שלה יש קווים שחורים ונעלי עקב לבנות.
עשיתי מחליק בשיער והתאפרתי באודם אדום ורימל.
ירדי למטה וראיתי שלין בחרה לנו בערך אותו שמלה לכולנו רק צבעים שונים. הבגדים היו לבושים רגיל חולצה מכופתרת וגינס עם נעלי אדידס.
כולם התחילו להגיע.. היה כיף לא נורמלי.
בשעה 2 הייתה אזעקה בבית.. הבית מותקף!
כולם יצאו מהבית אבל לא ראיתי את תהל!!
אבא ודור קראו בשמה של תהל אבל היא לא ענתה.
היו לה סחרחורות אז היא הלכה לחדר, היא בטח לא שמעה.
"היא בחדר" אמרתי ורצתי לבפנים.. להציל את תהל.

נקודת מבט אביאל:
ניקי רצה לבפנים להציל את תהל. השומרים של ברוך לא נתנו לנו להיכנס.
דור השתגע, נוי בכתה על תורן, לין התחרפנה ונתנאל שבור.
"בבקשה שהן בסדר" מלמלתי.
ואז נשמע קול יריות..
באותו רגע כולם הסתכלו על הבית בהלם, בחששות בפחד.
אלירן וגיא רצו לבפנים. ליאן התעלפה מהפחד.ציפי ניסתה להעיר אותה ורוזי קראה לאמבולנס.
אחרי 10 דקות אלירן יצא מהבית כשניקי בידיו. וגיא הרים את תהל.
לניקי היה כדור בבטן ובכתף. ולתהל היה כדור ברגל.
הגיע אמבולנס העלו את ליאן על אחד ואת ניקי ותהל על אמבולנס אחר..
לניקי היה חסר חמצן, התחילו להנשים אותה.
החזקתי בידה ובכיתי.
אני עליתי על האמבולנס של ניקי ודור עם תהל.
הגענו לבית חולים אחרי כמה דקות שנראו לי נצח.
הכניסו אותה לחדר הניתוח של מצבי החירום.
אחרי שעתיים תהל יצאה מהניתוח והיא בסדר. היא אפילו התעוררה.
כולם ישבו בחוץ ובכו.
אחרי כמה שעות נוראיות הרופא יצא והוריד את הכפפות הלבנות מידיו.
הוא נראה עצוב.
"מה יש לה דוקטור?" ליאן שאלה בקול שבור.
"אני מצטער מעכשיו הכל בידי שמים" הוא אמר והלך.
בכיתי כמו שבחיים לא בכיתי.
דור בכה, ברוך אמר לאלירן למצוא את מי שעשה את זה ולהביא אותו למקום.. בטח שיהרגו אותו אבל לטובתו עדיף שהמשטרה תמצא אותו ולא אני.
נכנסתי לבפנים.. היא שכבה שם על המיטה. לבנה, שפתייה היו כחולות מהקור, השמיכה שכיסתה אותה הייתה חצי אדומה מרוב דם.
היא נראתה שלווה אבל לא אני לא מוכן שהיא תמות לי!!
המכשיר שהיא הייתה מחוברת אליו התחיל לצפצף… בבקשה לא אלוהים!!
אותה לא! אל תיקח לי אותה!!


תגובות (16)

עכשיו עונה שנייה אסור שהיא תמות

03/05/2014 16:31

את לא נורמאלייתת! את לא מבינה מה עשית לי רק שלא תמות היא צריכה לחיות ולהתחתן עם אביאל ושיהיו להם ילדים יפים ושהם יחיו באושר ועושר!
בבקשה תתחילי תעונה השניה היוםם אוהבת אותתךךך3>

03/05/2014 16:34

מהר עונה 222222222222222 די אני בוכה דייייייייי לא היא לא מתה די בבקשה שלא אל תהרסי לי ת'שבתתתתתתתת האהעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעע מהר תמשיכי לעונה 2
הסיפור הכי מושלם הבאררררררררררררר

03/05/2014 16:35

עונה שנייה מהרררררר רק שלא תמותתתתת!!! היא ואביאל עוד לא הספיקו להתחתן ו!!!!!!

03/05/2014 16:41

אסור להההה למותתתתתתת היא מושלמת מדייייי
עונה שנייה כאן ועכשיו!!!!

03/05/2014 16:44

מהההההההההה נראלךך לא היא לא מתה תמשיייכייי

03/05/2014 17:10

א מ א !
טוליייי כישרוניתת שלייי המשךך

03/05/2014 18:00

סתם שאלה…עברה לך במקרה צמרמורת שכתבת את זה?
את הסוף….?כי כתבתי סוף די דומה לסיפור שלי והיה לי צמרמורת מפחידה !! :O

03/05/2014 18:00

    חחח כן היה לי צמרמורת בגלל כל מה שעבר עליי בימים האחרונים.. היה לי קשה לכתוב על זה.. אבל רציתי.
    אמרתי לך שאנחנו מיוחדים אנחנו חושבים על אותו דבר!!

    03/05/2014 18:02

    חחח כןן!!! מפחיד…חחחחח :)
    אבל תעשי עונה שנייה!!!מסתבר שקוראים של סיפורים כאלה שונאים סופים שכאלו….. ;)

    03/05/2014 18:04

לאאאאאאאאאאאאאאאאא מהררררר תמשיכייייייייי ושלא תמותתתתתתתתת הרגע את עושה עונה 22222222 מהרררר!!!!!!!!!

03/05/2014 18:09

חחחח כן אני עושה עונה 2 ויש לי כבר את הפרקים הראשונים אל תדאגו..

03/05/2014 18:14

עונה שנייה דחוףף

03/05/2014 18:42

עונה שניההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה

03/05/2014 20:15

אעהעאהעהעאאהעאהעאהאהעאהעאהאעאהעאהאעאהאעהאאעהאעאהעאה דיייייייייייייייייייייייייייייייי זהההה מושלםםם תמשיייכייי דחוווף עונה 2 2 2 2 2 2 2 2 ד-ח-ו-ף-!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

03/05/2014 23:10

חחח יש לך את זה ביותר מתח? עוד שנייה הבנות חותכות ורידים מרוב מתח ואני מקווה בשבילך שיש עונה שנייה, אם לא תמצאי מי יגיד עלייך קדיש!

21/10/2014 17:17
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך