טולי
אוהבת אותכן מלאמלאמלא.. הפרק מוקדש לפירפיר ולחדשה שעזרו לי מלאא בימים האחרונים... אוהבת אותכן מלא!

חיים פעם אחת 2- פרק 4

טולי 04/05/2014 1874 צפיות 11 תגובות
אוהבת אותכן מלאמלאמלא.. הפרק מוקדש לפירפיר ולחדשה שעזרו לי מלאא בימים האחרונים... אוהבת אותכן מלא!

נקודת מבט דור:
אז ככה.. אני ותהל אהבת חיי הכל טוב מושלם בלי העין הרע. אפשר לבקש דבר יותר מושלם מתהל? לאא יודעים למה? כי אין!!
כל החודש הזה היא הייתה איתי ועם ניקי, עזרה לה לנסות להיזכר, שמרה עלייה, תמכה בה ובי.
אין יותר שלמות ממנה.
אבל עכשיו נכנס לה משהו בראש ובא לה לעשות שינוי בחיים שלה.. השינוי לא כולל אותי מזל.
ניקי עשתה עם תהל עגיל בטבור… תאמת לא יודע איך הסכמתי.. זה היה ללא ידעתי!
עכשיו הן שחומות עם עגיל בטבור. ניקי עשתה לבן אני חושב לא זוכר, ותהל עשתה כחול בהיר.
ישבתי בערב בחדר במרפסת ועישנתי.. קולטים אני התחלתי לעשן! תהל מנסה לגמול אותי אבל אי אפשר אחרי מה שקרה לה ולניקי התחלתי לעשן כמו חמור. קופסא ביום.
עכשיו פחות בגלל תהל היא רוב הזמן איתי אז אני לא יכול לעשן.
יקיר נכנס לחדר שלי ממה שיצא לי להכיר אותו וממה שניקי סיפרה ו.. היא סיפרה הרבה.. אחלה ילד. הייתי רוצה שיהיה לה חבר כזה.. שלא עושה שטויות. ילד טוב מבית רע.
יקיר ישב מולי והסתכל עליי.
"אתה מתכנן עליי או משהו? למה אני שמור לתהל" אמרתי בגיחוך.
"י'הומו לא משתין לכיוון שלך בכלל" הוא אמר בחיוך ציני.
"אז מה אתה רוצה?" שאלתי.
"ניקי.. מה היא אוהבת לאכול, וכל זה?" הוא שאל ושיחק עם הצמיד שעל ידו.
"וואלה לא יודע… עם זה ארוחת בוקר היא אוהבת פנקייקים עם מלא סירופ וסוכריות, עם זה צהריים אז.. סיני או מוקרם.. ערב אז ארוחה קלה כמו אני יודע אה… חביתה וסלט אבל לא משנה מה זה חייב להיות ביתי.. היא אוהבת שמשקיעים בה.. למה?" אמרתי.
"אני חשב שיש לי משהו אלייה אז תודה גבר" הוא אמר ויצא מהחדר.. ילד מוזר באמא שלי.

נקודת מבט יקיר:
דיברתי עם ברוך וליאן והם די אהבו את הרעיון שלי הם סגרו על צימר לכולם חוץ מבטעות לי ולניקי.. אופס שכחו אותנו.. בטעות!!!
יום שבת 5 לפנות בוקר אין אף אחד לא בבית חוץ ממני ומניקי. נכנסתי למקלחת זריזה, לבשתי חולצה לבנה של נאוטיקה ומכנס שחור של אדידס. שמתי כיפה סרוגה עם מגן דוד בכל זאת יום שבת.. אני שומר.. הנחתי על עצמי תפילין. בשעה 6 וחצי סיימתי הכל ואירגנתי את הדברים שלי. ירדתי למטה בסביבות 7 וחצי. ניקי עדיין ישנה.
ניקיתי את כל הבלגן שהבהמות שגרים פה השאירו לפני שהם הלכו ונכנסתי למטבח לבשל. וואלה תחביב שלי בגלל אחותי הקטנה.
הכנתי לניקי ולי פנקייקים ושמתי ליד סירופ מייפל וסוכריות.
עשיתי שוקו עם קצפת ומרשמלו כי תהל אמרה שהיא מאוהבת בשוקו אז שידרגתי אותו.
בשעה 9 וחצי עליתי למעלה להעיר את ניקי.
"ניקי קומי" אמרתי ונתתי לה נשיקה בלחי.
"יום שבת עוף מפה" היא אמרה והסתובבה לצד השני.
"ניקי אני אוכל לך את הפנקייקים לבד" אמרתי והסתובבתי לדלת.
"עמוד דום!" ניקי צעקה ונעמדה.. גם כשהיא הפוכה היא יפה.
"איזה פנקייקים?" היא שאלה בחיוך.
"כולם הלכו אז הכנתי לנו" אמרתי בחיוך. היא הסתכלה עליי ופתאום קפצה עליי מהמיטה בחיוך. תפסתי אותה חזק וחייכתי גם.
"הכנת לי פנקייקים?" היא שאלה בקול חמוד והנהנתי בראשי.
"חיים שלי!" היא צעקה ונתנה לי נשיקה בלחי קרוב לפה. אתם לא מבינים בכלל מה עבר עליי!
היא נכנסה למקלחת להתארגן ואחרי כמה דקות היא יצאה לבושה בחולצה לבנה גדולה של דור עם מכנס קצר וכפכפים.
"בוא" היא אמרה וירדה למטה. ירדתי אחרייה והיא הרימה את הפנקייקים ביד אחת לקחתי אותם ממנה והיא החזיקה את הסירופ והסוכריות.
"בוא נאכל בחוץ" היא אמרה ויצאתי אחרייה לגינה.
אכלנו את הפנקייקים וצחקנו. לא טעיתי היא נסיכה אמיתית. לא מפונקת מידי לא בכיינית לא כלום. מושלמת.
היא חייכה בביישנות הבנתי שבהיתי בה.
"בואי לבריכה" אמרתי והיא הנהנה עליתי להחליף לבגד ים לבן. אני חתיך.. קוביות, שחום, נראה טוב מאוד, ואלה עם הייתי בת הייתי מתחתנת עם עצמי.
יירדתי למטה וניקי ישבה על הכיסאות משתזפת. היא שחומה רצח ועוד יושבת להשתזף לי?
"את תישרפי בסוף" אמרתי ונשכבתי לידה.
"אתה תשמור עליי" היא אמרה בחיוך.
"תמיד" אמרתי ונישקתי אותה.

נקודת מבט ניקי:
התחלנו בארוחת בוקר מדהימה, אחרי זה הוא הצחיק אותי בלי סוף, היינו בבריכה, הוא שמר עליי ונגמר בנשיקה מדהימה!! אני חושבת שהתאהבתי בו.
"לא יש לך חברה" אמרתי כשהתנתקתי מהנשיקה.
"אין לי.. נלחצתי מזה שיש לי רגשות אז זה מה שאמרתי.. אבל חברה אולי תהיה לי תלוי בתשובה שלך" יקיר אמר בחיוך.
"בתשובה שלי?" שאלתי ושיחקתי אותה ראש קטן.
"את רוצה להיות חברה שלי ניקול אמסלם?" יקיר שאל והתקרב אליי. למה לא? הוא חמוד נחמד נסיך והוא לא יפגע ולא יבגוד בי כמו אביאל.
"כן" אמרתי בחיוך ונישקתי אותו.. יש לי רגשות אליו.. וגם הוא יעזר לי לשכוח מאביאל. סליחה זה שאסור לומר את שמו.
"אחמ אחמ" מישהו בטעות השתעל… כמו תמיד הוא חייב להרוס.


תגובות (11)

מושלם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
תמשיכייייייייייייייייייייי

04/05/2014 17:57

תמשיכייייי חולה עלייך מאוהבת בסיפור הזההה

04/05/2014 17:58

מאוהבתת בזוג הזה וברור שגם בך שלא תחשבי אחרת3>
שמחה שהפרק מוקדש לי ועוד יותר שעזרתי לך..תמשיכיי דחוף יפה שליי3>

04/05/2014 17:59

לנדור שאני מאוהבת בך? נודרת!!
הסיפור מושלם וכל מילה אחרת מיותרת.
אני אומרת בואו נפגיש את עוז מהסיפור שלי, אביאל ויקיר מהסיפור שלך ונתנאל ואלירן מהסיפור של חדשה חחחח בטוח יהיה רצח.
אני מאוהבת בניקי. נשבעת היא מודל לחיקוי חחח
וכאילו תמשיכי עכשיו

04/05/2014 18:00

    חחחחחחח וואי נודרת שחובה לעשות פרק משולב יהיה מושלם!!
    נגיד שכולם יורדים לאילת והם נפגשים או משהו.

    04/05/2014 18:09

    חחחחחחח נעשה פרק כזה מתישהו ;)))

    04/05/2014 18:17

    אבל אין דבר כזה עוז בלי שובל!!!
    עוז חייב להיות עם שובל הם פשוט מושלמים יחד!!
    ונתנאל יהיה עם ליאן וניקי עם אביאל או יקיר.. וואי חחח

    04/05/2014 18:20

    חחחחחחחחחחחחח אני מאוהבת בך!

    04/05/2014 18:23

תמשיכיי

04/05/2014 18:02

המשךךךךךךךךךךךךךךךךךך ואביאל לך תזדיין חחחחחחחחחחחח תמותתתתתתתתתת
תמשיכיייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי מושלםםםםםםםםם

04/05/2014 18:12

אחלה סיפור רק שבשבת לא מניחים תפילין

22/05/2014 19:08
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך