עוד פרקק :) תהנוו

חיים של נערה מתבגרת -פרק 13

20/05/2013 1378 צפיות 3 תגובות
עוד פרקק :) תהנוו

**יום לאחר מכן 17:00
הגעתי לפארק לבד.כמו שהתבקשתי.
ישבתי על הספסל ופתאום מישהו נגע בי.
הסתובבתי בבהלה וזה היה דור.
"דור!!הבהלת אותי מה אתה עושה כאן?!" לא רציתי שההוא ישמע את השיחה אם מי שאני צריכה לפגוש שם.
"אני יודע הכל.." הוא אמר ואז הבנתי.
"אתה שלחת לי את ההודעה?! אתה יודע כמה נלחצתי??" התחלתי לצעוק עליו ואז..
"אני מצתערת."אמרתי פתאום. אני פגעתי בו,שבתי לו את הלב ושיקרתי לו. אני מרגישה רע עם עצמי.
פתאום חשבתי,איך יכולתי לעשות לו דבר כזה??
"את לא מבינה בכלל כמה פגעת בי! כבר עדיף היית אומרת שאת לא אוהבת אותי את אוהבת אותו אבל את שיחקת בי,חשבת שאני יהיה התחליף שלו,שאני יגרום לך לשכוח אותו,שהוא יקנא. ואני לא מספר 2 של אף אחת." הוא אמר וכעסשמעתי בקול שלו כמה שהוא כעס.
"אני כל כך מצתערת,אני לא יודעת מה עבר לי בראש.ועכשיו אני יפסיד אותך בתוך ידיד טוב ו.."
"ידיד טוב." הוא קטע אותי וחיקה ואותי בטון נעלב.
"זה מה שלכ אחת רוצה ממני,רק ידיד טוב,אני רוצה יותר מזה.אבל אף אחת לא רואה בי מעבר.כי אני לא אסף או תובל.אני לא גבוה וחתיך ו.."
"אבל יש לך לב טוב ונשמה תהוב ואופי מדהים!אתה חושב שאני שולטת בעצמי? אני אחת שתמיד תתאהב בבאד בוייז,באלה עם היופי ולא אם האופי.הייתי מתה להתאהב במישהו כמוך.אבל אני חושבת שיש מישהי אחרת שדלוקה עלייך." והתכוונתי לכל מילה שאמרתי.
"מה?אין מצב.. מי זאת?" הוא לא האמין לי
"אתה רואה את זאתי שעומדת שם ובוהה בך..?" לחשתי לו
"מה..רוני? היא סתם איזה סנובית.." הוא אמר
"אז אני רואה אותה מחכה ליד האשכול כל יום רביעי ושואלת אם כבר יצאת ואז הולכת ובוהה בך… היא באמת אוהבת אותך.." אמרתי וחיוך קטן היה על פניי
"אבל היא לא מדברת איתי בכלל.." הוא אמר
"היא מתביישת.גם אני ככה.לא הולכת למי שאני אוהבת. לך עליה.דבר איתה אולי יצא מזה משהו." דחפתי אותו לכוונה.
הוא קם ושלחתי לשיר הודעה בוואטסאפ
אני:"זה דור,ניפרדנו.ואני חושבת שמצאתי לו חברה חדשה ;-) "
שיר:"WTF??"
אני:"אני יספר לך עוד מעט :* "
והסתכלתי על דור והרוני הזאת מדברים ואחר כך נסנסים לסניף החדש של "קפה קפה" ליד הפארק.
אני שמחה שלפחות למישהו עזר כל הבלאגן הזה..חשבתי .
הסתובבתי ללכת וראיתי את …


תגובות (3)

מווושלם תמשיכייי ♥

20/05/2013 06:07

מהמםםםם אני רוצה המשךךך

20/05/2013 06:18

מהממםםם תמשייכיי !!

20/05/2013 07:34
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך