פרק 14 :-) תהנוו
יש לי השראה היום ;-)

חיים של נערה מתבגרת -פרק 14

20/05/2013 1802 צפיות אין תגובות
פרק 14 :-) תהנוו
יש לי השראה היום ;-)

"אסף!!" צעקתי בבהלה "מה אתה עושה כאן?!" הייתי בשוק.לא הבנתי מה יש לו לחפש בפארק.
"את האמת..שיר אמרה לי שאת כאן.רציתי לדבר איתך." הוא אמר ונילחצתי קצת.
"על מה יש לך לדבר איתי?" קיוויתי שזה לא מה שאני חושבת.
"אני חושב את יודעת.." כן,זה מה שאני חושבת…
"אני חושב שאת מושכת את זה כבר כמה זמן אבל אני רוצה לשמוע את זה ממך.פנים אל פנים.ברצינות. אני לא אכריח אותך לעשות משהו שאת לא רוצה אבל אני רוצה סוף סוך לשמוע אותך מודה בזה.." הוא אמר את מה שלא רציתי לשמוע.
"זה לא המקום ו.."
"כן אני יודע את לא רוצה להפריד ביני לבין עמית אבל פעם אחת תחשבי על עצמך ולא על אחרים!" הוא קטע אותי והתעצבן.
"אבל אני לא רוצה שאחרים יפגעו בגללי…וגם ככה.." מילמלתי
"גם ככה מה?" הוא היה חסר סבלנות.
"טוב,זה לא המקום לדבר על זה.." ניסיתי למשוך זמן.השיחה הזאת מביכה מידי.
"אז בואי" הוא משך אותי לבית קפה שליד הפארק,זה שישבו בו דור ו..איך קראו לה.. רוני אני חושבת.לא חשב.. זה המקום שישבו דור והמעריצה הקטנה שלו.
"דור שם,אני לא רוצה לידו.."באמת לא רציתי לעשות את זה כשהוא שם.
"חשבתי שניפרדתם?" הוא אמר.
"כן ….אבל פגעתי בו מספיק ליום אחד.." גימגמתי.
"בואי,הוא יתמודד.." הוא לקח לי את היד והלך ממש מהר.
"אסף!!" צעקתי ונפלתי.
"ייואוו דיד אני כל כך מצתער! " ראיתי שהוא תכוון לזה…
"לא נורא" אמרתי והמשכנו ללכת. הוא ניסה לקחת לי את היד אבל לא רציתי.

**ניכנסנו לבית הקפה והתיישבנו .
"מה תרצו להזמין?" שאלה המלצרית.
"אני כלום.." אמרתי ,לא רציתי שזה יהיה דייט ושהוא ישלם עליי
"נו..עדידוש,אני מזמין..בבקשה אני חייב לך." הוא התחנן ולא יכולתי לעמוד בפניו.
"טוב אז מממ שוקו" גימגמתי.
"לי תביאי אייס קפה ו2 פרוסות עוגת גבינה." הבנתי שזה בשבילי
"לא צריך,באמת ..אני לא רוצה.." לא רציתי שהוא ישלם עליי יותר מידי.גם ככה לא היה לי נעים.
"נו..אל תשחקי אותה קשה… עליי." הוא קץ למלצרית והיא הלכה.
"טוב אז.. איפה היינו.. רצית לספר לי משו.." הוא ניסה לדחוף אותי.
"אממ… כן,ת'אמת שהרבה זמן אני רוצה להגיד לך את זה אבל אני לא רוצה שזה יהרוס את היחסים בנינו או את היחסים בינך לבין עמית.באמת שאני לא רוצה להפריד בניכם.. " דיברתי לאט מנסה למשוך זמן. "וגם אני לא חושבת שתרצה אותי או משו כזה.." מילמלתי.
"מה? לא שמעתי את המשפט האחרון שלך…" הוא אמר למרות שניראה לי שהוא שמע טוב מאוד.
"כלום..סתם לא חשוב.." לא רציתי לחזור על זה. הסתכלתי על דור והוא קץ לי ולחש 'שחקתי אותה' ושלח לי נשיקה. הסתכלתי בפלאפון וראיתי הודעה משיר : שחקי אותה ביצ'!! לאב יו ♥'
"אז..ממ.." גמגמתי והמלצרית עם השוקו והעוגות הצילה אותי. לקחתי לגימה ארוכה מהשוקו. לא יכולתי לדבר זה היה הדבר הכי קשה שעשיתי בחיים שלי!
"וואו.. ממש קשה לי להגיד את זה אז אני פשוט אגיד.."
"היי מה אתם עושים פה?" שאל קול מוכר מאחורי .. הסתובבתי וראיתי את עמית.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך