פרק 16 :) ישלי השראה היוםם ;-)

חיים של נערה מתבגרת -פרק 16

21/05/2013 1455 צפיות 7 תגובות
פרק 16 :) ישלי השראה היוםם ;-)

נקודת מבט עדי:
שיר שלחה לי הודעת S.O.S וישר באתי אליה.לא הבנתי מה קרה.
"אסף רוצה אותך." היא מילמלה.
"מה?!" צעקתי ולא הבנתי למה היא אומרת לי את זה… היא עובדת עליי? היא רוצה לעשות לי התקף לב??
"אני דיברתי איתו.. והוא מכחה לך בית קפה.." היא המשיכה. לא האמנתי לה..
"תקשיבי שניה.. לפשני שאנחנו מדברות על אסף כבר כמה זמן רציתי להגיד לך משהו וקרו כל כך הרבה דברים שלא יצא לי ממש.." היה לי קשה לדבר על זה..
"נו..דבריי" היא הייתה חסרת סבלנות..
"אני ממש לא רוצה שנריב או שתחשבי שאני סתם מוציאה עלייך עצבים אבל אני מרגישה ,שבלהקה, את לוקחת מלא פוקוס ונגיד אם אני מנסה פגוש מישי ולעזור לה בסוך גם את באה ואני רוצה גם קצת פוקוס.. תמיד שמים לב אלייך ולא אליי וכן אולי אני מקנאה אבל… אני לא מוצאת את המילים להגיד את זה.. כן אני מקנאה.כן.זה קשה לי שכל הפוקוס עלייך,כן אני לא ילדה של פוקוס וצומי ,אני מספר 2 קלאסי אבל אני גם רוצה קצת להיות במרכז לפעמים.וקשה לי . תמיד יורת תופסים ממך ויותר אוהבים אותך ואני מרגישה לפעמים מוסתרת. כאילחו.. אני לא בטוחה אם זאת המילה אבל אני מרגישה שאנחנו באות יחד תמיד ושמים לב רק אלייך ואליי פחות… וכאילו.. אני לא יודעת מה אני מנסה להשיג בשיחה הזאת אני פשוט הייתי חייבת להגיד לך.." וואו.. זה היה לי ממש קשה לשפוך את כל זה..
" תשמעי. אני מתה עלייך ואני בחיים לא יקח בכוונה ממך פוקוס זה כניראה באופיש לי ובטבעי אני תופסת מקום.ואני מצתערת שזה יוצא ככה. ואני שמחה שאמרת לי את זה ואל שמרת יותר מידי. אני אחשוב מה אני יכולה לעשות ואני אשתדל לשים לב אבל תביני שאני לא יכולה לזוז הצידה לגרי כדי שיראו אותך.. ואני לא עושה את זה בכוונה זה פשוט יוצא לי..בקיצור.אני רוצה לחשוב על זה קצת.ואת עכשיו הולכת לאסף!!"היא פקדה עליי.
"מה..ככה? תיראי איך אני לבושה.." מילמלתי
"הוא ירצה אותך לא משנה איך את לבושה!" היא דחפה אותי החוצה
"יאללה בהצלחהה אוהבת אותך דיד!!" היא צעקה כשהתחלתי ללכת.
"לאב יוו ללי!!" צעקתי לה בחזרה.
** כשניכנסתי לבית הקפה ראיתי את אסף יושב שם לבד וניכנסתי.
"היי" אמרתי בבישנות.
"היי" הוא חייך את החיוך המושלם שלו.
"ממ הייתי באמצע משהו ובדיוק עמית ניכנסה.." מילמלתי.
"כן.." הוא מלמל. "רק לפני שאת ממשיכה , רציתי להגיד לך שניפרדתי מעמית מקודם." הוא אמר בגאווה.
"מה?!" הייתי בשוק..
"כן.. הבנתי שהיא לא בשבילי.. האופי שלה מגעיל.." הוא אמר.
"טוב. אז. מממ" מלמלתי..
"את האמת שכבר כמה זמן אני רוצה להגיד לך ולא מוצאת את הזמן..
אני… אני… אניי… אני קצת… בעצם.. קצת הרבה.. מ..מממ… " מלמלתי
"מאוהבת בך…" אמרתי בשקט..
"מה?" הוא אמר.. "לא שמעתי טוב.." הוא רצה לשמוע את זה שוב.. צחקתי.
" אני מאוהבת בך" אמרתי בקול רם מאוד..
"ואני פוחדת.אני פוחדת שתפגע בי. או שמישהו אחר יפגע בגללי… ו.."
"אני יודע שאת לא רוצה לעשות רע לאף אחד." הוא קטע אותי
"אבל אנחנו חייבים לחשוב קצת על עצמנו.. אני אוהב אותך ,את אוהבת אותי.."
"אבל עמית…" קטעתי אותו..
"עמית לא מתאימה לי.זה גורל.זה לא קשור רק אלייך. אני ועמית פשוט לא מתאימים. "
הוא אמר והתקרב אליי.למה הוא מתקרב אליי? אומייגאד הוא הולך לנשק אותיי! התקרבתי אליו והתנשקנו.חיכיתי לרגע הזה כל כך הרבה זמן וזה היה מושלם!!


תגובות (7)

גאאד המשךך

21/05/2013 10:14

ווהוווו תמשיכייי!!!

21/05/2013 10:54

מהמםםםםםםםםםם

21/05/2013 11:35

מהמםםםם תמשיכייייי!!! <3

21/05/2013 11:53

מהמם!!!!!!!!!!!

21/05/2013 11:57

תמשיכיי מהמםם ♥

24/05/2013 03:28

תמשיכיי מהמםם ♥

24/05/2013 03:28
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך