פרק 17 :-) הוא קצת שונה משאר הפרקים.. העלילה בו קצת שונה.. תגידו לי אם אהבתםם..

חיים של נערה מתבגרת -פרק 17

24/05/2013 1236 צפיות 2 תגובות
פרק 17 :-) הוא קצת שונה משאר הפרקים.. העלילה בו קצת שונה.. תגידו לי אם אהבתםם..

**יום לאחר מכן כשהגעתי הביתה בערב אחרי החזרה.
"עדי מה זה צריך להיות?!" צעק עליי אבא.
"מה?" לא הבנתי מה קרה או מה עשיתי.
"איך את יוצאת מהבית והחדר שלך ניראה כמו דיר חזירים?!?!" הוא התחיל לצרוח.
"אני מצתערת,עכשיו אני עולה לסדר." ניסיתי להתחמק מעוד צעקות.
"תקשיבי לי טוב! את עכשיו מביאה לי את הפלאפון שלךך לחודש!את לא יוצאת יותר מהבית,אני ואמא לא מביאים אותך לשום מקום עד שלא תלמדי שהחדר שלך צריך להיות מודר!לא לסרטים,לא לקניון ולא למועדונים!" הוא פקד עליי ולא הצלחתי לעצור את הדמעות.
"אבל אבא!! החדר שלי כולה לא היה מסודר.. עכשיו אני אדר והוא יהיה מסודר מה הבעיות שלך?!" התחלתי להתעצבן.
"הוא צריך להיות תמיד מסודר!! זה לא יעזור לך גברתי הצעירה.את הנייד אליי עכשיו!" הוא צרח. "אסור לך לצאת מהבית בלי שהחדר מסודר!" הוא שוב פקד עליי.
"אבל לא הייתי מספיק להגיע בזמן לחזרה." מילמלתי.
"אז מיצידי אל תלכי לחזרה." הוא שוב התחיל לצעוק.
"אבל… אני לא יכולה לא ללכת לחזרה.." מילמלתי והתיאשתי. עליתי למעלה והתחלתי צ'אט קבוצתי עם שיר ועדן בפייסבוק.
אני:'אתן לא מבינות!אבא שלי החרים לי את הפלאפון והוא לא נותן לי לצאת מהבית חוץ מבצפר! אסור לי סרטים,קניון מועדונים וחזרות!! אני לא אוכל לראות אתכן בזמן הקרוב..רק בבצפרר אווףףף '
שיר:'מה???'
עדן: 'מה כבר עשית?'
אני: 'כלום… באמת שכלום. לא סידרתי את החדר.. אוף מה הבעיות שלוו.. נימאס לי כבר לריב איתי כל שעה אגולה'
שיר: 'עגולה…'
אני: 'אויש נו אתן יודעות שיש לי התעלמות משגיעות כתיב.. חחחחח'
לפחות זה גם לי לחייך טיפה.
'טוב יש לי מחר מבחן בתנ"ך ואני חייבת ללמוד נדבר… ביי חבורת לאב יוו ♥ '
עדן: ' ביי סטומיי בהצלחהה'
שיר: ' ביי קופה'
אסף בטח התקשר מלאא….
'אהוביי מצתערת אם התקשרת ולא עניתי החרימו לי תפלאפון ואני ממש עצבניית. נדבר כבר.'
התחלתי ללמוד לתנך ואחרי חצי שעה שמעתי שקראו לי.
"נו ..מה.? אין לי כח לרייבם האלה יותר.." התעצבנתי שוב.
"מתי תתחילי לסדר את החדר?" אבא נשמע רגוע…
"מה אכפת לך? זה החדר שלי! שלי!!" צעקתי.
"זה הבית שלי וכל עוד את חייה אצלי בבית את תחיי לפי החוקים שלי!!" הוא צעק.
"טוב אין לי כוח לריבים האלה ביי" עליתי לחדר והלכתי לישון. אפילו ללמוד לא היה לי כוח.


תגובות (2)

הוווא מהמם !!!! המשךךך

24/05/2013 07:19

מהמםםםםםםםם

24/05/2013 08:20
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך