פרק 22.. יצא לי קצת חלש ניראלי.. מה אתם חושבים???

חיים של נערה מתבגרת -פרק 22

28/05/2013 1401 צפיות 3 תגובות
פרק 22.. יצא לי קצת חלש ניראלי.. מה אתם חושבים???

**כשהגענו הביתה
"לירון,אתה לא מקפיץ את דניאל לבית שלו?" שאלתי
"לא,הוא נישאר לישון אצלינו " שיט,למה אני צריכה את זה? לא מספיק שהוא הפריד ביני לבין אסף הוא גם בא לישון אצלינו…
"לילה טוב" אמרתי כשניכנסתי הביתה וישר עליתי לחדר.
"לילה טוב" הם ענו ביחד
"רגע ,קטנה, את רוצה משהוו לאכול?" לירון הציע
"את האמת שכן..אני ממש רעבה" הבטן שלי השמיעה רעשים,אני קווה שהם לא שמעו
"אני מזמין פיצה,את יכולה להחליף בגדים אנחנו ניקרא לך" הוא אמר וסימן לי לעלות.
החלפתי לפיג'מה ושכבתי במיטה לא יכולתי להפסיק לחשוב על אסף ודניאל ושוב על אסף.. מה פתאום אני חושבת על דניאל?!
"בנות אני משתגעת" ישר עשיתי שיחת ועידה בסקייפ עם שיר ועדן.
"על מה בדיוק את חושבת?מה עובר לך בראש?" עדן ניסתה להבין מה בדיוק משגע אותי
"אסף,דניאל ושוב אסף.אני לא מאמינה למה בכלל אני חושבת על דניאל.הוא הפריד ביני לבין אסף!!" דיברתי ממש מהר…
"אל תדאגי,כמו שאני תמיד אומרת תחשוב טוב יהיה טוב.את ואסף תחזרו בסוף.." שיר ניסתה להרגיע אותי
"השאלה אם זה מה שאת רוצה" עדן שאלה ופתאום לא ידעתי מה לענות.
"מה זאת אומרת?!" שאלתי כדי לוודא שהבנתי נכון
"את רוצה בכלל לחזור לאסף?" שיר הבהירה לי
"לא יודעת…אני כבר לא בטוחה,לא מתאים לי איך שהוא הגיב זה שהוא רב מכות עם דניאל,לא מתאים לי הקטע הזה…" אמרתי וניסיתי לחשוב מה באמת אני רוצה.
"ת'כלס..דניאל חתיך שחבל על הזמן.." שיר אמרה וצחקה.
"כן…" מילמלתי וצחקנו שלושתינו.
פתאום שמעתי דפיקה בדלת.
"עדי את לבושה?" זה היה דניאל
"אווו" אמרה עדן.
"כן." עניתי לו.
הוא ניכנס ."בואי הפיצה הגיעה" הוא פתאום בהה בחדר שלי. "החדר של ניראה ..שונה.. לא היה לך מלא פוסטרים שם בקיר?" ממתי אכפת לו מהחדר שלי?
"כן.. הורדתי אותם כשצבענו את החדר ואבא תלה לי מראה במקום." ניסיתי להיות נחמדה.
"טוב חברות,אני הלכתי לאכול נמשיך מחר ביי כפרות" אמרתי ,שלחתי להן נשיקה וניתקתי.
מעניין אם הוא שמע שדיברנו עליו…
**אחרי עשר דקות כשהתחלנו לאכול.
"דניאל אתה יכול למזוג לי קולה בבקשה?" שאלתי אותו.
"כן בטח" הוא אמר והביא לי כוס. שיט!! וואי מה יש לוו?? הוא שפך עליי את הכוס.
"וואי אני מזה מצטער" הוא אמר " אני מביא מגבון לנקות את זה." הוא קם לחפש מגבון.
"לא נורא..זה בסדר.." ניסיתי להרגיע את עצמי יותר מאשר אותו.
הוא הביא מגבון והתכופף לנקות אותי הוא היה ממש קרוב אליי וזה פשוט קרה. אני לא יודעת מה עבר עליי.לירון היה ליידי אבל פשוט הרגשתי חשק וזה ניראה לי הכי טבעי ופשוט הרגשתי שאני חייבת… פשוט…
פשוט נישקתי אותו.


תגובות (3)

אממ הוא מהמם רק תעשי אותם ארוכים ואני אשמח עם תקראי את הסיפור שליי

28/05/2013 12:41

מהמםםםם

28/05/2013 21:32

זה מהממםםםםם אוופפפ תמשיכייי אני התמכרתיייי

29/05/2013 12:12
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך