פרק 23.. מקווה שתהנוו :)

חיים של נערה מתבגרת -פרק 23

29/05/2013 1685 צפיות תגובה אחת
פרק 23.. מקווה שתהנוו :)

נקודת מבט דניאל:
"אני מצטערת אני לא יודעת מה עובר עליי..אני קצת מבובלבלת. בוא נשכח שזה קרה.." היא אמרה פתאום והתחרטה.
"ואני אשכח שראיתי את זה" לירון אמר וצחקנו.
"אבל אני לא רוצה לשכוח" מילמלתי
"מה?" יופי,היא לא שמעה.
"נשכח את מה?" אמרתי וחייכתי. אני לא יכול להכריח אות לרצות אותי.הוא רוצה את אסף שצלך לאסף.
**אחרי שעה שעדי עלתה למעלה ואני ולירון נשארנו בסלון.
"היא כל כך יפה" מלמלתי.
"היי תרגיע זאת אחותי.. " הוא נזף בי "אני לא מאמין שאני ראיתי אתכם מתנשקים …שוב…בבית שלי…" הוא מלמל "ועוד היא נישקה אותך… איכס.." הוא אמר וצחק.
"אז מה.. רציני נידלקת עליה?" הוא שאל ברצינות.
"את האמת.." מילמלתי " תמיד חיבבתי אותה,עוד כשהיא הייתה ממש קטנה אבל לא ייחסתי לזה חשיבות פותאום ראיתי אותה כל כך גדולה,יפה ובוגרת ואני מרגיש אליה משהו שלא הרגשתי לאף אחת. אני חושב שאני מאוהב באחותך.איזה מוזר זה להגיד לך את זה.." אמרתי מה באמת אני מרגיש סוף סוף.
"תשמע,אתה יודע שאני מת עליך והכל אבל אני מפחד שתשבור לה את הלב.." הוא אמר ויש לי הרגשה שזה לא הולך למקום טוב..
"אבל מצד שני…" הוא המשיך "אני גם לא מת על אסף,אז אני לא הולך להגיד לך מה לעשות ואני הבטחתי לה שאני לא אתערב בחיי האהבה של יותר מידי.לדעתי ,היא בכלל קטנה מידי לחבר והיא לא יודעת מה זאת באמת אהבה."
"וואו זה חתיכת נאום." אמרתי לו וצחקנו "הרבה זמן לא דיברנו ככה וזה נחמד מידי פעם.." אמרתי לו וחייכתי.
"אל תתרגל לזה אחי.." הוא צחק "מה קרה? התאהבת באחותי נהייתה רגיש פתאום?" הוא תפח לי בכתף וצחקנו.
"רק ירדתי לקחת כוס קולה.." עדי ירדה ומילמלה "אני לא רוצה להפריע לכם.. תמשיכו" היא אמרה וניכנסה למטבח.
"את רוצה לראות איזה סרט איתנו?" לירון הצע לה, הסתכלתי עליו במבט של 'מה אתה עושה?!?!' והוא בראה לי מבט לש 'סמוך עליי'
"לא עזבו,אני מתה מעייפות ואתם באמצע איזה שיח אני לא אפריע." היא מילמלה ופיהקה.
"את לא מפריעה…" אמרתי בגוואה והתחרטתי.
"בכל מקרה אני הולכת לישון,לילה טוב" היא אמרה
"לילה טוב " אני ולירון ענינו ביחד.
"אחי אני לא יכול לראות איך אתה מסתכל עליה.. זה ממש מוזר לי" הוא אמר
"תצתרך להתרגל" אמרתי לו ולקחתי את השלט.
"אז מה רואים? מהיר ועצבני 5?" שאלתי
"יאללה" הוא ענה והפעלתי את הסרט.
נקודת מבט עדי:
לקחתי את הקולה ועליתי למעלה
פתחתי את השיחה בוואסאפ עם שיר ועדן,התחלתי להקליד 'אתן ערות?אני חייבת לספר לכן מה שמעתיי!!!' ושלחתי.
שיר:'מה קרה? הערת אותי עם ההודעה..'
אני:'סוריי… קיצר תקשיבי..'
'ירדתי למטה לשתות קולה'
גם עדן הצטרפה : 'לשתות קולה או לראות את דניאל?? ;-) '
אני:'גם וגם… חחחחחחחח קיצר..'
'שמעתי את לירון אומר לדניאל "מה קרה? התאהבת באחותי נהייתה רגיש פתאום?"'
שיר:'אוקיי זה היה צפיו..'
אני:' מה היה צפוי?'
עדן :' שהוא ממש דלוק עלייך!! דהה!!'
אני:'מילה שלא ראיתי את זה בא חחחחחח'
שיר:'חחחחחחחחחחח'
אני:'אה כן. לא סיפרתי לכן מה היה לפני זה.. התנשקנו..'
עדן:'כן ראינו..כולם ראו.במועדון. חחחחחחחח'
אני:'לא במועדון.. שוב.. בבית.'
שיר:'מה?!?!'
אני:' ואני נישקתי אותו..'
עדן: 'מה?? למה?? '
אני:'אני לא יודעת..הוא שפך עליי קולה והתרקב אליי לנקות ושוט זה הרגיש לי מומנטום טוב ו..'
שיר:'ומה אסף יגיד על זה?'
עדן:'עצרו הכלל!אתן לא מבינות את מי אני רואה מיתחת לבית שלי עכשיו!! שניה אני מצלמת ולוחת לכן..'
עדן:תמונה
שיר:'אני לא רואה טוב… מי אלה?'
אני:'אומייגאדד!! אלה מי שאני חושבת שאלה?'
שיר:'מה מי? '
עדן:'כן עדי… החבר ה"חתיך והחמוד" שלך חזר לאקסית שלו..'
שיר:'מה ..רק אני עוד אל מבינה מי אלה.?'
אני:'אסף ועמית.'


תגובות (1)

תמשיכי :)

29/05/2013 13:54
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך