פרק 34 :) תגיבווו!!!!!

חיים של נערה מתבגרת פרק 34

03/06/2013 1139 צפיות 4 תגובות
פרק 34 :) תגיבווו!!!!!

"סליחה?!" לא הבנתי מאיפה השאלה הזאת.
"מה הקשר שלך ושל דניאל?" היא ניסתה להסביר יותר טוב.
"אה.." גמגמתי ודניאל הראה לי סימן של לא לספר "הוא החבר הכי טוב של אח שלי.מתנחל אצלינו חופשי.ישן אצילנו מלא.אין בנינו קשר מיוחד… לפעמים אני מצתרפת לבילויים שלהם וזה .." מלמלתי
"אוקיי" היא אישרה את זה. למה היא צריכה לאשר את זה?!
"אז מה.." היא ניסתה לפתח עוד נושא לשיחה "אתן צריכות עזרה במשהו? כאילו.. זה גיל צמעצבן,בנים בנות חברים חברות.. זה קטע נורא מעצבן אז אם אתן צריכות מששו, עזרה או סתם שלפוך וכאלה אני בכייף אאזור לכן" היא אמרה וחייכה.
למה מי את שאני אצתרך עזרה ממך?! איכס היא כזו מתנשאת.
"אז מה ..עדי.. יש לך איזה מישהו חדש? חבר או מישהו שאת נידלקת עליו או משהו?" היא נסתה לרחרח.
"את האמת שכן.. יש איזה משהו" מלמלתי ,שיט מה אני עושה?
"דברי אולי אני אוכל לעזור לך.." היא נסתה לשכנע אותי לדבר.
"אני אוהבת אותו והוא אותי,לפחות חשבתי , ויש בנינו איזה קטע כזה אבל אני מפחדת להיות איתו כי עם אסף הייתה לי המון דרמה ובלאגנים כל הזמן ואני לא רוצה לעבור את זה שוב. אני מפחדת להיפגע." סיפרתי לה וקיוויתי שדניאל הבין שזה הוא "החברות שלי אמרו לי להתרחק ממנו ,ככה יהיה יותר קל להתגבר עליו וככה אף אחד לא יפגע.. וזה באמת מה שעשיתי,התרחקנו אחד מהשניה וראיתי בפייסבוק שאיזה מישהי רשמה לו על הקיר 'איזה כייף היה איתך מקווה שנצא שוב' או משהו כזה והבנתי שם יצאו ושהוא ההתגבר עליי וזה כואב לי.." סיימתי לדבר והייתה שתיקה.
"אני חושבת שלאהוב זה גם קחת סיכונים,גם אם את מפחדת להיפגע לכי על זה.כי אם תתרחי ממנו סתם תסירי את הרגשות שלך וסתם תתחילי לקנא ויכאב לך עוד יותר" היא יעצה לי וחייכה.
"שיר בואי תעזרי לי להביא את השוקו של כולם." לירון אמר ולקח את שיר.
אכלנו ושתינו והייתה שתיקה.
"אז מה איתך ועם דניאל..?"שאלתי את הדר וחייכתי.
"ת'אמת..זה דייט ראשון שלנו." היא אמרה .
"אה באמת?? אז מה אנחנו נדחפים לכם?" עשיתי כאילו אני מתפלאת.
"זה בסדר.. גם שיר ולירון בסוג של דייט.." היא לחשה לי וצחקנו.
היא דוקא דיי חמודה אליי,למרות שהיא לוקחת לי את דניאל. אבל שוב. הייתה לי הזדמנות ולא לקחתי אותה אז מישהי אחרת לקחה.
'אני חייבת לבתחיל לתפוס את ההזדמנויות שלי' שלחתי לשיר הודעה והיא צחקה.
"טוב יאלה יש לנו עשרים דקות לעלות לקנות פופקורן ולהיכנס בואו נעלה" שברתי את האוירה הרומנטית ששהתה .
עלינו לקומה של הסרטים. דניאל והדר קנו להם מגש זוגי של פופקורן . לירון קנה לו ולשיר גם מגש זוגי ולי מגש אישי ענק וניראתי כמו שמנה גלמודה שנידחפת לדייטים.
לירון ישב בצד אחד של שיר ואני בצד השני,וליידי באופן מפתי ביותר ישבו דניאל והדר.
בסרט היו כל מיני קטעים רומנטיים ,שיר ולירון התנשקו חצי סרט ולרגע כשהסתובבתי לצד של דניאל והדר גם הם התנשקו. מזל שהיה חושך ככה אף אחד לא ראה את הדמעות שלא הפסידו לרדת.
אוף אני כזאת מטומטמת.היה לי את דניאל ונתתי אותו להדר כי פחדתי להיפגע ,והיא צדקה.עכשיו אני יותר פגועה ועצובה.
**כשהגענו הביתה
דניאל והדר באו אלינו והיו עם לירון ואני הזמנתי גם את עדן שתהיה איתנו קצת.
"מה קרה קטנה שלי? נשמעת נורא בפלא" היא נכנסה וישר ידעה שמשהו לא בסדר.אני תמיד יכולה לסמוך עליה שתצדע מה עובר עליי.
"מה?דניאל?" היא לחשה.
"יש לו חברה חדשה.. והכי גרוע שיצאנו איתם והם התנשקו לי מול הפרצוף בסרט.." שוב התחלתה לבכות "היא צדקה.. הייתי צריהכ לקחת את הסיכון כשהוא עוד היה שלי.אני כזו מטומטמת."
פתאום נשמעה דפיק דלת. זה היה דניאל.
"היי רק רציתי להגיד שאנחנו הולכים .." הוא נתקע לרגע "אה היי עדן" הוא אמר וצחק "אז ביי בננות" הוא אמר וקרץ לי.
"ביי" אמרנו יחד וצחקנו..
"ביי בנות" הדר ניכנסה וחיבקה אותנו "היה ממש נחמד להכיר אנחנו צריכות להיפגש רק אנחנו.." היא חייכה אליי.
"וואו היא מהממת" עדן אמרה כשהיא יצאה. ושיר עשתה לה מבט של 'סתמי!!'
"סליחה.." היא התנצלה.
נקודת מבט דניאל:
"אני יודעת" הדר לחשה לי כשיצאנו מהבית של לירון.


תגובות (4)

מושללללםםם תמשיכייי!!!!!!

03/06/2013 11:29

מושללללםםם תמשיכייי!!!!!!

03/06/2013 11:30

תתמיישיכי בבקשה היום ועכשיו זה חשוב לי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 10000 שנים בישבילי זה לקח תמשיכי!!!

03/06/2013 11:30

תמשיכייייי מהמממםםםם

03/06/2013 11:31
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך