פרק 36 :-) תגיבוווו!!!!!!

חיים של נערה מתבגרת פרק 36

04/06/2013 1190 צפיות 2 תגובות
פרק 36 :-) תגיבוווו!!!!!!

הסתכלתי הצידה וראיתי את תובל וטל הולכים יד ביד והבנתי. שיר הלכה ללירון כדי לגרום לתובל לקנא היא לא באמת רוצה אותו. אני חייבת לדבר עם לירון.
"טוב אני חייב לחזור ללירון..אני אדבר איתך מאוחר יותר" מלמלתי נישקתי אותה בלחי וחזרתי ללירון.
'אני חוזר אלייך' שלחתי לו
לירון:'מה?'
אני:'אני חייבת לדבר איתך .שלוש דקות אני אצלך בחזרה.'
לירון:'טוב אחי'
חזרתי ללירון ועדי פתח לי.
"היי ,מה.. לא הלכת עם חברה שלך הביתה?" היא שאלה.
"אלף,היא לא חברה שלי" אמרתי וקרצתי לה "ובית ,הייתי חייב לדבר עם לירון.אני יודע על תובל וטל" הייתי חייב להגיד לה.
"אל תגיד לו,הוא יפגע.אני אמרתי לשיר להפסיק וכשהיא נסתה הוא הזמין אותה לצאת והיא לא יכלה.. אני ינסה לעצור את זה.מבטיחה." היא נסתה לשכנע אותי לשתוק.
"אני חייב להגיד לו,הוא לא יסלח לי." אמרתי .
"גם לי.." היא מלמלה "נו בבקשה… איפה הדניאל החמוד?זה שהתאהבתי בו…" היא אמרה.
"מה?" שאלתי כדי לוודא ששמעתי נכון.
"כלום.." היא השתתקה והלכה.
**
"לירון תקשיב.. שיר לא אוהבת אותך,היא ראתה את תובל עם טל ובאה אליך כדי לגרום לו לקנא,אני אל רוצה שתיפגע." מלמלתי
"אני יודע" הוא אמר.
"מה?" הייתי המום.
"תובל שלח לי הודעה אחרי ששיר נישקה אותי ואמר שהיא ראתה את טל מנשקת אותו והוא לא הספיק להסביר לה מה היה ושהיא כניראה תבוא אליי.. אז זרמתי." הוא אמר וצחק.
"וואלה?" לא האמנתי שהוא לא סיפר לי.
"כן.. מה אבל להמ היה לך כזה דחוף לספר לי.?" הוא התעניין.
"הדר רוצה אותך,אבל לא שמעת את זה ממני.." מלמלתי.
"וואוו" הוא היה בשוק
"היא כוסית על" הוא אמר וצחקנו.
"כן…" מלמלתי.
"מה איתך ועם אחותי?" הוא הסתקרן.
"שום דבר חדש.. היא רצתה זמן ,ניראה מה יהיה" מלמלתי וניסיתי לחשוב מה אני עושה עכשיו.
"ת'אמת.." המשכתי "היא פלטה עכשיו שהיא מאוהבת בי.." מלמלתי.
"מה?" הוא אמר וצחק.
"היא ניסתה לשכנע אותי לא לספר לך על שיר ואז היא אמרה שאני חמוד ובגלל זה היא התאהבה בי.." מלמלתי "משהו כזה" צחקתי.
נקודת מבט עדי:
"וואי שיר.." פתאום נזכרתי
"יום חמישי יש לעדן יום הולדת!!" צעקתי "מה קונים לה?" שאלתי.
"בואי מחר אחרי בצפר נלך לקניון נקנה לה איזה משהו ממגנוליה.." היא הציעה והנהנתי.
'תגיד..מאגנים לעדן משהו ליומולדת?' שלחתי לליאור הודעה.
ליאור:'כן תקשיבי,אני רוצה שאת שיר תיקחו אותה לשופינג עד שבע שמונה ואני יחכה לה בבית שחלה עם בלונים ונקו וארוחה רומנטית כזאת.. '
אני:'סבבה מעולה'
ואז קיבלתי הודעה קבוצתית מעדן בפייסבוק:
'טוב חברים ביום חמישי יש לי יומולדת ואם קיבלתם את ההודעה הזאת זה אומרת שאתם מוזמנים ;-) אז יום שישי בעשר בזברה !מי שלא שם לא קיים מתנות חובהה :) '
הקראתי לשיר וצחקנו.


תגובות (2)

תמשיכייייייייייייייייייי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! מתי דניאל ועדי יבינו!! אררררררררררר סיפור מדהים תמשיכי

04/06/2013 21:29

חחחחחחח אהבתי תמשיכיי !!! :*

04/06/2013 21:58
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך