חיים של נערה מתבגרת -פרק 4

09/05/2013 1704 צפיות 3 תגובות

נקודת מבט אסף:
וואוו איזה מוזר… מה הקטע של עדי? למה היא באה דווקא לדבר איתי על האדיר הזה..? אנחנו לא ידידים כאלה טובים או משהו.. ומה היא השאירה לי בתא הקולי? אין מצב שזה סתם משהו.אני חייב לשמוע. לקחתי את הטלפון וחייגתי לתא הקולי "יש לך הודעה אחת חדשה,לשמיעת הודעה לחץ 1" לחצתי 1 והקשבתי "אין מצב שאני אומרת לאסף מה אני מרגישה וכמה אני מאוהבת בו.." וואוו אני בשוק.. עדי מאוהבת בי?! עזבתי את המחשבות והמשכתי להקשיב "וזה לא רק בגלל שהוא לא ירצה אותי..אני לא הולכת להרוס לעמית.נכון,אני לא מתה עליה אבל אני לא ביצ'ית שתהרוס להם…היא תפסה את ההזדמנות ועכשיו הוא שלה..אני לא יהרוס להם." הייתי בהלם..לא האמנתי למה ששמעתי… עדי רוצה אותי?? מאיפה זה הגיע?? אני אפילו לא יודע מה לחשוב.מה שבטוח אני חייב.. בעצם לא..אני ..בעצם… אני לא יודע מה אני יעשה.. ומה אני אמור להגיד לדור? דור הוא אחד הבנים בלהקה הבוגרת,הוא בכיתה ט והעלו אותו מוקדם ללהקה הבוגרת.. הוא אמר לי שהוא דלוק על עדי עוד ממזמן ואין לו אומץ לדבר איתה. איך אני אמור להגיד לו שהיא בקטע שלי בכלל?!
………………………………………………………………………………….
נקודת מבט עדי: אני לא יכולה עם זה .. רע לי בגלל שקצת רבתי עם שיר ועדן ואני חייבת להגיד להן את זה . אני ישלח להן הודעה בקבוצה בוואטסאפ .
" היי חברות מה קורה? תקשיבו אני מרגישה רע עם זה שקצת רבנו אתמול..אתן יודעות שאני שנאת לריב איתכן והכל ואני רק רוצה שתקשיבו.. נכון , עמית לא תלית שכולה תכלת (כן.. היא אפילו דיי ביצ'ית) אבל אני לא כזאת,ונכון שהיא הייתה מפרידה ביני לבין אסף אם היינו ביחד והיא הייתה רוצה אותו אבל יהיו לי רגשות אשם עצומות אם אני יעשה את זה ובגלל זה 'השתפנתי' ולא אמרתי לו. אני יודעת שנורא רציתן שאני יגיד לו ומקסימום הוא ידחה אותי ואני יעבור הלאה אבל לא יכולתי לחשוב על מה שיהיה ביני לבין עמית אחר כך ומה יהיה בלהקה והחלטתי ברגע האמת לא לעשות את זה. אני מקווה שתתמכו בי ותבינו את החלטה שלי כי בכל זאת בסך הכל זה החיים שלי. לאב ייווו חברותת :*' שלחתי. אני מקווה שהן יבינו וזה לא יתפתח לעוד ריב.. "אנחנו רק רוצות לטובתך,אנחנו מתות עלייך ולרגע אנחנו לא רוצות שיהיה לך רע.ואנחנו נתמוך בך בכל מ שתעשיי " שיר כתבה "נכון" הוסיפה עדן " אנחנו ממש לא הולכות לריב על זה ;)" ועכשיו אפשר להתחיל את היום כמו שצריך :) ועוד בידיעה שבערב אנחנו יוצאות להסתובב בקניון או לסרט.. פתחתי את הפייסבוק בקבוצה של הלהקה וראיתי הודעה מהמנהלת :" היום בשעה 13:00 עד השעה 17:00 חזרה באשכול הפייס לקראת ההופעה שתתקיים בשבת בשעה 11:00 בבוקר הגעה חובה!!" אוף אזיה באסה.. זה אומר שאנחנו לא יוצאות לשום מקום כי אנחנו נהיה גמורות אחרי החזרות .. ואז ראיתי הודעה מעמית בקבוצה של הלהקה הצעירה בואטסאפ "חברות כולן יושנות אצלי היום! גם הלהקה הבוגרת באים קצת ;) הגעה חובה!" והבנתי שהיא הולכת להביא את אסף והם הולכים שוב להיות ביחד מול הפנים שלי … ואחרי זה ראיתי הודעה מאסף..אומיגאאד מאיפה יש לו את המספר שלי.?? אה כן.. דיברנו אתמול.. "היי עדי מה קורה? רציתי לדר איתך עוד קצת לגבי אדיר..לעזור לך וזה אז חשבתי אם באלך שנלך ביחד לחזרה? :) " אומיגאאדד רציתי לכתוב 'כןן!בטחח!!' אבל התאפקתי… רשמתי לו "ועמית לא תכעס?" "לא מה פתאום… אנחנו נסביר לה הכל.. :) " הוא ענה והייתי חייבת להסכים.. רגע… אבל עמית יודעת שאני אהבתי את אדיר והוא לא רצה אותי… מה אני יגיד עכשיו אם הוא יספר לה.??


תגובות (3)

מהמםםם, תמשיגיייי

09/05/2013 09:13

זה מהמםםם, תמשיכי!

09/05/2013 09:13

תמשייכיייייי

09/05/2013 09:51
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך