פרק 40 תהנווו :) הפרק הבא יהיה פרק עם הסברים על כל הדמויות
הישנות ומה קרה איתן במהלך הסיפור והחדשות.

חיים של נערה מתבגרת פרק 40

06/06/2013 1233 צפיות 2 תגובות
פרק 40 תהנווו :) הפרק הבא יהיה פרק עם הסברים על כל הדמויות
הישנות ומה קרה איתן במהלך הסיפור והחדשות.

**נקודת מבט עדי :
היא התקופפה,התקרבה לדניאל ונישקה את ליאור שישב לידו.
עדן קמה הלכה והלכה לצד. הסתכלתי על שיר וסימנתי לה שנלך לעדן ואז הדר אמרה לנו " אני הולכת לדבר איתה."
**נקודת מבט עדן:
למה היא הייתה חייבת לעשות את זה?ועוד ביום הולדת שלי? למה עדי נתנה לה את החובה הזאת?
"תקשיבי אני כל כל מצטערת" היא באה מאחורי והתחילה להגיד "אני רוצה להסביר לך מה באמת עומד מאחורי כל זה.אני לא הולכת לקחת את ליאור ממך ואני גם לא רוצה" היא התחילה להסביר לי.
"אני אוהבת את לירון, ובהתחהל דניאל הציע לי לצאת כדי לשכוח מעדי וניצלתי את זה כדי להתקרב ללירון…." היא מלמלה.
"אז למה נישקת את ליאור? למה לא את דניאל או לירון?" שאלתי בעצבים.
"כי לירון עוד כביכול עם שיר,ולא רציתי להרוס לדניאל כי הוא ועדי רק השלימו וגם תובל ושיר עוד בבלאגן. ואני יודעת שבינך לבין ליאור יש משהו חזק ושנשיקה קטנה שלי באמת או חובה לא תשנה את זה" היא דיברה ברצינות.
"יש בזה משהו" אמרתי וצחקתי "ועל הדרך רצית לגרום ללירון לקנא קצת.." לחשתי לה וצחקתי.
"יש בזה משהו" היא גם צחקה וחזרנו למעגל.
"מה פספסנו ?" שאלתי
"דניאל רוצה לשכב עם עדי" ליאור אמר לי.
"מה??" צעקתי.
**נקודת מבט דניאל כמה דקות קודם:
"טוב בואו נעזוב אותם ונמשיך." אמרתי .
הדר סובבה את הבקבוק וזה יצא עליי.
"אמת" אמרתי לפני שהיא הספיקה לשאול.
"עם מי מהבנות פה הכי היית רוצה לשכב?" היא שאלה
כל מיני צחקוקים עלו בקרע.
"מתוך אהבה כן? לא סתם מישהי בגלל שהיא כוסית.. לא שהיא לא כוסית היא מאוד כוסית אבל זה לא הסיבה" אמרתי וכולם צחקו.
"נוו" הדר הייתה חסרת סבלנות.
"עם…" גמגמתי "עם עדי" מלמלתי.
"וואווו" שוב היו כל מיני צחקוקים.
"אני יהרוג אותך" לירון התחיל להתנפל עליי.
"לירון די" עדי צעקה "בבקשה דיי!" היא ביקשה.
"רק בשבילה" הוא לחש לי.
"לירון בוא דקה אנחנו צריכים לדבר" אמרתי לו ולקחתי אותו לצד.
"אחי אני אצרתי מראש שזה מרוב אהבה ולא בקטע של סטוץ." אמרתי לו בעצבים.
"אני יודע .. המחשבה שאתה רוצה לשכב עם אחותי מטריפה אותי.. אבל,שלא תעז לעשות את זה!" הוא פקד עליי.
"כן המפקד" אמרתי לו וצחקנו.
"עדי אני מצטער אל תיקחי את זה ברצינות… " אמרתי לה.
"מה את אתה לא באמת רוצה לשכב איתי?" היא אמרה בטון נעלב..
"אני מת עלייך אבל עד שתגידי לגיל 18 לפחות אני לא יעשה איתך כלום" אמרתי והרגשתי זקן פתאום.
"צוחקים איתך… אני גם לא רוצה בנתיים כלום" היא אמרה והתחילה לצחוק.
"גם אם אי פעם בעתיק תרצי.. עד גיל 18 אני לא מוכן אח שלך יחנוק אותי" לחשתי לה וצחקנו.
"אז מה… אני כוסית ..אה.?" היא אמרה וצחקה.
"תשמעי…" נהייתי נבוך והתחלתי להסמיק.
"יואוו איזה חמוד אתה מסמיק" היא אמרה ונשקה לי בלחי "אני עדיין מחכה לתשובה" היא מלמלה וצחקה.
"את מהממת.. כוסית זה לפרחות.את מושלמת. אם את רוצה שאני אגיד כוסית אז כן את כוסיץ,יש לך גוף מהמם ופנים מדהימות…" אני חושב ששוב התחלתי להסמיק.
"מה אתה אוהב בי?" היא שאלה .
"את החזה" לחשתי לה וצחקתי. היא הביאה לי סטירה. לא חזרה כל כך אבל בכל זאת סטירה.
"צוחקים איתך מה יש לך?" אמרתי וצחקתי.
"את החיוך המתוק שלך."
"איזה חיוך.. עם הגשר שלי כשאני מחייכת רואים רק ברזלים." היא מלמלה.
"החיוך שלך מושלם בכל מצב" אמרתי "את העיניים שלך.הן כאלה יפות ועדינות..את הנמשים האלה שקורנים בשמש" אמרתי.
"ואת האופי שלך,הכי חושב,את האכפתיות שלך,שאת דואגת לאחרים גם אם זה בא על חשבונך..את הכל.." מלמלתי וראיתי שהיא הסמיקה.
"את יפה כשאת מסמיקה" לחשתי לה ונישקתי אותה בלחי.
"דיד יפרה בואי יש עוגה" שיר קראה לה.
"לכי.אנחנו נמשיך את זה במקופ יותר אינטימי פעם אחרת" אמרתי ונשקתי לה בלחי.
נקודת מבט שיר:
עדי הלכה לדבר עם דניאל,עדן עם ליאור ואני ישבתי לבד עם הפייסבוק. ואז תובל בא.


תגובות (2)

תמשיכי

06/06/2013 13:46

מהמם תמשיכי

06/06/2013 14:27
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך