העלתי את פרק 5 למרות שלא היו כמעט תגובות בפרק 4 ... מי שרוצה המשך יכל להגיב בבקשה שאני ידע כמה רוצים? תודה :)

חיים של נערה מתבגרת -פרק 5

10/05/2013 1569 צפיות 2 תגובות
העלתי את פרק 5 למרות שלא היו כמעט תגובות בפרק 4 ... מי שרוצה המשך יכל להגיב בבקשה שאני ידע כמה רוצים? תודה :)

טוב… אני כבר אמורה לפגוש את אסף ואין לי מושג מה להגיד לו.. שיטט נו הינה הוא בא…
"היי אסף!מה נישמע?" אמרתי ונשקתי לו על הלחי."הכל מעולה ,מה איתך?" הוא אמר ונשק לי גם .
"שום דבר חדש.." אמרתי בטון קצת מבואס. "אז..כן.. רצית להגיד לי משהו על אדיר..נכון?" "כן.." הוא סינן "חשבתי אולי תבקשי ממנו עזרה בלימודים ומשם תתחילו להתיידד.." "תאמת .אני יותר טובה ממנו אם כבר אני יכול לעזור לו אבל זה יראה מוזר אם אני יציע לו.." צחקנו שתינו.
"ממ אני רציתי להגיד לך…" גימגמתי.. לא ידעתי עוד בדיוק מה לאמר .. "כן… אני מקשיב." הוא אמר וחייך חיוך מתוק כזה ושוב נמסתי. "זה לא אדיר שאני מאוהבת בו, אדיר היה מישהו שאהבתי לפני שנה והוא לא רצה אותי.." מילמלתי… "אויי אני מצתער.." הוא אמר. "אין לך על מה.הוא סתם חרא של ילד וסנוב ממש." "אז מי זה הבחור שדיברנו עליו אתמול..? " הוא ישר היה חייב לשאול.. "את האמת.. אתה מכיר אותו.." גמגמתי "מה הוא בלהקה?" הוא שאל "כן.." הייתי ממש נבוכה ואני כמעט בטוחה שממש הסמקתי. "מממ זה… " ממש בלעתי את הלשון,לא יכולתי לדבר.. " זה דור!" יש אמרתי ואני חושבת שקצת צעקתי את זה.. "וואוו… זה מפתיע.." הווא אמר וזה הרגיש לי ממש מוזר. " למה?מה כזה פתיע?" ניסיתי להתעצבן… "כי גם הוא דלוק עלייך והוא מפחד לדבר איתך.." הייתי בשוק…
………………………………………………..
נקודת מבט אסף:
אני לא מאמין שאמרתי לה הרגע מה שדור מרגיש.. הוא יהרוג אותי.. "אבל את תגידי לו כלום.. הוא עוד יהרוג אותי.." הייתי חייב לבקש "כן ברור.." היא סיננה וזה נישמע כאילו היא ממש בשוק.
טוב נו,מה יכולתי לעשות? אני לא אמור לדעת מה היא מרגישה כלפיי ואני אמור לקנות את זה שהיא רוצה את דור אז לפחות נארגן להם דייט או משו ..נעשה אותו מאושר.אבל הוא יפגע אחר כך.. שיט מה עשיתי?? הוא ממש יפגע ויכעס עליי ובצדק..
…………………………………………….
נקודת מבט עדי:
אחרי החזרה הלכנו אני שיר,עדן,טל,הילה,קרן,דניאלה,ספיר,דור,גיא,אסף,ליאור ותובל לעמית. גיא ,ליאור ותובל הם חברים של אסף מהלהקה הבוגרת. ועדן וטל גם בבוגרת ושאר הבנות חברות שלנו מהלהקה הצעירה… בקיצור,היינו אצל עמית,ראינו סרט טחנו קצת ואז הגיע הקטע ששיחקנו אמת או חובה.ולדור יצא חובה לנשק את מי שהוא הכי אוהב מהבנות.הוא קם, התקרב לכוון שלי, בא אליי ונישק אותי.זה פשוט זרם והייתי בשמיים…


תגובות (2)

זה לא במטרה של להעליב זה במטרה של לשפר את הכתיבה שלך
שמישהו מדבר תרדי שורה כדי שזה יהיה יותר ברור לעין
שאת עושה נקודות ( ………… ) את מתכוונת שעבר זמן ?
כי אם כן תכתבי שתי כוכביות ( ** )
וזה סיפור מאוד יפה תמשיכי :)

10/05/2013 08:14

תמשיכיייי

10/05/2013 08:27
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך