פרק 57 תהנו :)

חיים של נערה מתבגרת פרק 57

29/06/2013 1542 צפיות 5 תגובות
פרק 57 תהנו :)

פתחתי את הדלת ו…
ראיתי ארוחה רומנטית,נירות ריחניים,אוירה מושלמת וחייכתי חיוך ענקי.אבל לא ראיתי את דניאל..
"היי בובה מזל טוב" תום יצא מהחדר שלו ונשק לי בלחי .
"תודה" מלמלתי
"דניאל עוד דקה בא שבי." הוא אמר יצא מהבית.
"שלום לך גברתי" דניאל נכנס עם לוק של מלצר והתחלתי לצחוק.
"מה תרצי להזמין? יש לנו פסטה ברוטב פטריות וזהו" הוא אמר .
,אממ פסטה ברוטב פטריות זה מעולה" אמרתי וצחקתי.
הוא הביא את הפסטה וקולה והתיישב.
"טוב אז כתבתי לך ברכה קטנה." הוא אמר והוצא כמה דפים.
"אז דידה שלי.סוף סוף אני יכול לקרוא לך דידה שלי. אני לא יכול לתאר במילים כמה שאני אוהב אותך וכמה שטוב לי איתך. את הדבר הכי טוב שקרה לי בחיים שלי,אני מודה לאלוהי כל יום שהוא נתן לי אותך.בחיים שלי לא אהבתי מישהי ככה. טוב אז דיי עם הקיטצ'יות,נתחיל עם הברכות." הוא אמר וחייך והיו לי דמעות בעיניים.
"אז קודם כל המון מזל טוב עד 120 שנים של אושר,עושר,בריאות,כושר, יושר,אהבה מכל הסובבים אותך. שתהיה רק עם אנשים שאת אוהבת ואוהבים אותך ולא עם אנשים שעושים לך רע. שתדעי תמיד ללכת בדרך הטובה הישרה והאמיתית.שכל מה שתרצי בחיים תשיגי ותצליחי בהכל!!שכל חלומותייך יתגשמו,שתדעי ללכת בדרך הטובה ושאף אחד לא יעשה לך רע!! ותדעי שכל דבר שתרצי גם אם זה בשעות הקטנות שחל הלילה או בזמנים מוזרים אני תמיד אהיה פה בשבילך אהובתי. אז המתנה הזאת זה רק מתנה קטנה שמראה שאת החצי השני שללי ומחר תקבלי עוד מתנה " הוא אמר והרגשתי שהוא התכוון לכל מילה. בחיים שלי לא התרגשתי ככה.הוא הוציא קופסא קטנה והביא לי. פתחתי את הקופסא והייתה שם שרשרת של חצי לב ואת החצי השני הוא הוציא מכיסו.
"תענדי לי אותה" הוא אמר והתכופף ליידי. פתחתי וענדתי לו את השרשרת. בלי מילים הוא לקח את שלי וענד לי. הסתובבתי ונישקתי אותו ,אני לא יודעת כמה זמן עמדנו שם והתנשקנו אבל זה הרגיש כמו שתי שניות.
"אהוב שלי תודה רבה על הכל אני כל כך אוהבת אותך ומעריכה אותך ואני לא מבינה מה עשיתי שזכיתי לדבר מושלם כמוך!!" אמרתי וחזרנו להתנשק. המשכנו לדבר והלעביר חוויות מכל התקופה הזאת שאנחנו ביחד.סיפרתי לו על כל מיני פאדיחות שהיו לי בתור ילדה ובימי הולדת ואז הוא קיבל הודעה ואמר לי "יאללה כבר מאוחר ומחר יש לך מלא הכנות את צריכה ללכת לישון.בואי אני אסיע אותך הביתה" .
"תכננתי לישון פה.." אמרתי וחייכתי.
"ניראה לך?אח שלך היה רוצח אותי" הוא אמר וצחק.
"אוי נו לא לעשות סקס סתם לישון איתך" אמרתי.
"בואי אני אסיע אותך הביתה אולי אני ישן אצלך" הוא אמר ופתח את הדלת.עוד לא הייתי בבית בכלל אני עם כל השקיות מהקניות.
נכנסנו הביתה.היה אור והכל היה שקט.
"אויי בואי אנחנו צריכים לנקות מהמרפסת את הזובור מהבוקר" הוא אמר ולא הבנתי מה כזה לחוץ לו לנקות עכשיו.
פתחתי את הדלת של המרפסת והדלקתי את האור "הפתעה!!" כולם צרחו והעיפו עליי קונפטי ובלונים.
"אומייגאדד!!" צרחתיי.היייתי בשוק.
"אתה ארגנת את כל זה?" שאלתי את דניאל.
"אנחנו ארגנו אבל בגדול זה היה רעיון של אסף" הוא אמר.
"אספי" אמרתי וקפצתי עליו.
"מזל טוב מהממת אחת" הוא לחש לי באוזן.
"היי היי לא יותר מידי כ??יש לה חבר" דניאל אמר וכולנו צחקנו.
"מה קרה מקנא?" שאלתי אותו בטון מתגרה.
"כן.מה יש אסור?" הוא ענה בטון מתגרה.
"מותר" אמרתי ונישקתי אותו.
"אפשר עוד פעם?" הוא שאל ושוב נישקתי אותו אבל הפעם הרבה זמן.
"אהמ אהמ" כמה קולות משתעלים והתנתקתי ממנו.
"בואי עכשיו להחליף בגדים!" שיר אמרה ועדן ושיר משכו אותי לחדר.
"כבר חוזרות" עדן אמרה.
מהר הורדתי את השורט והחולצה ונישארתי עם חזיה ותחתונים.אני כב לא מתביישת מעדן ושיר מלא פעמים היינו במצב כזה.
"כנסי לשירותים תחליפי לחזית סטרפלס" שיר הוציאה לי חזיה לבנה מהמגירה ודחפה אותי לשירותים .החלפתי ויצאתי והן ישר הלבישו אותי בשמלה והתחילו להוריד לי את האיפור ולאפר מחדש.
מייקאפ,קונסילר,פודרה,צללית,איליינר,מסקרה מעבה,צללית גבות,אודם כהה וסומק. ואחר כך ן התחילו לעבוד לי עם השיער,הן אספו חצי והתחילו לעשות לי מחליק. אחרי עשרים דקות בערך שמתי נעלי עקב בצבע טורכיז שהתאימו לשמלה ויצאתי.
"וואו מי זאת הכוסית הזאת?" דניאל אמר ושרק לי.
"תודה תודה" אמרתי והסתובבתי התחלתי להגיד שלום לכולם.
חיבקתי את לירון ואז את הדר,את עמית,ליאור,מאור ותובל.
"טוב עכשיו מתנות!!" לירון הכריז במיקרופון. אה כן אולי שכחתי לציין זו הייתה מסיבת קריוקי.
"טוב" אמרתי והלכתי להוציא תא כל המתנות מהחדר."ממה להתחיל?" שאלתי.
"מזה,זה שלי" לירון אמר והצביע על שקית של טוונטי פור סבן.
פתחתי את השקית וראיתי את התיק שאני רוצה כבר חצי שנה.
"משוגע אאחד זה עולה 300 שקל!" אמרתי.
"הכל בשביל אחותי הקטנה" הוא אמר ושלח לי נשיקה באויר.
"תודה " מלמלתי.
"עכשיו את שלי" הדר אמרה.
"לא קניתם ביחד? י'משוגעים כמה בזבתם עליי??" אמרתי וצחקתי.
זה היה שקית של מאק עם מלא דברים,אייליינר,צלליות,מייקאם,פודרה,עפרונות,אודמים.
"י'משוגעת אחת תחזירי הכלל! ה בטח עלה איזה חמש מאות לפחותת!!" אמרתי לה.
"אויש תגידי תודה ושתקי." היא אמרה.
"תודה רבה מהממת אחת!!" אמרתי וחיבקתי אותה.
תובל,מאור וליאור הביאו לי כסף.
"טוב עכשיו תורי" אסף אמר והביא קופסא של מגנוליה.פתחתי אותה ו..


תגובות (5)

אמגש השרשרת שהוא דיבר איתה על לקנות לעמית ?O:

29/06/2013 08:35

גמאני חושבת שזה זה!!!!!
תמשיכיי עכשיוווו!!!

29/06/2013 08:48

תמשיכיייי

29/06/2013 08:51

יווואו תמשיכי

29/06/2013 11:33

נשאבתי לזה! תמשיכיייי

30/06/2013 09:19
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך