פרק 6 :) מקווה שתהנו ותתגיבוו!! גם ביקורות רעותת! ;-)

חיים של נערה מתבגרת -פרק 6

11/05/2013 1863 צפיות 3 תגובות
פרק 6 :) מקווה שתהנו ותתגיבוו!! גם ביקורות רעותת! ;-)

וואוו.. תמיד חלמתי על הנשיקה הראשונה,שזה יהיה מדהים ,ושזה יהיה עם מי שאני יאהב והוא יאהב אותי..נהיה רק שתינו בחוף הים או בדייט רומטי שכזה..כמו בסרטים.. לא תיארתי לעצמי שזה יהיה באמת או חובה ,מול כולם. הייתי כל כך נבוכה אבל זה הרגיש לי כל כך כייף.למרות שלא באמת אהבתי את דור.לא רציתי לאכזב אותו,ועוד שאמרתי לאסף שאני אוהבת אותו.אז אמרתי שננסה ,אולי אני אתאהב בו ואשכח מאסף ואז יהיה טוב לכולם.. עדן ושיר היו בשוק..לא יכולתי לספר להם שידעתי..לא ממש היה לי זמן בחזרה והן תקעו לי מבטים (הן וכולם..אבל בעיקר קלטתי את המבטים שלהן) אחרי שעשינו הפסקת אוכל דור לקח אותי לדבר.
"עדי תקשיבי..לא רציתי שזה יצא ככה ,רציתי לגיד לך פשוט לא מצאתי את הזמן הנכון ו…" עצרתי אותו בנשיקה על השפתים.
הייתי חייבת, רציתי לתת לזה צ'אנס.לא רציתי לשקר לו אבל לא רציתי להכאיב לו אז החלטתי לתת לזה צ'אנס. "גם אני לא ידעתי מתי להגיד לך.. אבל הינה מצאנו תזמון מושלם…" אמתי וחייכתי אליו.
"אני אוהב אותך" הוא אמר ושוב נשק לי בשפתיי,
"גם אני אוהבת אותך" אמרתי ושוב התנשקנו..
הרגשתי שאני מתחילה לשכוח את אסף… אחר כך לא קרה הרבה .. החברים עשו קצת רעש ואמרו "אוו " ולא הפסיקו להציק.והילה ועדן לקחו אותי לשיחה.
"למה את עושה לו את זה? בסוף את תאבדי גם אותו בתור ידיד טוב וגם את אסף.." צעקה עליי בשקט שיר..
"תקשיבו אני לא סיפרתי לכן מה היה עם אסף היום. אני אמרתי לו שאני אוהבת את דור,הוא רצה לספר לעמית על אדיר והיא כבר ידעה מה היה איתו לפני שנה אז אמרתי לו שזה דור והוא סיפר לי שדור כבר אוהב אותי הרבה זמן.."
"כן את זה כבר ידענו.." אמרה עדן..
"מה?!" צעקתי.
"אתן ידעתן? ואני היחידה שלא קלטה כאילו..?"
"דהה" הן אמרו וציחקקו.
"בקיצור וכשהוא נישק אותי זה הרגיש הכי כייף שבעולם .. ולא יכולתי לנפץ את זה,חשבתי שאולי אני יתן לו צ'אנס , מה אכפת לי לנסות. הרי אם אני עכשיו ישר יגיד לו לא זה יהיה ממש מגעיל.. אני יגיד לו שרציתי לנסות מקסימום ולא הצלחתי להרגיש אליו משו אמיתי.. אני רוצה לתת לזה צ'אנס.."
"טוב.." אמרה עדן
"רק שתדעי שאני אמרתי לך שכולכם יפגעו בסוף…" הוסיפה שיר.
אחר כך המשכנו לשחק… לשיר יצא חובה להגיד את מי היא אוהבת והיא הודתה שזה תובל והיא הלכה לצד ובכתה אחר כך.. היא הרגישה נבוכה והיא הייתה בטוחה שהוא לא רוצה אותה. והוא הציע לה לצאת.. היא היית כל כך מאושרת ואני גם הייתי בשבילה .. לאט לאט דברים מתחילים להסתדר ..אולי לא כמו שרציתי ממש אבל זה מסתדר.. אחרי המשחק ליאור הלך לעדן ונישק אותה צרפתית ממש.. וואוו אני ושיר צחקקנו עליהם מהצד .. זה כל כך כייף שלכולנו יש חבר באותו זמן..
**02:00 בלילה:
הבנים הלכו והתחלנו לרכל…עמית דיברה על אסף וכמה שהוא חמוד והבנות שאלו אותי למה לא סיפרתי על דור..
"התביישתי קצת.. לא היה לי נעים להפיץ את זה.. גם את לא סיפרת לנו כשאהבת את אסף לפני שנהיתם ביחד.." אמרתי לעמית .
"כן.." היא מלמלה..
"טוב בואו נעזוב את זה .. לילה טוב חברות " ניסיתי לעבור נושא
"לילה טוב" הן אמרו. והלכנו לישון.


תגובות (3)

תמשיכיי :)

11/05/2013 14:03

תמשיכי :)

12/05/2013 10:38

תמשיכיי!! :)

14/05/2013 04:12
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך