פרק 8.. תהנו! :)

חיים של נערה מתבגרת -פרק 8

17/05/2013 1573 צפיות 2 תגובות
פרק 8.. תהנו! :)

נקודת מבט עמית:
קמתי בבוקר,עדי שיר ועדן הסתודדו להן בצד וכל השאר עוד ישנו.
שמעתי אותן מסתודדות בניהן.
"רק שזה לא יגיע לעמית או דור..או הכי גרוע..אסף" שמעתי את עדי אומרת והלכתי לשירותים. כשיצאתי דיברתי עם שיר והחלטנו להעיר את שאר הבנות כי הייתה לנו רק שעה להתארגן.
"אני אתלבש ואלך לראות מה עם הבנים,דור גר בבית מולי ואסף ישן אצלו..עדי באלך לבוא?" אמרתי אחרי שכולן כבר קמו ואכלנו.
"לא ממש,אני עוד לא מאורגנת ואני לא רוצה שדור יראה אותי ככה. תיקראי להם לפה כשנצתרך ללכת…" היא אמרה.
"בסדר,הלכתי ביוש " אמרתי ויצאתי.
הגעתי לבית של דור,אמא שלו פתחה לי ואמרה לי שהם כבר ערים בחדר. עמדתי ליד הדלת,חשבתי להפתיע אותם או להבהיל אותם איכשהו ובמקרה שמעתי את הקול של עדי,אולי זה היה בטלפון..אבל היא ישנה. אולי זאת הייתה הודעה
"אין מצב שאני אומרת לאסף מה אני מרגישה וכמה אני מאוהבת בו.. וזה לא בגלל שהוא לא ירצה אותי… אני לא הולכת להרוס לעמית. נכון,אני לא מתה עליה אבל אני לא ביצ'ית שתהרוס להם..היא תפסה את ההזדמנות ועכשיו הוא שלה ..אני לא הרוס להם."
לא,זה לא יכול להיות. אולי לא שמעתי טוב. אין מצב שעדי מאוהבת באסף!באספוש שלי!! לא יכול להיות!!אז זה מה שהיא לא רצתה שאנחנו נגלה.. נכסתי לחדר בשקט ובדיוק דור קם וקפא כשהוא ראה אותי.
"אני בדיוק הולך לשירותים" הוא אמר ויצא.
"חיים שלי " אמר אסף וניסה לנשק אותי. "הכל בסדר?"הוא שאל כשנרתעתי.
"שמעתי הכל,שמעתי מה עדי מרגישה כלפייך." הייתי חייבת להתוודות.
"תקשיבי זה לא מזיז לי,אני לא רציתי שתריבו ותילחצי,גם בטעות הגיעה אליי הודעה ו…" הוא ניסה להסביר וקטעתי אותו
"אני לא בטוחה בזה,שאין לך כלום אליה.. אבל אני יעשה כאילו אני לא יודעת. כי לא באלי עוד דרמות. רק תבטיח לי שאתה שלי לנצח ואתה לא תעזוב אותי בשבילה." אמרתי כדי להרגיע אותו אבל זה לא מה שחשבתי. אסף שלי ורק שלי והיא הולכת לשלם על מה שהיא עושה לדור. מילא אם היא לא הייתה משקרת לו ככה. אבל דור כמו אח שלי,ההורים שלנו חברים הכי טובים ואנחנו מכירים מגיל אפס ואני לא אתן לה לשבור לו ככה את הלב.
דור בדיוק נכנס. ראיתי שהוא בכה .
"אל תדאג ..יהיה בסדר. הכלבה הזאת תשלם על זה" לחשתי לו באוזן.
"לא" הוא אמר.
"מה לא?!" הייתי בשוק.
"אני לא רוצה לעשות לה משהו. אני רוצה לדבר איתה. לשמוע את הצד שלה,לראות מה יש לה להגיד."הוא היה כזה פאטתי..היא הריי תכניס אותו לכיס הקטן שלה שוב והוא יפול בזה.
"טוב..איך שאתה רוצה" אמרתי.
נקודת מבט דור :
כשיינו בדרך הביתה,אני ואסף ,כבר אז ידעתי. ידעתי שהיא אוהבת אותו ולא אותי. ראיתי את המבטים שלה עליו כל הזמן. אבל החלטתי לזרום. לראות מה קורה.
קמצתי היום מוקדם בבוקר והחלטתי לשלוח לה הודעה .. רשמתי בה:
' אני יודע שאת לא אוהבת את דור באמת. ואני יודע את מי את באמת אוהבת.
–ע'
ושלחתי.


תגובות (2)

יואו כמה זמן חיכיתי לזה!!!!!!!!!!!!! מהמם!! פשוט פצצתי!!!!
מחכה להמשך:P

17/05/2013 08:03

אומיייגדד זה כזה מהמם !! ידעתי שזו תהייה עמית שתיכנס
תמשיכיי !! :)

17/05/2013 08:27
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך