כמה בנות אמרו לי שהן קצת לא מבינות פרטים מי יודע מה וכל מיני פרטים קטנים אז החלטתי לעשות פרק עם כמה הסברים. אם יש לכם עוד שאלות תשאלו ואולי אני יעשה עוד פרק כזה עוד כמה זמן :) היום אני גם יעלה פרק חדש אם יהיה לי עוד זמן :)

חיים של נערה מתבגרת -קצת הסברים על הדמויות

18/05/2013 1234 צפיות אין תגובות
כמה בנות אמרו לי שהן קצת לא מבינות פרטים מי יודע מה וכל מיני פרטים קטנים אז החלטתי לעשות פרק עם כמה הסברים. אם יש לכם עוד שאלות תשאלו ואולי אני יעשה עוד פרק כזה עוד כמה זמן :) היום אני גם יעלה פרק חדש אם יהיה לי עוד זמן :)

אסף- תלמיד כיתה יא,בן 17. חבר של עמית תקופה של שבועים בערך. והוא שמע הודעה שעדי השאירה לו בטעות בתא הקולי שבה היא אומרת שהיא אוהבת אותו אבל היא לא תעשה עם זה כלום כי היא לא רוצה להפריד בינו לבין עמית.הוא אוהב את עמית אבל עצם זה שהוא יודע שעדי אוהבת אותו כגורם לו קצת לחשוב עליה.
עדי-תלמידת כיתה ט,בת 15. הדמות הראשית.רוב הסיפור מסופר מנקודת מבטה,היא מאוהבת באסף אבל בגלל שעמית חברה שלה היא לא רוצה להפריד בניהם ולריב עם עמית אז היא מחליטה לא לעשות כלום. כשהיא מגלה שדור אוהב אותה היא מחליטה לתת לו הזדמנות ועל הדרך אולי הוא יעזור לה לשכוח מאסף.
דור-תלמיד כיתה ט,בן 15.חבר טוב של אסף.מאוהב בעדי דיי הרבה זמן אבל מפחד שהיא תדחה אותו.במשחק אמת או חובה הוא קיבל חובה לנשק את הבחורה שהוא הכי אוהב והוא מנשק את עדי.עדי אומרת לו שהיא אוהבת אותו גם והם נהיים ביחד.אבל הוא שם לב למבטים שעדי נועצת באסף ומבין שהיא אוהבת את אסף והוא סתם בשביל לגרום לאסף לקנא אז הוא מחליט ל/שחק בה קצת.
עמית-תלמידת כיתה ח,בת 14.חברה של אסף,היא הייתה מאוהבת בו כבר הרבה זמן ולאט לאט התחילה להתקרב אליו עד שהיא גרמה לו להתאהב בה.היא שמעה את ההודעה כשאסף השמיע אותה לדור והיא יודעת שעדי מאוהבת באסף.
שיר-תלמידת כיתה ט בת 15.5.החברה הכי טובה של עדי מתחילת החטיבה. היא מאוהבת בתובל כמה חודשים במשחק אמת או חובה היא מקבלת חובה והיא מודה שהיא אוהבת אותו.מאז הם ביחד.
תובל-תלמיד כיתה יא,בן 17.5. החבר הכי טוב של אסף.מאוהב בשיר מתחילת השנה.הוא שם לב ליופי לשה,לביטחון שלה,לכישרון שלה.אבל פחד להגיד משהו כי היא קטנה ממנו.ופחד לקבל דחיה ממישהי שקטנה ממנו. אחרי שהיא הודתה באהבתה אליו באמת או חובה הם ביחד והאהבה שלהם לא נפסקת.
עדן-תלמידת כיתה י,בת 16. החברה הכי טובה של עדי ושיר.היא פוחדת להתאהב.כל פעם שהיא מכירה מישהו ווא חמוד אליה בסוף הוא סתם מנצל אותה.כשהיא וליאור התנשקו היא הבינה שהוא באמת אוהב אותה והיא נותנת לו צ'אנס.
ליאור-תלמיד כיתה י"א בן 17.הצלע השלישית בחבורה עם אסף ותובל. מאוהב בעדן כבר מהשנה שעברה . פחד לבוא ולדבר איתה.הוא רגיש ומופנם.הוא לא אחד שבמרכז תמיד.
גיא-תלמיד כיתה ט,בן 14.5.החבר הכי טוב של דור.מאוהב בשיר מאז שהצתרף ללהקה.ונותר שבור לב כששיר עם תובל.
,הילה,קרן,דניאלה,ספיר-בנות כיתה ז בנות 12-13 בלהקה הצעירה.חברות של שאר הבנות.
איריס-מנהלת הלהקה.כועסת כשאנחנו עושים שטויות.דואגת שנבוא לחזרות.שיהיה לנו מה ללבוש להופעות.שיהיה לנו הופעות ובעצם דואגת לכל הדברים מאחורי הקלעים.
שרית-הכוראוגרפית שלנו.כמו אמא בשבילנו.אנחנו מדברים איתה על הכל והיא תמיד דואגת ואוהבת.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך