שירזואי
*אני יודעת שזה קצת משעמם בהתחלה אבל חכו יש המשך ממש מותח מבטיחה לכם* פליז תגובוות !!!!

חיי האהבה:הקדמה+פרק 1

שירזואי 23/03/2014 941 צפיות תגובה אחת
*אני יודעת שזה קצת משעמם בהתחלה אבל חכו יש המשך ממש מותח מבטיחה לכם* פליז תגובוות !!!!

שלום!
שמי לין אמסלם אני בת 16 יש לי שער שחור חלק ועיניים ירוקות כהות,כיתה י ומדגמנת .
יש לי אח גדול בשם רון הוא בן 18 בצבא יש לו שער שחור מוהק,עיניים ירוקות בהירות,עגיל בלשון ובגבה ישל לו חברה בשם בר.
יש לי שתי חברות הכי טובות אחת בר בוזגלו,בת 17, כיתה יא, שער שטני ,עיניים כחולות בהירות והיא חברה של רון אח שלי
והשניה אור נחמיאס ,כיתה י ,שער חום,עיניים חומות דבש,בת 16 יש לה עגיל באף והיא אחות של עוז.
עוז נחמיאס,בן 17,כיתה יא,שער חום,עיניים חומות,עגיל בגבה והליקס (למי שלא יודעת מה זה אז שתיכנס לקישור http://www.google.co.il/search?safe=active&q=%D7%94%D7%9C%D7%99%D7%A7%D7%A1&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=qfsuU8zDCNOjhgfI54HwBg&ved=0CAcQ_AUoA )
ואח של אור חברה שלי.
אריאל אסולין,בן 17,כיתה יא,שער שחור מויקן,עיניים כחולות כהות,עגיל בלשון בגבה והליקס
והידיד הכי טוב שלי
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

פרק 1 ^_^

"לין מאמי,קומי!" אמרה לי אמא "עוד 5 דקות" עניתי לה.
עכשיו חופש גדול ויש מסיבה גדולה אז אחי רון לקח חופש מהצבא.
"את קמה?" אמא שאלה אותי שוב "קמתי,קמתי!!" אמרתי בעיפות.
אני קמתי והכנתי לי אוכל, אחי ישב ואכל איתי,אחרי האוכל התקשרתי לאור ובר ושאלתי אותם אם הם רוצות לקניון?,הם אמרו שכן.
אני בר ואור חברות טובות כמו שקראתם בהקדמה למרות שבר יותר גדולה מאיתנו.
התלבשתי בטייץ שחור וגופיה תכלת שרשום עלייה pink בשחור ושמתי נעלי עקב שחורות,התאפרתי,סידרתי ת'שער,שמתי אקססוריז ואני מוכנה.

~ בקניון ~
"היוש " אמרנו ביחד
"יש סוף סוף נפגשנו" אמרתי להם
"כן איזה כיף" אור אמרה
"יאללה לשופינג!!!!" בר אמרה בהתרגשות.
הסתובבנו בחנויות קנינו מלא בגדים והיה כיף.
"היום אתן באות למסיבה נכון?" שאלתי אותם
"כן ברור!" הם אמרו
"אז נחזור להתארגן?" בר שאלה
"כן, יאלה בואו נלך להתארגן אין הרבה זמן" אמרתי.
חזרתי הביתה ובדרך ראיתי…
תגובה אחת אני ממשיכה <3


תגובות (1)

מאד חמוד אבל לא מסוג הסיפורים שאני אוהבת… לצערי אבל מאד אהבתי :)

23/03/2014 18:08
3 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך