סיפורונת
זה חלום שחלמתי אתמול (יום שישי) כשישנתי בצהריים, היה לי חלום על איש זאב, ועל עוד זאבים וחשבתי שזה הזמן לכתוב סיפור מקסים על אנשי זאב.
אז אני מקווה שאהבתם ואני אעלה בקרוב את נקודת המבט השנייה של ההקדמה [=

חלום- פרק הקדמה

סיפורונת 26/11/2011 901 צפיות 10 תגובות
זה חלום שחלמתי אתמול (יום שישי) כשישנתי בצהריים, היה לי חלום על איש זאב, ועל עוד זאבים וחשבתי שזה הזמן לכתוב סיפור מקסים על אנשי זאב.
אז אני מקווה שאהבתם ואני אעלה בקרוב את נקודת המבט השנייה של ההקדמה [=

רגע לפני….
רק רציתי לומר שהסיפור הזה יהיה משתיי נקודות מבט וההקדמה הזאת תתחלק לשניי חלקים, לנקודת מבט אחת ולעוד נקודת מבט, וטוב זהו, הנה ההקדמה.
——————————–
*נקודת המבט של ג'ייק*
אני זוכר את הימים הקיציים, שבהם הייתי מטייל ביער שליד הבית שלנו.
הייתי משחק בנחל הזה שבתוך היער, ושומע את הרשרושים של השיחים, וידעתי, שמישהו עוקב אחריי.
"מי אתם?! ומה אתם רוצים ממני?!" אני זוכר שקראתי ופתאום הופיע זאב גדול מולי, הוא נראה חזק, שרירי, והוא היה נחמד ואפור כזה. אבל אז כשהוא יילל התחלתי לפחד, לקחתי את הדברים שלי בזהירות והתחלתי לרוץ משם כשהזאב עוד רץ אחריי, אבל כשהגעתי הבייתה, הבית היה נטוש, ונראה כאילו עברה בו מלחמה, והזאבים הנוספים הסתובבו בבית שלי, אבל מה שאני הכי זוכר טוב זה את טיפות הדם שהיו בכל הבית, ומאותו רגע התחלתי לפחד, הייתי ילד קטן, בן שמונה בסך הכל ולראות כזה מחזה מפחיד, שההורים שלי נהרגו על ידי הזאבים האלה.


תגובות (10)

את מותחת וזה לא טוב! סיפורונת תדעי שאני עכשיו עומדת אם מסור חשמלי ביד חכי חכי אם את לא תמשיכי ת'סיפור המהמם הזה על תיתפלאי אם מישהוא יבוא אלייך אם מסור חשמלי ביד!!!!!
חיחיחיחיחיחיחיחחיחי
תמשיכי קיץ קץ

26/11/2011 11:18

ווא ווא, סיפורונת אני במקומך הייתי ממשיכה מהר.
אנאבל ידועה בהיותה רוצחת סדרתית ומאיימת כפייתית!

וכמובן שגם אני מבקשת המשך D:
(אם לא תמשיכי אני מצטרפת לאנאבל)

26/11/2011 11:21

מיידלע , אם לא תמשיכי … אני משייפת סכינים ועוברת כל בית ברחבי ישראל עד שאני מוצאת אותך!!!

תמשיכי!!!

26/11/2011 11:27

בלעבלעבלעבלעבלע!
אוקיי, אלו היו ההרגשות שלי במהלך הקריאה:
ג'ייק -יאאאאאאשששש ג'ייייקקקוווובבבבב החתיך שלייייי:)
זאב גדול – יאאאאשששש ג'ייקוב החתייייךךך שלייייי:)
זאבים הרגו הורים -בעעעעעע אני ארצח אותך!!!!!!! זאב ילד טוב!!!!!! ארנלה ילד רעעעעעע

אלה היו ההרגשות שלי במהלך הקריאה.
אז כדאי לך מאוד לברר את העניין, ולעשות שהזאבים הם ילד טוב(חח), כדי שבפעם הבאה, אני אוכל פשוט לכתוב בתגובה אחת 'יאאאששש ג'ייקווובבב החתיייייךך שלייי:)'
מובאאאן?!!?!?

<3, שיר:))

26/11/2011 11:30

אוקיי.. אהבתי אבל את לא רוצה לדעת מה אני חלמתי אתמול (יום שישי)

26/11/2011 12:48

מה קורה עם הממשך ממתינה לכך שבוע טוב בקי☺

26/11/2011 13:40

למה?

26/11/2011 22:47

כי זה לא חלום רק זה חלום סוטה.. עזבי אני לא מאמינה שאני אומרת לך שחלמתי חלום סוטה.. איכככ' לא בא לי לחשוב על זה….

27/11/2011 10:30

טוב, ללא איומי מווות(בינתיים) אני מבקשת המשך!!!! זה נשמע מדהים!!

27/11/2011 11:18

בינתיים לא, ברור חח.. אני לא רוצה להפחיד אתכם אבל יהיו, זה מה שאני יכולה להבטיח פה
ותודההה!

27/11/2011 11:45
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך