סיפורונת
אני יודעת שזה קצר אבל אתם צריכים לדעת שיש גם חלק שני אז אל תכעסו עליי ואני מקווה שאהבתם את הפרק הראשון כי אני מאוד אהבתי ושיר, שיר תעשי לי טובה ותתני למילקי להגיב ראשונה לפחות פעם אחת אוקיי? ואני מקדישה את הפרק הזה לשיר ולמילקי שרבות מי תגיב ראשונה שזה לא ממש משנה לפי דעתי, אבל אוקיי! ושוב מקווה שאהבתם [=

חלום- פרק 1 חלק 1- נקודת המבט של ג'ייק

סיפורונת 27/11/2011 1152 צפיות 7 תגובות
אני יודעת שזה קצר אבל אתם צריכים לדעת שיש גם חלק שני אז אל תכעסו עליי ואני מקווה שאהבתם את הפרק הראשון כי אני מאוד אהבתי ושיר, שיר תעשי לי טובה ותתני למילקי להגיב ראשונה לפחות פעם אחת אוקיי? ואני מקדישה את הפרק הזה לשיר ולמילקי שרבות מי תגיב ראשונה שזה לא ממש משנה לפי דעתי, אבל אוקיי! ושוב מקווה שאהבתם [=

"היי חכו לי!" קראתי ורצתי אחריי חבורת הזאבים שאלייה הצטרפתי לפני כמה שנים, כשהייתי עוד בן שמונה. ראש הלהקה, הארי, נשאר שם עומד ומחכה לי, הוא היה הזאב הכי נחמד שפגשתי אי פעם, אפור- לבן כזה, שרירי וגדול ושמעתי אותו אומר לי בעזרת המחשבות שלנו שאנחנו יכולים להעביר בהם מסרים "קדימה תתחלף כבר" אני מתחלף פעמיים בשנה לזאב ובשאר השנה אני בנאדם רגיל, טוב לא ממש אבל עדיין אני אוכל כמו זאב וכל זה אבל זה בסדר כזה, חוץ מזה שכל הזאבים כאן מיומנים ואני מרגיש דיי טיפש שאני היחיד שלא יודע כלום, אבל הארי תמיד מרגיע אותי ואומר "אל תדאג, יום יבוא ותדע הכל" וזה לפעמים מרגיע אותי באמת ואני מוותר אבל לפעמיים אני פשוט טוב.. גם מוותר.
אבל עכשיו, כל מה שאני רוהצ זה לראות שוב את עינייה היפות, שהיא תנסה להתקרב אליי אבל כזאב, רק כזאב, ושתהיה שייכת לי, ואם כן, אני מבטיח לשמור עלייה, מכל דבר.
***
אני עובד בחנות הספרים שנמצאת ברחוב הראשי שלנו ודרך אגב גם המרכזי שנקרא הולמסטייל, ובעצם זאת החנות הספרים הכי גדולה במדינה הזאת, עם שתיי קומות והיא כל כך גדולה שהיא כמו בית בשביל אוהבי הספרים שבאים לפה, שחלקם זאת הנערה היפה ביותר שפגשתי אי פעם.
והיום אני עובד שם, כל אחר הצהריים עד הסגירה.
דלינג!. צליל הפעמונים שבפתיחת הדלת נשמע ושמעתי ציחקוקי בנות "אז את יודעת מה הוא אמר לי?!" שמעתי קול של אחת מהבנות ואז.. אז ראיתי אותה.
היא הייתה מדהימה, היה לה שיער בלונדיני וארוך, ועינייה הכחולות היו כה יפות עכשיו והיא.. היא עצמה הייתה כל כך יפה, ובין החברות שלה היא נראתה כה שקטה, כה עסוקה בשמיעת הדברים המעבנים האלה שהחברות שלה מקשקשות לה עליהם ואז ראיתי ששתי החברות שלה רואות איך אני מסתכל עלייה ואחת מהן, עם שיער שטני ועיניים חומות דחפה לה מרפק ולחשה לה משהו בעוד היא מסתכלת עליי ואז היא הרימה אליי את מבטה, ומבטנו נפגשו, והבטן שלי התהפכה מהתרגשות, אל תהיה דביל ג'ייק, אל תהיה דביל, אל תהיה, לא, לא, לא, ואז הלכתי אליהן, כדי לנסות למשוך את תשומת ליבה.


תגובות (7)

עכשיו הן לא יריבו כי אני הגבתי ראשונה! אהבתיייייייייייייייייייייייייי מאוד!

27/11/2011 14:31

חחחח סיפור מדהים!!!
גו גו ג'ייק D:
המשך ומהר!!!!!!!!!!

27/11/2011 21:55

חחחחח אני שמחה שאהבתם ואני ממשיכה [=

28/11/2011 06:43

תקשיבי-אני מרגישה כאילו אני קוראת את רעד שוב פעם!!! מפחידנית שכמותך! אבל זה טוב, כי אני מתתעעעע על רעד, אבל עוד לא הספקתי להשיג את שהות:))

קראנק- זה היה חד פעמי!

28/11/2011 06:52

היי סיפרונת הסיפור שלך מדהים תמשיכי דחוף ביותר ♥ ממני בקי

28/11/2011 08:14
Gal Gal

אני מניחה שההשראה שלך לסיפור הגיעה מדמדומים, בעיקר מהספר האחרון BREAKING DAWN, גם שם הזאבים מדברים דרך המחשבות ; )
אבל.. סיפור חמוד, מחכה להמשך :)

29/11/2011 00:30

מכירה את סדרת הספריים
"הזאבים של גרייס "?
זה קצת מזכיר לי את זה …
למרות שזה מאד יפה …
(:
-מאיה-

24/12/2011 11:10
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך