סיפורונת
מקווה שאהבתם ואני שולחת מיד עוד פרק [=

חלום- פרק 1 חלק 1- נקודת המבט של ריצ'יל

סיפורונת 28/11/2011 760 צפיות 5 תגובות
מקווה שאהבתם ואני שולחת מיד עוד פרק [=

עיניו החומות היו לי זכורות מאיזה מקום.
ניסיתי להתחמק מלהביט עליו ופתאום שמעתי את אלינור לוחשת לי "נו מי זה הבחור החמוד הזה שמסתכל עלייך?". לא עניתי לה, זאת נראת לי שאלה מיותרת, אבל פשוט משכתי בכתפיי ואמרתי לה "אני מיד באה, תגידי לקיילי" ואלינור הינהנה ורצה להגיד לקיילי בזמן שאני הלכתי לכיוון הספרים האהובים עליי, ששם במקרה עמד הנער הזה או במילים של אלינור "הבחור הזה" שהביט בי ללא הפסקה.
"היי" אמרתי לנער שהרים את מבטו אליי וחייך אליי בנחמדות "אני מחפשת ספר קריאה, תוכל לעזור לי?" והוא מיד התייצב בחיוך גדול "כן בטח, בואי" והראה לי בידו סימן שאלך אחריו ואני הינהנתי והלכתי אחריו. "איזה ספר קריאה בדיוק?" שאל בזמן שהלכנו ואני חשבתי על איזה ספר מתחשק לי עכשיו "רומנטיקה" אמרתי לו והא המשיך להנהן והמשכתי ללכת אחריו בין מדפי הספרים עד שהגענו לשלושה מדפים של ספריי רומנטיקה ואני הינהנתי כדי לסמן לו תודה אבל הוא לא הבין "לעזור לך לבחור?" ואז הנדתי בראשי וחייכתי אליו "לא תודה, אני אסתדר בעצמי".
——
"נו מצאת משהו?" שאלה אותי קיילי כשחזרתי אליהן ואני רק הנדתי, איזה שקר זה היה, לא רציתי לקחת ספר כי לא רציתי שוב להסתכל על הבחור הזה שמסתכל עליי בלי סוף וזה ממש לא נעים, אני פשוט מרגישה רע עם זה. "טוב כי אני כן מצאתי!" קראה אלינור והראתה לי את הספר שמצאה "איך למצוא את הבן המושלם בשבילך?" ואז נחרתי בבוז ואמרתי "ברצינות אלינור! מה זה הספר הזה?" אלינור חייכה בערמומיות "בואו נגיד שזה רק לטובת כמה בנות מפה" והבטנו אחת על השנייה ואז קיילי קראה "טוב בואו לא נבזבז זמן ונשלם כבר" אני חייכתי אליהן ואמרתי "אני אחכה לכן בחוץ אוקיי?" והן הינהנו ויצאתי החוצה.


תגובות (5)

סאמווש לנצחח 3> אתת יודעת שיש לי את התמונה שלו בפלא שלי בתור זאב?! ואת יודעת שהוא מ-מ-ש חמווווד?!!?!??!?!?!?! ואת יודעת שאני חולעעעעעעעעע על הסיפור שלך?!!?!!?!?!?!?!?!?!?!? ואת יודעת ש…… סורי, זה שוב פעם קורה לי:)))))
אבל ברצינות, את יודעת שאין עלייך!?!?!?!!??!!?!??!!?!?

28/11/2011 08:34

המשך מהר!!!!!!!!!!!

28/11/2011 08:39

ערב טוב סיפורונת

המשך דחוףףףףףףףףףףף ביותררררררררררררררר ממני בקי ♥♥♥

28/11/2011 08:44

אוקיי שיר א' איך יש לך תמונה שלו?!!!!! ואני יודעת שאת פשוט חולה על הסיפור שלי חח :)

28/11/2011 08:44

השתעממתי בשיעור כלשהו (לשון, אולי, מי יודע?) ובגלל שלזינוקיות המעצבנות יש מחשבים ניידים לפטופים קטנים שהם קיבלו מהבצפר, ואנחנו מעליהם, אז יש לי גישה לאינטרנט דרך הפלא, אז פשוט הורדתי מגוגל:))) גו מי!

28/11/2011 08:49
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך