Nataliyad
לילה טוב , אוהבת את כולם , ומצפה לתגובות .

חלום שהוביל למציאות פרק 11.

Nataliyad 18/05/2015 962 צפיות תגובה אחת
לילה טוב , אוהבת את כולם , ומצפה לתגובות .

פרק קצר אבל חשוב, מוקדש לכותבת האהבה ולכול הקוראים [ חבל שאנילא יודעת את השמות שלכם..], אני אוהבת אותכם מלא ,

ארבע צעדים, שלושה צעדים , שני צעדים , אני מתכווצת במקומי ממתינה לנורא מכול.
שמעתי את אמא צועקת ומותחת בשולחן האוכל , יד הונחה על כתפי , פתחתי לאת את עיני , הפנים המצולקות שלו הופיעו סנטימטרים ספורים מפני הוא סוב אותי באגרסיביות תפס לי בצוואר וגרר אותי מהדלת האחורית , כשראה שאנחנו לא מתקדמים מהר מספיק הוא עצר והרים אותי כמו שק קמח על הכתף ורץ , הוא החזיק לי בברכיים ביד אחת , ואחרי שהוא ראה שהתרחקנו הוא האת את הקצב תפס לי בישבן וליטף אותו ברכתי על הרגע שהחלטתי ללבוש מכנס פיג'מה ארוך ולא קצר ,ניסיתי להשתחרר מאחיזתו נאבקתי בו .
עכשיו אני מצטערת שהתפרצתי לבית ולא הקשבתי ליישי , מי יודע איפה הוא עכשיו ..הדמעות התחילו לנזול במורד לחיי והידיים התחילו לרעוד , הוא נכנס לאיזה דירה חשוכה ומצחינה ,הוא זרק אותי על המיטה הגדולה , שהייתה פרוסה ברוב החדר , הוא נעל את החדר והתחיל להתפשט , הוא זרק מעליו את החולצה ופתח את הרוכסן של המכנס הוא נעצר באמצע והתחיל לקרוע מעלי את החולצה , "אל תפחדי , עלמתי , אני יהיה עדין איתך , וכשאני יסיים איתך אני יעבור להבאה , " הוא אמר בפשטות , ממש כאילו זאת העבודה שלו , ניסיתי להיאבק בו , שלחתי לו את האגרוף הכי חזק שיכולתי לצוואר , הידיים שלי רעדו וזה לא ממש עזר לי , הוא השתעל קצת וזה נתן בדיוק את הזמן הדרוש כדי לרוץ לדלת ולפתוח אותה .
הוא תפס אותי מהר וזרק אותי לקיר ובעט לי בבטן וברגליים " אוי עלמה שובבה את מנשא לברוח?! " הוא אמר לי, ראיתי היטשטשה מהבעיטות שהוא נתן לי ,הוא תפס אותי מהזרועות וזרק אותי שוב למיטה , ניסיתי לקום ולברוח , " אל תברחי , זה לא ישחק בשבילך טוב כול כך , אנחנו שנינו בחדר אחד , אני רוצה לגרום לך ליהנות , את לא תצטערי על זה ,ההפך את תיהני ." הוא נישא לשכנע אותי.
הצטנפתי לי בקצה של החדר על המיטה , הוא התקדם אלי לאט זוחל על ארבע עם חיוך על הפנים , כשהוא היה מספיק קרוב בעתתי לו בעין , הוא אחז בעיין בשני ידיים " בת זונה " קילל " את תשלמי על זה , הוא אמר בעצבים הוא התרומם , תפס לא את שני הרגלים , " לא.. לא.." צעקתי " אצילו" רציתי שמישהו ישמע אותי , שמישהו יציל אותי מהחלאה הזאת המשכתי לצעוק בהיסטריה ,הוא חסם לי את הפה עם יד אחת והתיישב עלי ככה ששני הרגלים שלי מתחת לרגלים שלו , ולא יכולתי לזוז ,הוא דחף את המכנסיים שלי כלפי מטה , ידעתי שמיותר לנסות להיאבק בו הוא גדול ממני וחזק יותר , דמעות המשיכו לרדת לי במודר הלחיים ועצמתי עיניים לא יכולתי לראות אותו הפניתי את מבטי לצד , פחדתי כול כך , זה לא רק שהוא אונס אותי , הוא גם יהיה הראשון שלי , כשהוא ראה שוויתרתי הוא הוריד את היד שלו מהפה שלי ומשך במהירות את המכנס עד הסוף לפני שאני אחזור להתנגד .
הוא התכופף אילי והתחיל לפזר נשיקות קטנות ומגעילות על כול גופי , הרגשתי מגעילה , המקום היה מסריח והוא היה מסריח , הדבר היחיד שיכולתי לעשות היה להתפלל לאלוקים שזה לא יקרה לי ,שמישהו יבוא עכשיו .
הרגשתי את הזקיפה שלו לחוצה לי למותניים הוא נהנה מזה, הוא נהנה לראות אותי סובלת והוא צחק עלי. הוא משך את התחתונים שלי למטה , עצמתי את עיניי והתכוננתי לכאב החזק .
לפתע הוא נעלם מעלי , היה קול של חבטה מאוד חזקה והוא נעלם מעלי , פתחתי את עיניי , מלאת הקלה דמעות של הקלה ירדו כיסיתי את עצמי בסמיכה שהייתה שם .
ישי התקרב אלי לאט לאט מפחד להבהיל אותי , רצתי אליו אל תוך ידיו הבטוחות ובכיתי.


תגובות (1)

וואי איזה מושלם ישי, הוא כזה חמוד .
תמשיכי!!!!!

18/05/2015 20:09
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך