Nataliyad
אם יש טעויות אני מצתערת לא הספקתי לעבור על זה , ואני חייבת לעוף . אוהבת אותכם מלא . לילה טוב .

חלום שהוביל למציאות פרק 14 .

Nataliyad 20/05/2015 864 צפיות 2 תגובות
אם יש טעויות אני מצתערת לא הספקתי לעבור על זה , ואני חייבת לעוף . אוהבת אותכם מלא . לילה טוב .

אמא ואבא הצטרפו לצחוק שלי ,היה כמה רגעים מאושרים וקלילים שמהר מאוד נגמרו, הסיבה לצחוק נגמרה וכך גם הצחוק.
אבא כחכך בגרון אחרי כמה שניות של שקט מעיק, " אני שמח שאתם בייחד ומאחל לכם בהצלחה , אבל בתור אבא של אריאל , אני אצטרך לקחת אותך לשיחה קצרה .." אבא פנה ליישי וקרץ לו.
" אבא.." התלוננתי , " זה בסדר " יישי אמר משועשע מהמקרה .
יישי התרומם והושיט לי יד , אחזתי בידו והתרוממתי, אבא ואמא הלכו להמשיך את מה שהם עשו במטבח , יישי פתח את הדלת נעמדתי מאחוריו מציצה לראות אם הוא באמת בחוץ כמו שחשבתי , נרגעתי כשראיתי שהוא לא שם יישי אחז בידי ומשך אותי החוצה. עדייו פחדתי לצאת אבל יישי איתי ,ואם יישי איתי שום דבר לא יכול לקראת לי .
יישי פתח את הבית שלו והוביל אותו לחדר שעוד לא ראיתי , הוא פתח את החדר ונדהמתי לראות מיני חדר כושר , היה שם מזרונים היה שם שק אגרוף הליכון ועוד כמה דברים שאין לי מוסג מה הם ומה עושים איתם .
רצתי מהר לקוון המזרונים שהיו על הרצפה ואיך שהגעתי עשיתי גלגלון פליק פלאק אחורה וקדימה שפגת ועוד כמה תרגילים .
יישי עמד והסתכל עלי מהצד, " אתה לא מבין כמה זמן לא עשיתי את זה " פניתי אל יישי .
" אם זה גורם לך להיות מאושרת אני מוכן שתבואי לפה בכול זמן שאת רוצה " ,הוא אמר והתקדם לקוון המערכת , הוא הדליק שירים בלועזית , כול השירים הכי טובים שיש הוא סם.
" טוב אם את רוצה להמשיך עם ההתעמלות קרקע את יכולה , אבל את רצית ללמוד קרב מגע "הוא אמר והתקדם לכוון המזרונים."
יש לי רעיו " אמרתי פתאום ," אתה מלמד אותי איך להגן על עצמי ואני מלמדת אותך התעמלות קרקע" הצעתי," מה אתה חושב?"
אני חושב שכול עוד את לא אומרת לעומר אין לי בעיה " הוא אמר .
" מה הקשר לעומר " שאלתי מבולבלת ,
" אם עומר ידע על זה הוא לא יפסיק לצחוק עלי" הוא אמר מופתע שלא הבנתי את זה לבד.
" אהה " אמרתי וצחקתי קצת . נשכבתי על המזרונים , יישי הלך לארון שהיה שם והוצא זוג כפפות אגרוף שהיו שם , התיישבתי והושטתי לו את הידיים שלי , הוא סם לי את הכפפות ועזר לי לקום , הלכנו לשק אגרוף , " תתחילי להרביץ לשק אגרוף " הוא התחיל " תחשבי שזה הבנאדם עם הצלקת." הוא דרבן אותי , התחלתי לחבוט בשק , אחרי כמה דקות של חבטות ובעיטות הוא הפסיק אותי ועמיד אותי מולו ,הוא לקח שני פדים של אגרוף והלביש על הידיים , " תקשיבי כשאני אומר לך שמאל , את נותנת בוקס ליד שמול , ואותו הדבר ביד השנייה , כשאני אומר בעיטה סמול אז את בועטת ביד סמול שלי ואותו הדבר רק ההפך " הוא הסביר לי , פניו הרצינו ,הוא נכנס לתפקיד המאמן חזק .
התחלנו אם האימונים , פעם נתתי לו בעיטה פעם בוקס הכול לפי בקשתו .
אחרי כמה דקות של רק זה כבר התחלתי להתעייף הסער נדבק לי לפנים מרוב הזיע לא יכולתי להזיז אותו בגלל הכפפות הגדולות והמגושמות האלה .
עצרתי ," בוא ניקח חמש דקות הפסקה" , אמרתי חצי מעולפת וזרקתי את עצמי על המזרונים , פרסתי את יד ורגלי לצדדים , החזה שלי עלה וירד במהירות ," אני חושב שאת צריכה יותר מחמש דקות" הוא אמר הוריד לי את הכפפות והושיב אותי , הוא הביא מגבת פנים קטנה , סיקלתי את הרגלים וישבתי בישיבה מזרחית , , ישי העביר את המגבת על המצח שלי , על הלחיים , על קו הלסת , הוא המשיך לכוון לצוואר , הרגע הזה יכול היה להיות ממש רומנטי ויפה לו רק לא הייתי נזכרת איך מי שניסה לאנוס אותי העביר את שפתייו המטונפות על כול הגוף שלי , עצרתי את יישי , הוא הסתכל עלי לא מבין וקצת פגוע , הצטערתי שאני עושה לו את זה , יהיה לו ממש קשה מעכשיו ,ואני לא יודעת אם אני מוכנה לעשות לו את זה , אני רק אפגע בו בכול פעם, כמו עכשיו.
הייתי ממש מתוסכלת לא ידעתי מה לעשות יישי מושלם , הוא ג'נטלמן אמתי ואני לא יכולה לעשות לו את זה ..לא יכולתי יותר היה לי יותר מידי רגשות , זעם על החוטף , תסכול על מה שאני עושה ליישי, עצב , ורצון להקות מישהו או משהוא , למזלי היה לי שק אגרוף ממש לידי , קמתי ונעמדתי מול השק, הכאתי בשק ממש חזק , הוצאתי את כול התסכול שלי הכאתי והכאתי חזק חזק סכר הדמעות שלי נפרץ , לא הצלחתי להפסיק , יישי התקדם אלי כשהוא ראה שאני בוכה הוא העביר את ידו במורד גבי , מנסה לנחם אותי , נרתעתי מהר ,וזזתי אחורה , ידו זזה מהגב שלי וכך גם הזיכרון של היד המטונפת על הגב שלי נעלמה , " אני לא יכולה … אני לא יכולה.." מלמלתי , " מה ?" הוא שאל , " אני לא יכולה ,, הוא נגע בי יותר מידי כול מגע פתאומי מקפיץ אותי , מקפיץ זיכרונות של היד שלו , אני לא יכולה זה לא פיר מצדך , זה לא פיר בשבילך" הסברתי .
" מה לא פיר בשבילי ?" הוא שאל מבולבל .
" זה לא פיר בשבילך .." התעקשתי " זה לא יהיה פיר לך , אם תרצה לבוא אלי ולחבק אותי מאחורה , או לעשות לי הפתעה או כמו עכשיו להניח את היד שלך על הגב שלי , זה לא יהיה פיר בשבילך כי אני בכול פעם מחדש יירתע , אני אבהל מכול דבר שתעשה , כול נשיקה בצוואר כול ליטוף כול מגע שתיצור איתי , בכול פעם מחדש אני אבהל אני ירטה מיד" אמרתי נסערת.
אתה צריך להבין , הוא נגע בי כמעט בכול סנטים בגוף שלי הוא נגע , הוא העביר את ידיו המטונפות על החזה שלי ,על הבטן. על הישבן, על הצוואר , הוא קרע מעלי את הבגדים , והעביר את השפתיים שלו על כול סנטים בגוף שלי , הוא נשק לצוואר שלי לחזה לבתן לרגלים .. הוא אפילו הגיע לחלק הכי אינטימי שיש לי , בכול חלק שהוא נגע בי הוא הכריז בעלות , בכול פעם שנוגעים לי בגב בצוואר בבטן בכול פעם אני נזכרת במה שקרא , " אמרתי בלחש ועם כול מילה שיוצאת מהפה שלי קולי נחלש יותר ויותר , " אני לא יודעת כמה זמן ייקח לי להתגבר על זה , ואני לא רוצה שתרגיש מחויב לי , אני לא רוצה שתרגיש שאתה חייב להיות איתי עד שאני אתגבר על זה , אני לא רוצה שתהייה איתי בגלל שאתה חייב , כי אתה ממש לא חייב לי כלום , אנחנו רק התחלנו את הקשר שלנו , זה לא יהיה כול כך קשה להפסיק אותו עכשיו ." אמרתי והדמעות כבר פרצו מזמן ולא מפסיקות לרדת .
" אני רוצה שתחשוב על מה שאמרתי , אם אתה תהייה איתי אתה תצטרך לחקות ואני לא יודעת כמה זמן זה ייקח לי, להתגבר על זה , ואני יבין אם אתה לא יכול להיות איתי , אני פגוע נפשית וגופנית , אני יודעת להדחיק את זה טוב מאוד , אתה כבר הבנתה את זה ." אמרתי לו , פחדתי שהוא יגיד לי שהוא לא יכול להיות איתי ,אב ל גם לא רציתי שהוא יהיה איתי מתוך מחייבות , הוא הבין למה אני נסערת כול כך , פניו התרככו והוא פתח את הפה לענות אבל עצרתי אותו, " אל תענה לי עכשיו , אני רוצה שתחשוב על זה ואז תענה לי " בקשתי אספתי את שערי לקוקס חדש ורצתי הביתה , הדמעות זולגות לי על הלחיים , פתחתי את הדלת של הבית מהר נעמדתי במטבח , אמא ראתה אותי עזבה את הכול ובאה איתי לחדר לדבר.
" מה קרה למה את ככה ?" היא שאלה בדאגה, הסברתי לה מה אמרתי ליישי ולמה אמרתי לה את זה ," אני מפחדת שהוא יגיד לי שהוא לא יכול להיות איתי " הודאתי ,אמא חבקה אותי וליטפה את לי את הראש.
" לפי מה שאני ראיתי היום יותר מוקדם , אני יכולה להבטיח לך שהוא לא הולך להיפרד ממך "היא הרגיע אותי , " יותר מזה , אני אגיד לך מה ראיתי היום כדי שתביני, ברגע שאת רק התחלת לקבל את ההתקף הוא כבר היה לידך , כשהתמוטטת הוא כבר החזיק אותך הוא ידע שהולך לקראת לך משהוא כזה , גם אני וגם אבא דרגנו ולא ידענו מה לעשות , הוא היחיד שהבין מה את היית צריכה הוא חיבק אותך והרגיע אותך כמו שלא אני ולא אבא שלך הצלחנו אי פעם להרגיע, מה שראיתי היום היה אהבה ודאגה , את היית רגוע ושלבה בין הידיים שלו , אני לא יכולה להאמין שהיא נשאר איתך רק בגלל שהוא מרגיש שהוא חייב "היא אמרה , איך שהיא סיימה להגיד את זה הדלת נפתחה במהירות , נבהלתי אבל כשראיתי את יישי עומד בפתח נרגעתי , " אני לא רוצה לחשוב על זה " הוא הכריז מתעלם מזה שאמא שלי בחדר ," אני רוצה להיות איתך לא בגלל שאני מרגיש חייב , אני רוצה אותך כי אני רואה בך משהוא יפה , משהוא טהור, ואני יודע את רוצה לשמור נגיע ואני מכבד אותך על זה , כשאני רואה אותך הלב שלי מתחיל לפעום ממש מהר , כשאני רואה אותך אני מאושר, כשאת חבוקה בין זרועותיי אני מרגיש רגוע , אני מרגיש מושלם , בכול פעם שאת נותנת לי את הנשיקות הקטנות האלה , הנשיקות החוששות האלה אני רוצה רק לחבק אותך ולהיות איתך תמיד, כשאני איתך אני מרגיש שלם בכול שנייה שאני לא יודע מה איתך אני נלחץ כול פעם שאני שומע את הקול שלך .. אני לא יודע איך להסביר לך את זה אבל אני מרגיש תחושה עליית אני רוצה להיות איתך תמיד כול הזמן כול שנייה אני רוצה לשמור ולהגן עליך , את אמרתי לי לפני כמה ימים שאת מרגישה שאת טובעת לי בעיניים, אני יכול להבטיח לך שגם אני טובע בשלך , ובכול פעם מחדש אני צריך לאסוף כמה שיותר כוח כדי להתנתק מהעיניים שלך , אני יכול להבית בך כול הלילה ולא להירדם…אני יכול לברבר לך עוד מלא , על כמה שאת מושלמת בשבילי עוד שעות אבל עוד מעט שבת ואני יודע שאת רוצה מאוד להתקלח לפני " הוא נשם נשימה עמוקה וסיים .
" אמרתי לך " אמא שלי אמרה ויצאה מהחדר משאירה אותנו לבד .
" אריאל , אני חושב שאני נפלתי ברשת שלך ונתפסתי בה חזק, אני לא רוצה להשתחרר מהרשת שלך טוב לי איתך ." הוא אמר .
"אבל זה לא הגיוני, אנחנו נפגשנו רק לפני כמה ימים , איך זה הגיוני שאנחנו מרגישים ככה כול כך מהר?!" שאלתי.
"את זה אני לא יודע , אבל מה שאני כן יודע ,אריאל, שאני אוהב אותך , וזה לא מעניין אותי שזה קרה כול כך מהר , מהרגע הראשון שהופעת לי בחלום ידעתי שאיתך אני יהיה ושאותך אני חייב לחפש" הוא המשיך להסביר לי .
אני מפחדת שאנחנו נופלים מהר מידי, זה קרה כול כך מהר ,אני לא מבינה איך זה הגיוני איך דבר כזה יכול לקראת , איך אני התאהבתי בך כול כך מהר !, אני לא רוצה שזה יעלם מהר כמו שזה התחיל. " אמרתי בכנות .
"גם אני לא רוצה שזה יגמר לא משנה מה יקרה , אני רוצה להיות איתך תמיד !!" הוא אמר .
נכנעתי , לא היה לי מה להגיד עוד שנינו מפחדים מהמהירות שזה התחיל , ושנינו נפתור את זה .
" עכשיו צריך לפתור דבר אחד" הוא אמר לפתע , " מה " שאלתי מבולבלת , " אנחנו צריכים למצוא מקום שהוא לא נגע בך !" הוא אמר ברצינות .
" האוזן" , הצעתי , וחייכתי חיוך עייף .
" אוקי , אז מעכשיו האוזן שלך היא בבעלותי " קבע וסם את שני ידיו על אוזני .
נתתי לו נשיקה על האף .
" אוך איך שאת משגעת אותי ", הוא אמר .


תגובות (2)

איזה חמודדדדדדדד…..
תשאירי אותם ביחד!!!

20/05/2015 20:55

תמשיכי!

21/05/2015 03:09
19 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך