Nataliyad
לילה טוב לכולם אשמח לתגובות ....לא אני רצינית ..זה יהיה יותר נחמד אם יהיה יותר תגובות ... אוהבת את כולכם XOXOX.

חלום שהוביל למציאות פרק 17 .

Nataliyad 25/05/2015 956 צפיות תגובה אחת
לילה טוב לכולם אשמח לתגובות ....לא אני רצינית ..זה יהיה יותר נחמד אם יהיה יותר תגובות ... אוהבת את כולכם XOXOX.

"את לא צריכה להגיד דברים כאלה " הוא אמר " תלכי לשון נראה אם החום ירד לך" .
עצמתי עיניים ונרדמתי .

התעוררתי בבהלה מעוד חלום נורא , הרגשתי קיא עומד לי בגרון קפצתי מהמיטה ורצתי לשירותים , הם היו קצת רחוקים כי לא היה לי שירותים פרטיים בחדר אז לקח לי קצת זמן ועשיתי מלא רעש, ברגע שהגעתי לשירותים הקאתי את הנשמה , בעתתי את הדלת שתיסגר , דפיקות נשמעו בדלת לא הייתי צריכה לנחש מי זה , הייתי בטוחה שזה יישי , הוא נרדם על המיטה שלי כשראשו היה על צד גופי , אני בטוחה שזה לא היה לו נוח .
"אריאל , אפשר להיכנס?" הוא שאל מודאג, ניסיתי להגיד לו שלא יכנס אבל גל נוסף של קיא פרץ החוצה, " אריאל" הוא קרה שוב.
" לא !" זה הדבר היחיד שהצלחתי להגיד, לא רציתי שיראה אותי ככה , אחרי שרוקנתי את כול הכבה שלי , נשכבתי מותשת על הרצפה , הרצפה הקרה קררה לי את הלחי הרותחת שלי , נשארתי שם כמה דקות נוספות .
" אריאל .." יישי קרה שוב, לא היה לי כוח אפילו לענות לו הוזזתי את הרגל מהדלת כדי שיוכל לפתוח , ונשארתי על הרצפה מנסה לקרר את עצמי .
" אריאל אני נכנס.." הוא אמר בהחלטיות ופתח את הדלת כשראה אותי שרוע על הרצפה , הוא התכופף אלי מודאג , לא היה לי כוח להגיד לו שאני בסדר רק אין לי כוח להתרומם , הוא התיישב לידי , וערסל את חלק גופי העליון פני היו קרובות מאוד לשרירי הבטן שלו , נתתי לעצמי להתמכר לריח של הגוף שלו .
כנראה שנרדמתי , כי התעוררתי מעוד גל של קיא, היינו עדין בשירותים על הרצפה יישי נרדם עם הראש שעון קדימה , ואיך שפתחתי את העיניים ראיתי את הפרצוף שלו , הוא היה כול כך שליו .
אבל הייתי צריכה לקום מהר לשירותים ולהקיא אז לא היה לי זמן להתבונן בו , הוא התעורר בבהלה וכשראה שאני מקיא שוב הוא החזיק לי את שיער ושפשף לי את הגב מלמעלה למטה .כשסיימתי כבר הרגשתי יותר טוב , יכולתי לעמוד אז קמתי לצחצח שיניים , יישי עדיין נשאר על הרצפה , התיישבתי לידו , " זה הולך להיות לילה ארוך " אמרתי עייפה , " זה בסדר את צריכה לשחרר את הכול , אם לא בדיבורים , אז ככה," יישי אמר וערסל אותי כמו מקודם.
נרדמתי והתעוררתי להקיא שוב כמה פעמים נוספות במהלך הלילה , בבוקר , אמא נכנסה לשירותים ונדהמה לראות אותנו ככה על הרצפה.
" אהה אמא" אמרתי כשהתעוררתי , " אני לא מרגישה טוב אני הקאתי כול הלילה " התלוננתי .
" ואיך את מרגישה עכשיו?" מבטה של אמא התרכך , " את חושבת שאת יכולה לקום לספה?" הוא שאלה .

" אני אעזור לה ללכת לספה" יישי הציע .
"אוקי אז אני אביא לה את הקרית והסמיכה" אמא אמרה והלכה לחדר שלי .
ישישי עזר לי ללכת לספה שכבתי על הספה ואמא הביא לי כרית וסמיכה התכרבלתי בהם , זה לא היה כיף כמו להתכרבל על יישי , אבל אין מה לעשות .
אבא דידה לסלון עם עיניים חצי עצומות , הוא באה להשתטח על הספה וכשראה את כולנו הוא נעצר." מה קורה פה ? , מה עושים משיבת פיג'מות בלעדי?" הוא שאל מופתע בגלל שכולנו ערים .
"ואתה "הוא פנה אל יישי ," תתארגן עוד חצי שעה הולכים לבית כנסת " .
" אריאל הקיאה כול הלילה, " אמא אמרה לו והפסיקה את הקשקשים על מה צריך לעשות ומתי..
" למה מה קרה ? " הוא שאל מופתע והתקרב אלי ," איך את מרגישה מאמי שלי ?" שאל.
" אני בסדר , אני צריכה לשון " אמרתי וכיסיתי את הראש בסמיכה , " אולי כדאי אמת להניח לה לשון?" שמעתי את יישי מציעה .
" נכון" אמא אמרה ומשכה את כולם לצד.
שמעתי קולות של התארגנות , וסגירת דלת , אחריה היה שקט , אמא רק התיישבה לידי עם ספר ביד אחת, וביד השנייה ספל קפה מהביל , ועם אפה משכפי קריאה .
" איזה זקנה אמא שלי" צחקתי עליה חבויה עד חצי הפנים מאחורי הסמיכה .
מרוב שהיא הייתה שקוע בספר היא רק חיכה חיוך צדדי ושקעה בספר שוב.
הנחתי את ראשי על הקרית והלכתי לשון .

"אריאל.." שמעתי את אמא מעירה אותי, " את רוצה לקום לאכול ?" היא שאלה .
לא הייתי צריכה לטרוח לענות לה הבטן שלי ענתה לה יופי , היא צחקה כששמע את הבטן שלי מקרקרת .
התעטפתי בסמיכה שלי והתיישבתי בשולחן לאכול .
אחרי האוכל התיישבנו כולנו בספות אני התכרבלתי על יישי, זה לא היה נראה כאילו זה מפריע לאמא או אבא , וזה ממש הפתיע אותי , הם בדרך כלל עושים תשאולים ממש מעצבנים לכול מי שאי מבאה הביתה , ועכשיו , הם מדברים עם יישי כאילו הם מכירים אותו כבר חצי שנה לאו שבוע וחצי.
הם צחקו ונהנו ביחד , חיוך עלה על פני כשראיתי את יונתן מתחבר ליישי , " מה את צוחקת לך שם ?" אבא שאל והפנה את כול תשומת הלב אלי, פדיחות חשבתי לעצמי וכיסיתי מהר את הפנים עם הסמיכה .
" מה יש לך ?" יישי שאל והוריד לי את הסמיכה וצוחק בייחד עם כולם .
יופי עכשיו כולם צוחקים עלי, ממש נעלבתי , עשיתי להם פרצוף נעלב כמה שיכולתי ,וקמתי לרוח למיטה, יישי תפס את היד שלי ולא שיחרר, " את לא תברחי ככה , מה היה כול כך מצחיק?" יישי שאל .
" אתה בטוח שאתה רוצה לדעת ?" שאלתי , "אני מנסה לחסוך לך פדיחות ". הוספתי.
" כן אני בטוח ", הוא אמר בטוח בעצמו, אבל אני ראיתי את החוסר ביטחו בעיניים שלו .
חייכתי חיוך ממזרי ופניתי לאבא .
" אבא למה אתם לא שואלים אותו שאלות מביכות ומעצבנות כמו ששאלתם את החבר הקודם שלי ?, אתם כול הזמן חוקרים את מי שאני מביא הביתה ואותו לא, וחוץ מזה אתם לא מגבילים אותי עכשיו כמו שהגבלתם אותי עם החבר שהיה לי," אמרתי דורשת תשובות , ומתחננת ביני לבין עצמי שהם יעשו ליישי את הפדיחות של החיים שלו .
אמא פנתה אל יישי בסדרת שאלות .
" אתה מעשן ?" היא שאלה .
" לא! " הוא ענה
"סמים ?" ,
" לא! " .
"אלכוהול".
"לא! ".
"עושים סקס?"
" לא! "
אתה תפגע בה ?
"לא !"
"אתה תרביץ לה?"
"לא! מה זאת השאלה הזאת "
אמא פתחה את הפה להגיד עוד משהוא ולא היה לה מה להגיד אז אבא לקח פיקוד .
"אתה יודע שאנחנו דתיים אתה אומנם הולך לבית כנסת איתי אבל אני לא מאמין שאתה תלך כול פעם לבית כנסת ושתשים כיפה , ותהפוך לדתי רק בשבילה " הוא אמר מצפה לתשובה , ראו עליו שהוא חיכה לשאול את השאלה הזאת .
" בשבילה , אני מוכן לעשות הכול , גם לגדל פאות אם צריך "הוא אמר .
" נראה לך ! אם תגדל פאות אני מעיפה אותך מכול המדרגות שיש לי בבית הזה ", אמרתי.
"אבל אין לך בבית מדרגות " הוא אמר מבולבל.
" זאת הפואנטה " אמרתי מסתכלת עליו במבט של מה לא הבנתה לבד…
"עכשיו את מבינה למה לא מפריע לנו היחסים שלך ושל יישי?!" אמא אמרה .
" יישי כבר נכנס למשפחה " אבא הוסיף .
הייתי מאושרת , אמא ואבא כבלו את יישי ,לא כמו את החבר הקודם שלי ,הזבל שזרק אותי, והם צדקו כשלא קבלו אותו .
אבל עכשיו , יש לי את יישי החבר המושלם ,אמא ואבא ניסו לעשות לו פדיחות , אבל הוא יצא מזה כמו גדול , חוץ מהשנייה שאמא שאלה אותו אם עשינו סקס שאז הוא נהיה אדום.
"ואמא מה נראה לך שאני יעשה סקס עם מישהו שפגשתי לפני שבועיים ?" שאלתי כשנזכרתי בזה , " מה ככה למדת אותי?" .
" אני יודעת הקשר שלכם נהיה כול כך רציני, ממש כאילו אתם בייחד כבר חצי שנה , אם זה קרה כול כך מהר אז למה שאני לא אחשוב שכבר עשית סקס?!" היא אמרה מתגוננת .
הייתי בשוק מאמא , ככה היא חושבת עלי?! .
אבא ואמא ויישי , ממש כולם צחקו עלי .
יופי , עכשיו כולם עושים עלי אמבוש , ומריצים עלי צחוקים .


תגובות (1)

תמשיכי מושלמת!!!

25/05/2015 19:58
13 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך