Nataliyad
אני לא מאמינה יצא לי דיי ארוך , תהנו .. XOXO

חלום שהוביל למציאות פרק 18 .

Nataliyad 26/05/2015 845 צפיות תגובה אחת
אני לא מאמינה יצא לי דיי ארוך , תהנו .. XOXO

אחרי שאבא עשה הבדלה כולם רצו לטלפונים , אמא ישר עשתה כמה טלפונים שפספסה בגלל השבת, אבא גם שקע בטלפונים , הוא דיבר בנוקשות , כנראה משהוא לא מסתדר לו בעבודה , יוני כמו תמיד חוזר לשקוע באייפוד שלו , יישי חזר לבית שלו ואני נשארתי לבד, ישבתי בספה בודדה וגלמודה , מסתכלת על כולם מנהלים שיחות חשובות ולי אין מה לעשות , עור כנראה באיזה מסיבה , נוי בטוח עם מתן , אז היא לא מתקשרת .
החלטתי ללכת ליישי , אמרתי לאמא שאני הולכת ורצתי לבית שלו , לא טרחתי לדפוק בדלת , ואני מצטערת שלו עשיתי את זה… או שלא ?! , יישי עמד באמצע הסלון בדרכו לחדר .מגבת רחצה כרוכה סביב פלג גופו התחתון , הוא נבהל נתקע עם הרגל בספה התחיל לקפץ ואחז במגבת שלא תיפול לו.
חנקתי צחקוק , " זה לא מצחיק " הוא אמר אוחז בזרת שלו .ומתיישב על הספה.
" האמת כן , זה כן מצחיק" אמרתי עם חיוך דבילי על הפנים , יישי נכנע וחייך גם , " מה קרה ?" הוא שאל כשהתיישבתי לידו .
"סתם כולם עם הטלפונים ואין לי מה לעשות.." אמרתי כבדרך אגב .
" אהה" הוא אמר , " טוב נראה לי שאני הולך להתלבש , ואז אני כולי שלך " הוא אמר והלך לחדר שלו .
" איך את מרגישה ?" הוא שאל מהחדר.
"יותר טוב" אמרתי .
" יופי " הוא אמר מתקדם אלי, הוא נשכב על הספה והניח את הראש על הברכיים שלי .
אחרי שהתאוששתי מההלם הקטן שהיה לי מהמהירות שהוא עשה את זה התחלתי לשחק לו בסער.
" כולם הפקירו אותך ?" הוא שאל בנימה מייללת ," כן " השבתי לו באותו נימה . " אוי מסכנה שלי, אל תדאגי אני פה ואני יהיה איתך ." הוא המשיך עם משחק המשונה ושנינו פרצנו בצחוק.
הטלפון שלו צלצל, " אתה לא מתכוון לענות ?" שאלתי .
" לא , אמרתי לך אני איתך עכשיו " הוא ענה .
" ואם זה חשוב?" שאלתי
" אז הם יתקשרו שוב" הוא ענה בפשטות ומתח את כתפיו. נתתי לו נשיקה קטנה הזווית הפה ," למה זה ?" הוא הסתובב על הגב והביט בי , " סתם כי אתה חמוד" אמרתי , הטלפון שלו צלצל בפעם השלישית , הוא נאנח והתרומם אליו ממלמל בדרך שאם זה לא חשוב הוא יהרוג מישהו.
כמה אירוני, חשבתי לעצמי, אני בורחת מבית שכולם בן מדברים בטלפונים ועכשיו הוא מדבר בטלפון.
" אלו " הוא ענה קצת עצבני , שמעתי מלמולים מהירים מהטלפון , הכתפיים של יישי התקשחו , הוא נעמד זקוף פתאום , הוא היה עם הגב אלי לכן לא יכולתי לראות את מה קרה אבל ניחשתי שזה לא טוב , הטלפון נפל לו מהידיים והוא קרס על הברכיים , רצתי אליו מהר, התיישבתי מולו אחזתי בפניו , דמעות זלגו במורד לחיו , היו עוד מלמולים מהטלפון הרמתי אותו " אלו " אמרתי , " מי זאת ?" האישה בטלפון שאלה באנגלית , " אהה.." התחלתי לגמגם " אני חברה של יישי " אמרתי לבסוף בעברית, " איפה יישי " היא שאלה מודאגת ודיברה בעברית , הקול שלה רעד והיא דיברה מהר, כנראה שמשהו קרה." הוא דיי התאבן פה " אמרתי , " טוב, אז תמסרי לו שאני יעדכן אותו בכול שעה.." היא אמרה מהר על סף בכי .
פניתי אל יישי מסתכלת עליו , הוא היה נראה כול כך אומלל , חבקתי אותו מהר , הוא קבר את ראשו בצווארי מחזיק בחולצה שלי ומתייפח .
" מה קרה ?" שאלתי אחרי שהוא נרגע קצת .
הוא הרים את מבטו מסתכל עלי , גל חדש של דמעות פרץ החוצה ," אחותי הקטנה עברה תאונת דרכים " הוא אמר חנוק מדמעות , חבקתי אותו חזק חזק , לא ידעתי מה להגיד במצב כזה , ואולי בכלל לא צריך להגיד משהוא.
נשארנו חבוקים לעוד כמה זמן עד שיישי התרומם לשבת בספה , הלכתי למטבח להביא לו מים והתיישבתי לידו, הוא שתה את הכול בשלוק אחד ,והניח את ראשו על הירך שלי מחבק לי את הרגלים , הרגשתי את הדמעות שלו נוזלות ומרטיבות את המכנס שלי , ליטפתי לו את הראש ,ושחקתי לו בשיער ,מנסה כמה שיותר להרגיע אותו , , החלטתי לבסוף לעבור לאוזן , ליטפתי לו את האוזן כמו שהוא עושה לי, כתפיו רעדו יותר אבל אחרי כמה דקות הרגשתי את הנשימות שלו הופכות לסדירות יותר, הטלפון שלו צלצל שוב , עניתי מהר לא רציתי שיישי יתעורר, " אלו" , עניתי . " היי , מי זאת ?" שמעתי קול של גבר מהטלפון " זאת חברה של יישי" עניתי.
" אהה … ואיפה יישי ?" הוא שאל , הוא היה יותר מאופק מהאישה שדיברה איתי מקודם .
" הוא נרדם " אמרתי קצת מבוישת , " נרדם ?!" הוא שאל בשוק , " כן הוא בכה מלא ונרדם , " אהה טוב תעירי אותו ותגידי לו שאחותו בסדר , היא יצאה מזה , היא רדומה ושיתקשר אלי מחר". הוא אמר מהר וניתק לי בפרצוף .
אוקי מלמלתי לחלל האוויר , " יישי .. יישי " ניסיתי להעיר אותו וליטפתי לו את הלחי ." אהה .. מה ?!" הוא שאל מבולבל .
" התקשרו אליך שוב והם אמרו שאחותך יצאה מזה והיא בסדר , היא נחה ומתאוששת " אמרתי עם חיוך מנחם על הפנים , נראה שהוקל לו הוא חיבק אותי מאושר , " אהה והוא רצה שתתקשר אליו מחר בבוקר." הוספתי .
הוא נאנח לקח את הטלפון וחייג למספר האחרון שהתקשרו ממנו .
" הוא אמר מחר, " אמרתי לו , " אם אבא שלי מבקש ממני שאני אחזור אליו , הוא רוצה שאני אתקשר אליו עכשיו , כמה שיותר מוקדם יותר טוב , " הוא אמר ובדיוק ענו לו .
יישי התרחק ממני ונכנס לחדר , שמעתי צעקות חזקות דרך הטלפון לפני שהוא הספיק להתרחק . נשארתי על הספה מחקה ליישי שיחזור אלי אחרי הסיחה, הסתכלתי על השעון כבר היה 12 מאוחר בשבילי , יש מחר לימודים .
אחרי כמה דקות ארוכות של צעקות משני הצדדים אני מבינה, הוא יצא מובס מהחדר וחזר לשכב עם הראש עלי , " מה קרה ?, שאלתי .
" סתם אבא שלי עושה מכול זבוב פיל " הוא ענה עצבני ועייף, לא הבנתי אותו אבל לא רציתי להיות קרצייה ,וכשהוא ראה שלא הבנתי אותו הוא הסביר ," אבא שלי עצבני שאני לא שם בשביל אחותי , הוא טוען שהיא צריכה אותי ואני לא שם , ואז אמרתי לו שגם את צריכה אותי והסברתי לו מה היה , הוא התעצבן יותר ואמר שזה לא מעניין אותו ושבשביל סטוץ אני לא צריך לנטוש את אחותי " הוא סיים והסתכל עלי , הייתי המומה ממה שאבא שלו חושב עלי , והמאמת קצת נעלבתי , " תקשיבי , אבא שלי הוא לא טיפוס רגיל , וגם לי לא חסר , בנויורק בנות נפלו לרגלי וזה עלה לי לראש," הוא התוודה " ואני לא גאה בזה " הבהיר לי " אבל נהניתי מהעניין מאוד כול חודש הייתי עם בחורה אחרת , ואבא שלי היה מאוד עצבני עלי , לא לקחתי אותו ברצינות וזה עוד יותר עצבן אותו , אפשר להגיד שהוא איבד תקווה כשזה מגיע אלי" הוא לקח נשימה עמוקה והמשיך " ניסיתי להסביר לו שהמצב לא אותו הדבר אבל הוא לא מקשיב לי , הוא כול כך מקובע" הוא אמר עצבני.
הייתי המומה , לא דמיינתי את זה על יישי , הוא אף פעם לא היה נראה לי בחור שמחליף בחורות כמו גרביים ,וזה ממש ערער לי את הביטחון שאין לי ממילה .
הוא חיקה לתגובה שלי , הוא התוודה על העבר המלוכלך שלו , לא ידעתי איך להגיב , הוא הבין את זה והוסיף מהר , " תקשיבי אני לא אותו בנאדם שהייתי , בת דודה שלי דברה איתי ומאוד התעצבנה עלי, היא לא דברה איתי במשך חודשיים בגלל זה , זה הזיז לי בגלל שזאת הבת דודה שאני הכי תופס ממנה , היא היחידה שמבינה אותי, הבטחתי לה שאני יפיק עם הסטוצים ושאני אמצא לי מישהי ואכיר לה אותה, ורק אז היא תסלח לי , " הוא הסביר.
נשמתי עמוק לא ידעתי מה לעשות , מצד אחד זה לא אמור להפריע לי כי הוא הפסיק עם זה , אבל זה ממש מערער אותי , מה אם הוא סתם משחק בי? , למרות שזה לא נראה לי הגיוני.
" אפשר לא לחשוב על זה עכשיו ?" שאלתי מנסה לשנות את הנושא ." אני ממש עייפה " התלוננתי .
" אוקי " יישי אמר , " אבל אני רוצה שתאמיני לי שאני באמת אוהב אותך ואני רוצה להיות איתך לא משנה מה יקרה .." הוא הוסיף .
הנהנתי בראשי לא יכולתי להוציא מילה מהפה .
" רוצה ללכת לישון ?" הוא שאל , אני רק הנהנתי בראשי והוא לקח אותי עד לדלת של הבית שלי .
נכנסתי לחדר שלי , מקום המפלט שלי לקחתי אוזניות שמתי לי שירים , לקחתי בד קנווס חדש וציירתי .
זה הדבר היחיד שיכל להרגיע אותי עכשיו רק ככה יכולתי לחשוב כמו שצריך .
ציירתי יער ונחל כחול יפה עובר בין העצים , הציור היה כול כך תמים וכול כך יפה , זה לא הרגיש לי נכון , לקחתי צבע אדום דם , וצבעתי את הנחל באדום , רק אז הייתי רגוע , רק אז יכולתי ללכת לשטוף ידיים וללכת לישון , התהפכתי במיטה , האור בחדר של יישי עדין היה דולק ראיתי אותו מביט בחלון מסתכל בי , גם הוא לא הצליח לשון , נאנחתי התעטפתי בסמיכה דקה הסתכלתי על יישי , הוא הבין את הרמז והתקדם לדלת , יצאתי מהבית סימסתי לאמא שאני אצל יישי שלא תדאג.
יישי פתח לי את הדלת ונכנסתי אליו , התקדמתי עד לחדר שלו , הוא עקב אחרי נותן לי להוביל , נשכבתי במיטה שלו מסמנת לו לשכב לידי , נצמדתי אליו הוא חיבק אותי " לא אכפת לי , אבל חסר לך אם אתה בוגד בי" מלמלתי לחזה החשוף שלו , הרגשתי את חיוכו כשהוא נשק ללחי שלי , וככה נרדמתי .

התעוררתי חבוקה בזרועות שלי יישי , הערתי אותו גם והלכתי לצחצח שיניים , הוא נכנס לי באמצע , כמו תמיד לא דופק, לקח את המברשת שיניים שלו וצחצח שיניים מסתכל עלי , ירקתי את המשחת שיניים שהיתה לי בפה , "מה " שאלתי אותו משועשעת , הוא לא הוריד את העיניים שלו ממני מהרגע שהוא נכנס, " סתם, את פשוט מאוד יפה בבוקר " , הוא אמר עם חיוך על הפנים ,כן בסדר, חשבתי לעצמי בזלזול שטפתי את הפה מהשאריות , " טוב אני הולכת להתארגן " אמרתי לו ויצאתי מהבית.
נכנסתי לבית שלי והתארגנתי מהר , הסתכלתי על החדר של יישי , הוא דיבר בטלפון והלך בחדר בחוסר נוחות , הוא הנהן עם הראש כול שניה בערך , הרגשתי שזה לא הולך להיות טוב , הלכתי למטבח מביאה לי משהוא קטן לאכול בדרך .
יישי דפק בדלת ונכנס מיד לא מחקה לתשובה , הוא חיפש אותי במבטו וכשראה אותי לבש הבעת פנים עצובה " אני צריך ללכת לאחותי …ואני לא יודע לכמה זמן אני אלך " אמר בעצב והפיל עלי את הפצצה הנוראית שידעתי שתגיע .


תגובות (1)

אני לא מאמינה שעשית את זה!!!!
את אשקרה מפרידה לי ביניהם? לאאאאאאאאאאאא……
לא ניראה לי שאריאל תעמוד בזה… פליז תמשיכי

26/05/2015 15:59
18 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך