Nataliyad
שבת שלום לכולם , תהנו ..XOXO .

חלום שהוביל למציאות פרק 20 .

Nataliyad 28/05/2015 875 צפיות תגובה אחת
שבת שלום לכולם , תהנו ..XOXO .

הפרק מוקדש לכותבת האהבה ,אני יודעת שתהני , ואת חייבת להמשיך את הסיפור שלך הוא מושלם !!

השעה הייתה כבר 10 כשהגענו לבית של יישי , " בואי אלי.." יישי הציע.
" אני צריכה פיג'מה .." אמרתי כד להיכנס הביתה לשנייה, הייתי חייבת להיות לבד לכמה דקות , " היה לי מאוד כיף " הוספתי בשקט, לפני שיצאתי מהרכב, הוא נשאר עוד כמה דקות ברכב, יצאתי ונכנסתי הביתה .
" איך היה ?" אמא שאלה אותי כשראתה שהגעתי, היא ישבה על הספה נשענת על אבא , קנאתי בה , לה יש בעל שלא הולך לשום מקום רחוק, ויישי שלי צריך ללכת עכשיו .. דמעות מילאו את עיניי , " אוי חמודה שלי .. בואי אלי " היא אמרה ברכות ופתחה את ידיה לחיבוק , חיבקתי אותה ובכיתי לה על הכתף , " חמודה שלי .." אבא התחיל " אל תדאגי אני נשאר פה את תיהיי איתי בכול הזמן שהוא לא יהיה פה , אני אשמור עליך " הוא ניסה להרגיע אותי .
" אבל לך יש את אמא .." אמרי בוכה .
" יודעת מה .. אני אתן לך את אבא לכול הזמן שאת צריכה אותו, כול פעם שאת מתגעגעת ליישי אני מסכימה לך לקחת לי את אבא" היא אמרה משעשעת אותי.
" אם אני רוצה את אבא אני יכולה לקחת לך אותו גם אם את לא מסכימה לי.." הזכרתי לה את מה שהיא כבר יודעת .
" אני הילדה הקטנה של אבא, ואני יכולה לעשות מה שאני רוצה " הוספתי מתלוצצת .
" כן רק לא להבריז מיום לימודים , כדי ליהנות עם חבר שלך לפני שהוא עוזב " היא עקצה אותי .
" היי, אין לי כוח להשלים את החומר…" התגוננתי.
" תגידי , אריאל , יישי לא מחכה לך? " אמא שאלה מנסה להעיף אותי מהבית כדי ליהנות עם אבא.
היא חזרה אל בין הידיים של אבא מרמזת לי שהיום היא רוצה ליהנות עם אבא לבד, ואני צריכה ללכת ליישי .
" אוקי אוקי ." אמרתי מה שאמא רוצה לשמוע, אבא שלא הבין מה נסגר אתנו הסתכל עלינו מבולבל , " פספסתי פה משהוא .. נכון ?" הוא שאל .
" עוד מעט תבין אל תדאג.." הרגעתי אותו, והלכתי להביא פיג'מה , עמדתי מול הארון בוחרת פיג'מה , יש לי משהוא עם פיג'מות , אני משקיע בהם יותר מהבגדים שלי , החלטתי לקחת פיג'מה שהמכנס והחולצה מחוברים ויש תיקתקים , ממש כמו של הילדים הקטנים , היא הייתה בצבע ורוד , התקלחתי מהר לבשתי אותה והלכתי ליישי.
" בייי" אמרתי כשהלכתי .
" תהני..:" אמא מסרה לי , " אני יודעת שאני אהנה " שמעתי אותה אומרת בשקט לא הייתי בטוחה אם היא רצתה שאני אשמע את זה או לא .
פתחתי את הבית של יישי , " הגעתי " הכרזתי. הוא יצא מהחדר מסתכל עלי לכמה שניות ומתפוצץ מצחוק.
" מה?!" שאלתי חוששת לא הבנתי מה מצחיק אותו, הוא התקדם אלי כרך את הזרועות שלו סביב מותני מצמיד אותי אליו " את לא מפסיקה להפתיע אותי " הוא אמר מרסן את הצחוק שלו .
" אני חייב לצלם את זה " הכריז, והוציא את הטלפון , הוא צילם תמונה רק שלי עם כול הגוף כדי שיראו את הפיג'מה , עשיתי פוזה חמודה , ואז עברנו להצטלם עוד כמה תמונות של סלפי ..
" שלח לי את כול התמונות" בקשתי כשהראה לי את איך הם יצאו, " את כולם ?, יש פה איזה 30 " הוא אמר מופתע , " כן את כולם אני רוצה לפתח אותם" אמרתי ושמתי את הראש שלי על הרגליים שלו .
" את מרטיבה אותי" , הוא אמר והזיז ממנו את השער הארוך שלי לספה , כמה שפחות יגע בו , הסתובבתי כדי להיות עם הפנים אליו , הסתכלנו אחד על השנייה כמה דקות , הוא אסף את חלק גופי העליון אל בין ידיו והעלה את הרגליים על הספה .
" את רוצה לעזור לי לארוז?" הוא שאל לוחש לי לאוזן ," לא , אם זה מה שימנע ממך ללכת …" אמרתי .
" זה לא ימנע ממני, " הוא אמר בשקט .
" טוב אז בוא" התרוממתי ומשכתי אותו אחרי לחדר שלו , " איפה המזוודה ? שאלתי .הוא הלך להביא מזבדה וחזר עם שנים אחת קטנה ואחת גדולה , הוא נתן לי לבחור אחת מהם בחרתי את הגדולה , ארזתי לו כמה בגדים ישנים ואת כול החדשים שקנינו לו , שמתי לו גם את כול מוצרי ההיגיינה שיש לו , עד כמה שיש לו .
" אני אלופה באריזות " הכרזתי והסתכלתי מרוצה על עבודתי , " כן " הוא הסכים איתי , אני מקווה שבעתיד לא תשתמשי ביכולת המרשימה הזאת ותעזבי אותי" אתר בצחוק .
" בנתיים אתה הוא זה שמשתמש ביכולת המדהימה הזאת " הזכרתי לו .
" כן נכון , " הוא אמר מאוכזב.
" טוב תקשיב אני לא רוצה להעביר את הזמן שיש לנו בדיכי .." אמרתי והתיישבתי על המיטה לידו.
" טוב פינוקי שלי ", הוא אמר וחיבק אותי ," אני לא יכול את כול כך חמודה עם הדבר הזה " הוא אמר צוחק ," טוב שים פיג'מה " אמרתי לו .
" אין לי פיג'מה חמודה כזאת " אמר והצביע על הפיג'מה שלי.
" אז תדאג לקנות !" אמרתי ושמתי את הראש שלי על החזה שלו .
הטלפון שלי צילצל ,'נוי שלי ..' היה רשום על הצג .
"הלו.." אמרתי .
" היי אריאל מתי יישי צריך לעלות לטיסה ? " היא שאלה מהר שוב מגיע ישר לעיקר בלי סיבובים מיותרים .
" בשלוש לפנות בוקר" אמרתי , יישי הסתכל עלי במבט שואל , שמתי אותה על רמקול ,
" את על רמקול " אמרתי .
" עם מי את ?" היא שאלה .
" ניחוש אחד" השבתי לה .
" יישי , איך לא ?!" היא אמר מתלוצצת .
" יפה לך .." יישי אמר לה .
טוב תקשיבו , כולנו פה אצלי בבית אנחנו באים אתכם לסדה התעופה" היא אמר ומתן ועומר הזדהו בטלפון .
" היי " אמרנו אני ויישי ביחד.
" טוב אנחנו הולכים לשון את הכמה שעות שנישאר .. היא אמרה ונפרדה לשלום .
" רעיון טוב " אמרתי לה וניתקתי .
" מה את אומרת על ללכת לשון ?" יישי שאל אותי מלטף לי את הבטן , החזקתי לו את הייד , לא מלטפים לי את הבטן , הכרזתי , הוא הסתכל עלי במבט שואל " מה בגלל פני צלקת ?" הוא שאל ,
" פני מה ?" שאלתי צוחקת .
" פני צלקת , מעכשיו אני קורה לו פני צלקת , מה.. זה ממש מתאים לו ." הוא אמר בהתגוננות .
" טוב .. אם אתה אומר " אמרתי ונשכבתי במיטה על הצד מתכרבלת עם עצמי, יישי נשכב גם התקרב אלי וחיבק אותי מאחורה , ידו נחה על הבטן שלי " זה בסדר ?" שאל בקול רך.
" כן " אמרתי אחרי כמה שניות כדי למתוח אותו קצת , הוא התמקם יותר בנוחות, הוא חבק אותי מאחורה שמתי את הראש שלי צמוד לחזה שלו הוא נשק לי בצוואר , זה היה נעים וחמים , לא כמו מתי 'שפני צלקת ' עשה את זה , אז זה היה מגעיל ולא כיף בכלל , נרגמתי חבוקה בזרועות של יישי , לילה אחרון לפני שהוא הולך .

השעון מעורר של יישי צלצל התעוררתי , והוא עדין ישן הסתובבתי אליו , הוא היה כול כך שליו נשקתי לו בחזה והתרוממתי קצת במיטה ליטפתי לו את הגבות את הלחיים את הזיפים את קו הלסת שלו ולבסוף העברתי את האגודל שלי על השפתיים שלו , הוא נשך לי את האגודל ופתח עיניים בבת אחת פלטתי צעקה קטנה של בהלה ומשכתי מיד את היד שלי , הוא צחק וחיבק אותי יותר , נמחצתי כנגד החזה שלו .
" אתה תאחר בסוף ." אמרתי לו .
" לא אכפת לי " הוא אמר וחיבק ואתי חזק יותר.
" אם תמשיך ככה לא יהיה לך למה להישאר" אמרתי " אתה חונק אותי " .
הוא שחרר אותי וצחק , טוב יאללה להתארגן , הוא אמר ונתן לי פליק בתחת " חצוף " אמרתי ונתתי לו בוקס בחזה .
הוא צחק והתרומם למקלחת , החלטתי לעשות לו טריק , התקדמתי נחושה לדלת של המקלחת ופתחתי אותה בתנופה , יישי נבהל הוא היה מאמצע להוריד את התחתון שלו , "אופס.. פלטתי והסתובבתי מהר מכסה את העיניים " . הוא צחק " מה יש לך ?" שאל לא מבין למה אני לא דופקת כמו תמיד.
" אוף , אתה תמיד עושה לי את זה , רציתי להחזיר לך " התלוננתי .
" טוב עכשיו את יכולה להסתכל ", הוא אמר הסתובבתי לאט מציצה בין האצבעות , הוא התקדם אלי צוחק , רק עם מכנס , יש לציין והוריד לי את יד מהעיניים .
" זה לא מצחיק " אמרתי וצחצחתי שיניים .

כשסיימנו להתארגן נכנסנו לאוטו מפחדים שהוא יאחר את הטיסה , נפגשנו שם עם כולם " היי " נוי אמרה וחבקה אותי , " הטיסה שלך יוצאת עוד 10 דקות , אני חושב שכדאי לך ללכת מהר " מתן אמר, יישי חיבק את כולם ונפרד מהם , הוא הסתובב אלי , שחקתי עם האצבעות שלי בהיסח דעת ," לא.." מלמלתי , " אוף אל תלך " , לא הייתי מוכנה להיפרד עדין לא .
ברקע נשמע קול של דיילת , כול הטסים בטיסה לניו-יורק נא לעלות למטוס .
" אני מצטער" הוא אמר וחיבק אותי ." את יודעת שאני חייב ללכת , אני אדבר איתך כול יום ונעשה שיחות בסקיפ ככה נוכל לראות אחד את השני " הוא אמר מלטף לי את השיער בעוד אני קוברת את ראשי בחזה שלו .
" אני אוהב אותך , תזכרי את זה תמיד" הוא לחש לי אוזן .
" גם אני אוהבת אותך , תזכור את זה " מלמלתי , הוא נתן לי נשיקה בראש , החזיק לי את הסנטר הרים לי אותו , עליתי על קצות אצבעותיי , הוא נתן לי נשיקה עדינה שהפכה לנשיקה סוערת יותר הלשונות שלנו התמזגו ביחד כול אחד חוקר את הפה של השני , לבסוף הוא התנתק ממני בלי חשק הסתכל לי בעיניים ראיתי לו בעיניים שהוא עצוב ושקשה לו בדיוק כמו שקשה לי , אני לא יכולה לעשות לו את זה אני רק מכאיבה לו יותר , " ביי" מלמלתי .
הוא נתן לי עוד נשיקה חטופה על השפתיים חיבק חיבוק אחרון , ורץ לשער .

הבטתי בו מתרחק, נוי חבקה אותי מהצד וסמה את הסנטר שלה על הכתף שלי , דמעות הציפו את עיניי כשהוא נעלם קרסתי על הרצפה , מרגישה את הריקנות משתלטת על החזה שלי , חור שחור נפער של , זה כאב כול כך .
ישבתי שם בוכה נוי מחבקת אותי , נשימותיי נעשו כבדות יותר , מהירות יותר, כבר הכרתי את ההרגשה הזאת , אני חוטפת התקף חרדה , ויישי לא פה כדי להרגיע אותי שמעתי במעומעם את כולם נלחצים כשהמצב התחיל להחמיר ניסיתי להירגע לנשום עמוק כמו שיישי למד אותי , לא הצלחתי ,נהייה לי נקודות שחורות בעיניים אחיזתי ברצפה התרופפה והתעלפתי .


תגובות (1)

תמשיכיייייי!!!!!!!!

28/05/2015 19:37
18 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך