Nataliyad
לילה טוב , תהנו .

חלום שהוביל למציאות פרק 24 .

Nataliyad 03/06/2015 810 צפיות תגובה אחת
לילה טוב , תהנו .

התעוררתי לבדי בסדינים , התיישבתי במיטה משפשפת את העיניים , לא היה זכר ליישי במיטה , "אז זה היה חלום " מלמלתי לעצמי
קמתי מהמיטה והלכתי לצחצח שיניים , אמא נכנסה לי באמצע, " למה כולם נכנסים לי באמצע ?" מלמלתי עם המברשת שיניים בפה ,
" מה ?" היא שאל לא מבינה , ירקתי את המשחה " לא משנה " אמרתי ושתפתי את הפה.
סיימתי להתארגן אבל נשארו לי עוד 10 דקות עד שאני צריכה ללכת ,אז לקחתי את התיק ויצאתי לסופי , דילגתי מעל הגדר הקטנה שמפרידה בין הבית שלי לבית של יישי ונחתי ישר בחצר האחורית , סופי התחילה לנבוח אבל כשראתה שזאת אני נרגעה , התכופפתי אליה וליטפתי את הפרווה הנעימה שלה , היא נצמדה לרגלים שלי נהנית מהליטופים .
שני זרועות חזקות נכרכו סביב בטני , נבהלתי ופעלתי מהר, תקעתי את המרפק שלי בצלעות של מי שתפס אותי ודרכתי לו על הרגל חזק וברחתי עם הגב אליו , " אייי" צעק קול שדומה ממש לקול של יישי . רגע קול כמו של יישי ?,נעצרתי והסתובבתי מהר, " יישי " קראתי מופתעת כשראיתי שזה הוא.
" כן ,איזה כבלת פנים חמה.. למה זה מגיע לי?" הוא שאל בסרקסטיות מקפץ על רגל אחת ומחזיק את הצלעות בייחד,
" אויי, יישי " אמרתי מצטערת והתקדמתי אליו לא יודעת איך לעזור לו " אני לא ידעתי שזה אתה… אני ממש מצטערת " מלמלתי , "אוף למה אתה באה אלי מאחורה , אף פעם לא באים אלי מאחורה ." הזהרתי אותו .
"מי חשבת שאני ?! , את הרי יודעת שחזרתי , אז מי זה יהיה חוץ ממני ?" הוא שאל שפוף מעט .
רגע אתה פה, זה אומר שאתמול לא היה חלום !" אמרתי מאושרת .
" אבל אמרתי לך שזה לא חלום " הוא ענה לי לא מבין מה נסגר איתי .
" כן אבל לא הייתה כשהתעוררתי ולא ראיתי אותך בבית או בשום מקום ,אז הסקתי מזה שהכול היה חלום , אתה יודע זה היה בלילה ישנתי או חצי ישנתי זה לא משנה אבל הייתי בטוחה שאני חולמת , עוד רק דיברתי איתך אתמול על זה שאתה עוד מנסה לשכנע את אבא שלך , מה חשבת שאני לא אחשוב שזה היה חלום ?" שאלתי מעט עצבנית על זה שהוא לא מבין אותי," אתה נעלמת לי "
" לא נעלמתי , חזרתי הביתה להתארגן ולפרוק את המזוודה , לארגן את החדר של אחותי כמו שצריך…" הוא התחיל להסביר, " רגע עצרתי אותו, אחותך ?" שאלתי לא מבינה .
" כן אבא שלי הסכים שאני אחזור רק אם כולם חוזרים עד שאושר תרגיש טוב יותר, ואם אושר תרצה להישאר איתי היא תישאר, זה היה התנאי של אבא שלי כשהוא התווכח עם דוד שלי , דוד שלי הסכים שהם יטפלו באושר אם יהיה בעיה , אז בנתיים כולנו חזרנו , אין לי מוסג לכמה זמן אבא שלי ואמא שלי יישארו , אבל בנתיים הם פה ".
" מה פה…פה עכשיו?" שאלתי חוששת .
" כן " הוא אמר לא נותן לזה כול כך הרבה חשיבות .
" אני הולכת " הכרזתי והתקדמתי לחומה מהר.
" " לא אלן ?" הוא שאל ותפס לי מהר את היד שלו אברח לו.
" ההורים שלך פה, והם די שונאים אותי, ולחץ מזה , אני מאחרת לבית ספר.." אמרתי מנסה להשתחרר.
"יעבור להם , את לא צריכה לדלג מעל החומה , וחוץ מזה , אני מסיע אותך לבית ספר!" אמר מושך אותי אחריו לתוך הבית.
נכנסנו לבית נעצרנו מול ההורים שלו , אבא שלו דיבר בטלפון צועק על מישהו כשהוא ראה אותי הוא נעצר התבונן בי לכמה שניות והמשיך לצעוק, הוא היה נראה מפחיד ,ברחתי אל מאחורי יישי , ואמא שלו הציצה מהמטבח .
" זאת אריאל .." יישי הציג אותי, אבא שלו הסתכל עליו עצבני והסתובב לא מעניין אותו מי אני , אמא שלו הסתכלה עלי אמרה שלום קצר ונכנסה למטבח.
" ממש מחמם את הלב" הוא מלמל יותר לעצמו מאשר אליהם נכנס לחדר לקח את התיק שלו וסחב אותי אחריו לאוטו.
הוא סגר אחריו את הדלת של הרכב התניע אותו ויצא מהחנייה מהר, " יישי תאט את הרכב " בקשתי ממנו ,הוא לא האט ורק הגביר את המהירות .
" יישי .." צעקתי עליו .
" מה ?" הוא צעק גם .
" תאט את הרכב או שאני קופצת." הזהרתי אותו, הוא לא הקשיב לי והמשיך לנהוג מהר הורדתי את החגורה ובאתי לפתוח את הדלת , הוא נבהל ולחץ על הברקס חזק עפתי קדימה ניסיתי לבלום את עצמי , שמתי את הידיים שלי מקדימה אבל עפתי מהר מידי והיד הסתבכה לי ודפקתי את הראש בשורש כף היד, " איי" מלמלתי מחזיקה את שורש כף היד שלי חזק , " משוגעת , " יישי התפרץ עלי .
" אני משוגעת ? אתה נסעת על מאה ומותר לך רק חמישים " התעצבנתי עליו. הוא שתק מבין שהוא אחראי למה שקרה . " את בסדר ?" הוא שאל מודאג.
" כן אני בסדר זה לא כזה כואב" שיקרתי , " טוב תמשיך לזוז, צריך להגיע היום לבית ספר" זירזתי אותו לפעול , הוא המשיך בנסיעה ואני שמתי מהר חגורה .

רצנו מהר לכיתה כדי לא לאחר ראינו את המורה מרחוק היא הסתובבה כדי לראות מי רץ כשהיא ראתה אותנו היא האטה ופנתה ליישי , , אתה לא הייתה פה מלא זמן.." היא אמרה
" כן הייתי צריך ללכת לאחותי בניו-יורק , היא עברה תאונת דרכים .
" אוי היא בסדר." היא שאלה מודאגת לשלומה , " כן היא בסדר עכשיו היא פה האמת " יישי אמר .
, אני שמחה שהיא בסדר " היא אמרה חיכה חיוך פלרטטני , ונכנסה לכיתה , יישי נעצר ואני אחריו ," זה היה מה שאני חושב שזה ?, הוא שאל מביט במורה בשוק.." אני לא מאמינה , היא הרגע התחילה איתך .." פלטתי המומה ממה שהיה הרגע , " נחמד לדעת שאני כובש אפילו את המורות .." היא צחק.
" זה לא מצחיק " אמרתי מנסה להסתיר את זה שזה דווקא כן .
התיישבנו אחד ליד השני בכיתה המורה לא הפסיקה לשלוח מבטים ליישי, " למה היא ממשיכה לנעוץ מבטים מה נסגר איתה?" יישי שאל , " זה ממש מוזר , יש לנו מורה פדופילית " הוא לחש לי .
" כן ממש " אמרתי ,חיפשתי את נוי בעיניים וכשראיתי אותה הצבעתי לה על הטלפון שלי , וסימסתי לה הודעה." קלטי איך המורה מסתכלת על יישי " ושלחתי .
היא הסתכלה על ההודעה ואז עלי במבט שלי מה נסגר איתך לעזאזל , דרבנתי אותה להסתכל על המורה , היא הסתכלה ובדיוק המורה שלחה ליישי עוד מבט , יישי קלט את זה והניח את הראש על השולחן , נוי סימסה לי ."או מי גאד אני לא מאמינה .. היא פדופילית , בת כמה היא בכלל ???" , הסתכלתי עליה היא צחקה מעט וסיפרה למתן ועומר שישבו מאחוריה .
"נראה לי היא בת 26 ,היא די צעירה בגלל זה היא ככה , חח" שלחתי .
היא הסתכלה על ההודעה והצלצול צלצל , יישי התרומם מהר ויצא החוצה , המורה קראה לו אבל הוא התעלם ממנה , נוי התקרבה אלי " נואשת " היא לחשה לי , חנקתי צחקוק ומשכתי אותה החוצה מחפשת את יישי.
" נו איך זה היה לראות את יישי באמצע הלילה?, נוי שאלה אותי מרימה את הגבות שלה,
" מפתיע" סיכמתי במילה אחת .
מאחד עד עשר , עד כמה היית מאושרת ?, היא שאלה .
" עשרים " אמרתי אחרי חשיבה קצרה , " אני קפצתי עליו ונישקתי לו את הפנים , זה היה כול כך כיף לראות אותו , לא משנה שהוא נעלם בבוקר וחשבתי שהכול היה חלום .." ספרתי לה ,
" נעלם בבוקר?" היא קטעה אותי .
" כן הוא היה צריך לעשות כמה דברים , הסברתי " את לא מבינה כול המשפחה שלו חזרה ." ספרתי לה בלחץ .
" נו וו.." היא שאלה לא מבינה מה נסגר .
" ההורים שלו שונאים אותי" אמרתי לחוצה .
" מה ?" היא שאלה לא מבינה , " איך הם מכירים אותך בכלל " הוסיפה.
"הם לא ." אמרתי .
" מה , אז למה הם שונאים אותך?" היא שאלה לא מבינה .
" אני לא יודעת אמרתי לה בדיכאון, " ידעתי שהכול מושלם מידי בנינו כדי להיות אמיתי ", אמרתי מתוסכלת .
" אל תדאגי הם יכירו אותך והם יתאהבו בך גם." היא ניסתה להרגיע אותי .
אריאל , הקול שאני יזהה בכול מקום קרה לי , הסתובבתי וראיתי את יישי מתקרב אלי חיוך עלה על פני , " את באה לשיעור ספורט? " הוא שאל ?,
" כן בטח ," המרתי.
" יופי " הוא אמר משלב את הידיים שלנו ." גנבתי אותה" אמר לנוי ומשך אותי אחריו לשיעור .
" היי גם אני הולכת לשם " היא קראה אחרינו , הסתובבתי אליה ועיתי פרצוף מצטער, אבל אז ראיתי את מתן מאחוריה אז חייכתי .
נכנסנו לאולם הספורט אחרי שהחלפנו בגדים , יישי התיישב על הרצפה עד שכולם יבואו ומשך אותי אליו התיישבתי בין רגליו נשענת על חזהו , איזה ילדה באה והתיישבה מולנו .
" כן .. אני יכול לעזור לך ?, יישי שאל אותה מרמז לה לעוף .
" כן , האמת אתה יכול להסביר לי בבקשה משהוא." היא שאלה .
" מה?" יישי שאל מבולבל .
" זאת הפעם הראשונה שאני רואה אותך , אני מי'ב 2 , מתי הגעת לעזאזל ? היא שאלה .
"אממ .. הגעתי הנה מניו-יורק ,לפי שלושה שבועות " ענה .
" וכבר יש לך חברה ?" היא שאלה בחוצפה ,הסתכלתי עליה מומה .
" כן יש לי חברה ואני מאוד אוהב אוותה " הוא אמר מחזק את החיבוק שלו , " ואת הסקרנות הזאת את יכולה לדחוף לתחת שלך ולעוף מפה לפני שאני אכנס בך " הוא תרומם מעט .
היא ברחה מהמקום מהר , " מה נסגר היום עם אנשים ?!" יישי התפלא .
" תקשיב אתה חתיך וסקסי ו.. אני יכולה להמשיך ככה עוד מלא , ואנשים סקרניים לגביך " עניתי מתחכמת, " אהה באמת ?" הוא שאל מחזיק את הפנים שלי קרוב אליו מחייך חיוך צדדי הוא היה מילימטר ממני מתגרה בי , הצמדתי את השפתיים שלנו לשנייה , " עכשיו את מתגרה בי " קבע .
" כן " אישרתי , הבטנו אחד לשנייה בעיניים שוכחים מכולם , " אריאל ,יישי" עומר צעק לנו ורץ לקרתנו מפריע לנו באמצע .
" יש מסיבה היום בערב.." הוא אמר בהתרגשות " וכולם באים , דיברתי עם מתן ונוי והם גם באים אז אתם חייבים לבוא ." הוא הביט בנו בציפייה , מחכה לתשובה שלנו , הסתכלתי על יישי מחכה שיענה לו אם אנחנו הולכים או לא.
" אוקי " יישי אמר במשיכת כתפיים , " יש" עומר צעק והתיישב לידינו ," הרשו לי להפריע לכם .., אמר.

המורים שלנו נכנסו יישי הלך לקבוצה של הבנים ואני לקבוצה של הבנות המורה החליטה שאנחנו משחקות מחניים היום והבנים שחקו כדור עף .

אחרי השיעור אני ונוי הלכנו להחליף בגדים " מה את לובשת למסיבה?" נוי שאלה אותי בציפייה, כבר ידעתי מה היא רוצה לשאול " כן את יכולה לקחת את סמלה השחורה שלי".
" יש היא קראה וקפצה מהתרגשות , " מה כול ההתרגשות ?" מתן הופיע פתאום מחבק את נוי מאחורה ונותן לה נשיקה קטנה על הלחי, " סתם אריאל נותנת לי ללבוש את הסמלה השחורה המיני שאתה אוהב ." היא אמרה בהתרגשות , העיניים של מתן נפתחו וחיוך ממזרי התפשט לו על כול הפנים " אוו, אני מאוד אוהב את הסמלה הזאת "אמר מלטף לה את הבטן .
" אוי אני לא רוצה לחשוב על זה " אמרתי כשהבנתי מה הוא רומז לה ועשיתי פרצוף נגעל , הם צחקו והמשיכו בשלהם , הבנתי שאני לא רצויה ויצאתי למקום הקבוע שלנו מחכה לכולם שיבואו לאכול .
עומר ויישי כבר חיכו שם , איך שיישי ראה אותי או פרס ידיים מזמין אותי אליו , התיישבתי לידו והנחתי את הראש על הרגלים של יישי והוא ליטף לי את האוזן כמו שהוא תמיד עושה , עומר המשיך לדבר על כמה יהיה לנו כיף היום בערב לא מבין שזה ל מעניין אותנו , " התגעגעתי לזה" אמרתי ליישי .
" תאמיני או לא גם אני ". השיב עצמתי עיניים נהנית מהרגע , מתן ונוי התיישבו עומר רק הגביר את ההתלהבות שלו על המסיבה שתהייה היום בערב , " למה את לא אוכלת ?" יישי שאל אותי כשסם לב שאין לי אוכל ביד.
" אין לי תאבון אחרי שיעור ספורט " המרתי במשיכת כתפיים .
"מה אבל אחרי ספורט במיוחד צריך לאכול" אמר מנסה לדחוף לי קצת מהסנדוויץ' שלו , " דיי אני לא רוצה " אמרתי מעיפה את זה מהפנים שלי .
" איך שאת רוצה ,הוא אמר והמשיך לאכול .
הקשבתי לבלבולי שכל של עומר על מה שהוא יעשה היום בערב ונהניתי מהליטופים של יישי .

"נוו אריאל , את חייבת לקחת את הסמלה הזאת " היא אמרה מרימה סמלה אדומה עם כתפיות דקות מחשוף וי שמונחת קצת רופפת על החזה אבל לא יותר מידי , ומהמותן היא זרוקה בגלים .
"אבל.." התחלתי אבל היא עצרה אותי באמצע, " אין אבל, היא לא צמודה מידי לא קצרה מידי ואת לוקחת אותה .
" אני לא יכולה אין שרוולים" התלוננתי , " אהה אז תגידי , הנה " היא הוציאה עליונית יפה ." תלבשי " היא ציוותה , מדדתי אותה ושמתי את העליונית מעל הסמלה , " יה , פצצה את מושלמת". היא אמרה , " מה זה לא מצחיק עם העליונית ? " שאלתי חוששת .
" לא נראה לך העליונית הזאת יותר מידי אלגנטית ויפה כדי לכער את הסמלה המהממת הזאת היא קראה וקפצה בשמחה שנכנעתי לה .
" יישי ימות את זה , תקשיבי לי " היא אמרה והושיבה אותי על הכיסא מול מראה , סדרה לי את השיער ופקעת מושלמת ויפה ואיפרה אותי עדין אבל מהמם .
" איך את עושה את זה " התפעלתי ממעשה ידיה , " כישרון " היא התגאתה וסימה להתארגן .
איך שהיא סיימה להתארגן מתן סימס לה שהם פה למעלה , " קחי את זה , " היא הביאה לי נעל עקב גבוה ושחורה , לא היה לי בעיה עם נעלי עקב אז לקחתי אותה , וחוץ מזה היא מהממת .
ירדנו מהר למטה יישי נהג ,מתן ועומר ישבו מאחורה מפנים לי מקום מקדימה .
" איזה מהממת " יישי לחש לי כשהתיישבתי , " תודה ,נוי עשתה את זה " אמרתי קצת מסמיקה .
כשהגענו ירדנו מהרכב , נוי התקדמה אלי , " הולכים ליהנות " היא אמרה והתקדמה עם מתן למסיבה.
עומר כבר מזמן נעלם , יישי פנה אלי " את באה ?" שאל .
"איתך תמיד ". הוא ריסק את השפתיים שלו על שלי ושילב את הלשונות שלנו בייחד .
אני אוהב אותך כול כך " הוא אמר כשהתנתקנו מתנשפים .


תגובות (1)

אוי מושלמת תמשיכי!!!
( בלי שום קשר השם של אחות שלי ישי מאוד יפה!!!!

03/06/2015 21:07
24 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך